Jump to content
Annons

Mickpreamp


norcomp

Recommended Posts

Annons

...men varför gå över ån efter vatten? Samma enhet finns faktiskt till samma pris på hemmaplan. 🙂

Man kan dock räkna med att ljudkvaliteten inte kan mäta sig med enheter som exempelvis Line Audio Design's OMP - men att den är helt ok i lägen där man inte har så högt ställda krav (eller har en lite stram budget... 😛 ).

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag trodde att en fin "hint" skulle räcka, eftersom jag inte gärna gör för mycket reklam för min egen firma i detta forum. Kolla i min signatur så hittar du en länk dit... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

En tveklös favorit är Summit Audio 2BA-221 - men med tanke på priset på den 8-kanaliga du var ute efter, så ligger Summit nog lite högt... :rolleyes:

Studio Projects VTB-1, Line Audio Design DMP och Joemeek ThreeQ är trevliga preamps som är värda en liten titt.

Det finns modeller från SM Pro Audio också, exempelvis TB101 - men eftersom jag inte har testat dem själv ännu, är det inget jag vågar rekommendera så här på rak arm... Någon annan som har erfarenhet av dem, som har något att säga?

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar lite över kvalitén på SM PRO AUDIO SM PR 8.

Brusar den mycket?

vad menas med en bra mickpreamp?

Den är säkert bra för den pengen

Har beställt en nu, tog en PRESONUS TUBEPRE också

så vi får vällan se hur kvaliten är

Redigerat av norcomp
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...