Jump to content
Annons

Så jävla sjukt!


Valle

Recommended Posts

http://www.expressen.se/noje/1.1168803/om-...-blir-han-mamma

"Thomas Beatie, 34, är den före detta kvinnan som nu är en gravid man. Juridiskt är Beatie sedan länge man. Han har odlat skägg, behandlats med det manliga könshormonet testosteron och opererat bort sina bröst.

Men han såg till att behålla sin livmoder. Anledningen var att han till varje pris ville ha kvar möjligheten att föda barn."

Fucking jävla idiot!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hur tänkte du nu?

Med hjärnan!

Ja, nog finns det de — kanske till och med någon här på detta forum, vem vet — som byter kön för att de känner sig "fångna i fel kropp [kön]". De opererar sig, och vips, så blir de det motsatta könet.

FINE!

Men den här idioten (från artikeln) "såg till att behålla sin livmoder. Anledningen var att han till varje pris ville ha kvar möjligheten att föda barn."

Så frågan är nog inte så mycket hur jag tänkte, utan hur den här mannen.. eh kvinnan... eh mankvinnan tänkte... Jag känner mig fångad i fel kön och kropp! Jag vill bli man! Och jag vill kunna föda barn!

Jag menar: FINN (minst) ETT FEL!

Den här individen var nog fångad i något helt annat än i "fel" kön eller kropp innan "det" bestämde sig för att bli man.. eh kvinna... eh mankvinna. Jag är en liberalens person som sällan drar gränser för vad som ska anses "naturligt". Men detta är fan i mig inte naturligt! Det är sjukt!

I alla fall de kommande 250 åren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är väl upp till var och en vad dom vill göra med sitt liv, så länge dom inte skadar någon annan. "Är inte naturligt", då kan man börja diskutera om det är naturligt överhuvudtaget att byta kön? Är det "naturligt" med homosexuella? BDSM-sex? Leif Loket Olsson?

Vart går gränsen för det "naturliga" och det "onaturliga"?

Link to comment
Dela på andra sajter

Är väl upp till var och en vad dom vill göra med sitt liv, så länge dom inte skadar någon annan. "Är inte naturligt", då kan man börja diskutera om det är naturligt överhuvudtaget att byta kön? Är det "naturligt" med homosexuella? BDSM-sex? Leif Loket Olsson?

Vart går gränsen för det "naturliga" och det "onaturliga"?

Så du tycker att det är naturligt att en man föder barn?

Link to comment
Dela på andra sajter

Är väl upp till var och en vad dom vill göra med sitt liv, så länge dom inte skadar någon annan. "Är inte naturligt", då kan man börja diskutera om det är naturligt överhuvudtaget att byta kön? Är det "naturligt" med homosexuella? BDSM-sex? Leif Loket Olsson?

Vart går gränsen för det "naturliga" och det "onaturliga"?

Så du tycker att det är naturligt att en man föder barn?

Jag tycker inte att det finns NÅGONTING här i världen som är onaturligt, så länge det inte skadar någon annan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är väl upp till var och en vad dom vill göra med sitt liv, så länge dom inte skadar någon annan. "Är inte naturligt", då kan man börja diskutera om det är naturligt överhuvudtaget att byta kön? Är det "naturligt" med homosexuella? BDSM-sex? Leif Loket Olsson?

Vart går gränsen för det "naturliga" och det "onaturliga"?

Så du tycker att det är naturligt att en man föder barn?

Jag tycker inte att det finns NÅGONTING här i världen som är onaturligt, så länge det inte skadar någon annan.

😄😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker inte att det finns NÅGONTING här i världen som är onaturligt, så länge det inte skadar någon annan.

Incest?

Så länge det inte skadar någon (dvs, båda parterna är med på det). Ingenting jag själv någonsin skulle ta del av, men ingenting jag väljer att döma heller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker inte att det finns NÅGONTING här i världen som är onaturligt, så länge det inte skadar någon annan.
Incest?

Så länge det inte skadar någon (dvs, båda parterna är med på det). Ingenting jag själv någonsin skulle ta del av, men ingenting jag väljer att döma heller.

Say no more!
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker inte att det finns NÅGONTING här i världen som är onaturligt, så länge det inte skadar någon annan.
Incest?

Så länge det inte skadar någon (dvs, båda parterna är med på det). Ingenting jag själv någonsin skulle ta del av, men ingenting jag väljer att döma heller.

Say no more!

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

HÅller också med micke. Finns sjukt skumma människor och de är saker jag aldrig i mitt liv skulle kunna göra. Men om nån vill göra det så fine! whatever. så länge det inte skadar någon. Finns ju folk som tubgirl som gillar att ha bjas i nyllet, folks som "2 girls 1 cup" som gillar att äta bajs... fine whatever! men få inte mig att äta bajs så äre lugnt.

Sen finns det folk som tror på gud! fine by mee! så länge du inte försöker pracka på mig nån gud så! whatever!

Link to comment
Dela på andra sajter

Btw.... Något som är FETT jävla onaturlig är att sitta vid datorn och skriva/läsa i ett forum...

För fan! Människan föddes inte för att sitta vid en dator och glo på en skärm! Det är onaturligt! Vidrigt rentav!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köper Micke Hs argument. Att så länge båda parterna är med på det och inte skadar någon annan så fine.

Men visst, om en kvinna vill bli man så tycker jag personligen att ALLA kvinnliga saker ska bort, inkl livmodern.

Om hon nu hemskt gärna ville bli man, så tycker man ju att livmodern borde tagits bort också då män absolut inte har någon sådan.

Hon gjorde sig till nånting mitt imellan man och kvinna.

Hes a true and real SHEMALE! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Incest => inavel => markant ökande skaderisker (på avkomman) = onaturligt! (Och äckligt!)

Bajs i nyllet är... väl också onaturligt? (Och äckligt!)

Homosexualitet => inga barn => mänskligheten dör ut => onaturligt?

Vem bestämmer vad som är onaturligt? Du? Måste man komma till dig och få godkännan innan man tar sina livsavgörande beslut? Jag tänkte pröva lite piskor nästa gång jag har sex, får jag det för dig? Eller är det för onaturligt?

Incest är förresten inte detsamma som inavel, vilket jag faktiskt har något emot. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Incest => inavel => markant ökande skaderisker (på avkomman) = onaturligt! (Och äckligt!)

Incest => förekommer i naturen => naturligt.

Könsbyte => förekommer bland vissa arter i naturen => naturligt för de arterna. onaturligt för andra, inkl. oss.

Läkemedel/operationer/blodstransfusioner/tandläkarbesök etc => förekommer inte i naturen => onaturligt.

(eller ja, man kan ju såklart kalla olika örter för läkemedel iofs...)

Andra saker som är naturliga är kanibalism, barnmord och att käka sin egen avföring.

Att avfärda/rättfärdiga saker beroende på om de är naturliga eller inte är givetvis totalt och fullständigt vrickat. Ännu mer så om man inte ens vet vad som är naturligt.

Förstår inte vad som är så upprörande med den länkade artikeln. Hade det varit mer korrekt att vägra en människa att få barn? Dvs, är det bättre att barnet inte får existera alls än att existera under onormala förhållanden?

Link to comment
Dela på andra sajter

Andra saker som är naturliga är barnmord.

Det är en handling av en människa och har inget med naturen att göra.

Om däremot naturen genom att plötsligt över en barnvagn som övergivits i 30 sekunder skapa ett så ihållande regn just över barnet att det dränks, så är det barnamordet naturligt.

😆

så djur kan inte få barn? eller djur är inte naturliga? hur menar du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Andra saker som är naturliga är barnmord.

Det är en handling av en människa och har inget med naturen att göra.

Om däremot naturen genom att plötsligt över en barnvagn som övergivits i 30 sekunder skapa ett så ihållande regn just över barnet att det dränks, så är det barnamordet naturligt.

😛

så djur kan inte få barn? eller djur är inte naturliga? hur menar du?

Jag kallar inte djurs avkomma för barn, utan ungar. Så du pratar om ungar alltså.

Återigen, om gorillahanen dödar sin avkomma så är det inte naturligt eftersom den ungen inte dog av annat än en handling hos gorillahanen.

Det var ju inte en orkan som var orsaken till att den dog.

Och orsaken till handlingen är helt enkelt att gorillahanen inte komit längre i sin reinkarnationskedja än att vara goriallhane och inte veta bättre.

Så såvida inte maten på ett naturligt sätt ramlar in i individens mun, så är det onaturligt att äta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Även om man ser "behov för överlevnad" som naturliga, så är fortfarande barnamord naturliga. Det händer att lejonhanar dödar ungarna i en flock för att dess egna ungar/gener ska ha en större chans till överlevnad. Och för att honan ska para sig med denne istället såklart.

Att skilja mellan rätt och fel är för övrigt ungefär lika lätt som att försöka dela upp regnbågen i svart och vitt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

När inte folk längre kan skilja på rätt och fel, på naturligt och onaturligt, så är det inte roligt längre. Återigen kommer man tillbaka till frågan som ställdes i den andra tråden "Tror Gud på dig?". Nu vet man ju svaret i alla fall.

Lämnar Forumet härmed.

😛

:musik

Vad dramatiskt.

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänkte pröva lite piskor nästa gång jag har sex, får jag det för dig? Eller är det för onaturligt?

Sexdoktorn svarar: Nej då, det är inte på något sätt onaturligt. Alla har vi våra fantasier. Kör upp piskan bara och njut! Men ta det försiktigt, så att du inte gör dig illa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Homosexualitet => inga barn => mänskligheten dör ut => onaturligt?

onaturligt? ja

förekommer ändå i naturen? ja väldigt begränsat

något arten gynnas av? nej

fel? nej

det förekommer en vid massuppfittning att naturligt betyder ok å bra å att onaturligt motsatsen

begreppet onaturligt är egentligen inget annat än att det är mot naturens normala gång

vad vi sen lägger vår rätt/fel-moral i har ofta men inte alltid blivit samma sak

det är tex helt naturligt att låta svaga å sjuka individer dö - men inte rätt enl vår moral å humanitet

alltså kan man mycket väl tycka att en företeelse är helt onaturlig utan att vara emot den eller fördöma den rent moraliskt

en annan ofta feltolkad sak är begreppet "normal"

normal är helt enkelt det som är vanligt - inte det som kan diskuteras vara friskt, bra eller önskvärt

är det normalt att vara bög?

nej

är det naturligt att vara bög?

nej

är det fel att vara bög

nej

det finns alltså ingen motsättning i alla tre nejen

är det rätt att föda barn trots att man valt att byta kön från kvinna till man?

tveksamt, med tanke på alla dom kostnader som säkert samhället stått för för att få till stånd operationen

Link to comment
Dela på andra sajter

Rätt bra av demonen där. Fast det går nog inte säga säkert att homesexualitet inte gynnar arten, i och med "kin selection" (man kan kolla upp det på wikipedia om man vill).

Dock fattar jag inte riktigt vad den sista kommentaren har med saken att göra. Har inte läst artikeln så noga, men det känns som att det borde bli ett billigare ingrepp av att lämna kvar livmodern.. eller? Sedan vet jag inte heller om brittiska staten betalar sådana här ingrepp, men det kan dom iofs mycket väl göra. Hur som helst, så blir det ju en ny skattebetalare producerad. 😉

(edit: och så tycker jag att det är naturligt med homosexualitet också, det är inte jätteovanligt i djurriket)

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker inte att det finns NÅGONTING här i världen som är onaturligt, så länge det inte skadar någon annan.

Incest?

Så länge det inte skadar någon (dvs, båda parterna är med på det). Ingenting jag själv någonsin skulle ta del av, men ingenting jag väljer att döma heller.

Hej Micke.

Du har två gånger i denna tråd skrivit att incest är nånting som är - eller kan vara - ok. Du har fått det mycket gravt om bakfoten, och det är allvarligt.

Du måste förstå att en incesthandling är ett fullständigt övergrepp av vidrigaste slag. Någon blir alltid - 100% träffsäkerhet - skadad. Om du är av annan uppfattning så måste du se till att förändra din syn illa kvickt.

/Bengan

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...