Jump to content
Annons

Kan nån skriva en guide ti Sonar 7 ?


aLLeMarley

Recommended Posts

Annons

Varför har du betalt 5 600 kr för något du inte vet hur man använder ?

Vore inte det bästa att fråga dom på Cakewalk istället eller butiken där du köpte de då dom säkert har någon form av support även fast det måste vara en Online butik då Sonar 7 inte verkar vara släppt i sverige än ?

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Ja han skrev ju installerat Sonar. Vet inte hur många gånger många har sagt det på forum och allt som oftast har de laddat ned piratvaran utan någon manual.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Vi på studio forum är som Kraken, vi äter pirater 😆😛😮 !

men men, låt gå...ladda ner manualen från deras hemsida kanske( sorry u guys, im like santa on tuesdays 😉 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Circulate (oregistrerad)
Tjenare! Jo jag tänkte fixa ett helsvenskt forum med inriktning på Cakewalk.. men det lär dröja ett tag så om du kan vänta tills dess så vore det kanon.

Ett tips är att du letar i hjälpen som finns i PE 7 tills vidare.

😄

Menar du allvar? 😮 eller skojas du bara? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen finns det ju en bra bok, "Sonar power 7" att handla på tex. amazon som går djupare än själva manualen och förklarar det mesta på lättbegriplig engelska.

Jag har köpt boken men det är bara svarta symboler på en vit bakgrund, sida efter sida. Hur skall jag tolka dem?! Hlp plz ffs!

(Ja, det kan ju verka elakt att skriva så. Men det är menat som skämt med en lätt besk underton, kanske av ironi eller sarkasm. Jag har själv rätt svårt för att komma ihåg skillnaden mellan dessa två, även om kunskapen finns där någonstans i voiden som kallas mitt huvud. Men det är inte så viktigt. OM man vet skillnaden mellan sarkasm och ironi menar jag alltså.)

Köp ett enklare program istället och lär dig grunderna. Eller gör som ovanstående talare har sagt med manualen men kunskap/skicklighet kommer inte utan någon form av egen insats, det är bara att inse. Lycka till med musikskapandet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenare! Jo jag tänkte fixa ett helsvenskt forum med inriktning på Cakewalk.. men det lär dröja ett tag så om du kan vänta tills dess så vore det kanon.

Ett tips är att du letar i hjälpen som finns i PE 7 tills vidare.

😉

Menar du allvar? 😮 eller skojas du bara? 😏

Nä ja menar faktiskt allvar! Hade ett forum uppe tidigare men la ner det pga av brist av tid och information. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
vill bara lägga till såhär i efterhand att killen skrev aldrig att han hade fullversionen. Det kan lika gärna varit den 15dagars trial som finns o ladda ner från cakewalks hemsida...

Och jag vill lägga till att det inte framgår om postaren är kille eller tjej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...