sounden Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 (redigerat) Nej, det stĂ„r inte IDOL 2008 utan IRL 2008!!! Jag tĂ€nkte styra upp nĂ„got typ av IRL som iallafall innefattar nĂ„gon typ av ĂL. I mina tankar hade jag tĂ€nkt att vi kunde hitta pĂ„ nĂ„tt mer Ă€n bara öl pĂ„ Carmen. đ Geografiskt Ă€r det ju Stockholm som gĂ€ller. Datum och tid Ă€r ju ocksĂ„ en viktig del, nĂ€r passar det folk bĂ€st? vardag, helg eller fredagar? Skulle vara kul med nĂ„got typ av tema och kanske hitta nĂ„got tillrĂ€ckligt stort lugnt stĂ€lle som man kan snacka i lugn och ro utan att behöva skrika varandra i öronen! IdĂ©er mottages gĂ€rna! NĂ„gon som har en fet studio vi kan vara i ? đ 2008-01-15 Datum satt: 1 Feb 2008-01-18 Har en studio pĂ„ G som vi kanske kan hĂ€nga lite i innan ölen slĂ€cker vĂ„r törst!! 2008-01-21 11 medlemmar OK för datum 1 Feb 2008-01-23 Studion sket sig, vi fĂ„r leta ny... skall vi dricka öl pĂ„ Pleasant ? Gillar stĂ€llet skarpt! 2008-01-29 Pleasant sket sig, vi fĂ„r ta vĂ„rt vanliga sunk-hak carmen! Ses pĂ„ Fredag! 2008-01-30 14 bekrĂ€ftade IRL:are!! antar att du skall mĂ© Emil? Sen vet vi ju sedan tidigare att det kommer oanmĂ€lda forumiter ocksĂ„.. vilket Ă€r vĂ€ldigt trevligt! 2008-02-02 Tack för en trevlig kvĂ€ll alla som var dĂ€r! AnmĂ€lda och medverkade (18:32- 2/2) Sounden Elof osiris joachime tbruce Gain Majken Schopin Sonefors Âźoffe Lundin Suprapappa Emil Olsberg royen Jarlo Pazo Carl Ivo Redigerat 3 februari 2008 av sounden
Emil Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 Nej, det stĂ„r inte IDOL 2008 utan IRL 2008!!! Jag tĂ€nkte styra upp nĂ„got typ av IRL som iallafall innefattar nĂ„gon typ av ĂL. I mina tankar hade jag tĂ€nkt att vi kunde hitta pĂ„ nĂ„tt mer Ă€n bara öl pĂ„ Carmen. đ Geografiskt Ă€r det ju Stockholm som gĂ€ller. Datum och tid Ă€r ju ocksĂ„ en viktig del, nĂ€r passar det folk bĂ€st? vardag, helg eller fredagar? Skulle vara kul med nĂ„got typ av tema och kanske hitta nĂ„got tillrĂ€ckligt stort lugnt stĂ€lle som man kan snacka i lugn och ro utan att behöva skrika varandra i öronen! IdĂ©er mottages gĂ€rna! NĂ„gon som har en fet studio vi kan vara i ? đ AnmĂ€lda Sounden Elof Emil anmĂ€ler sitt intresse
Assar Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 I mina tankar hade jag tĂ€nkt att vi kunde hitta pĂ„ nĂ„tt mer Ă€n bara öl pĂ„ Carmen. đ Kan tĂ€nka mig en pytt med stekt Ă€gg ocksĂ„ ...
Elof (oregistrerad) Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 Schysst att anmÀla mig i förhand Det Àr flera namn pÄ formet som man skulle vilja trÀffa IRL... KommejÀnnu allesammans!
Elof (oregistrerad) Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 Jag, Exil och Mr. Lawson tittar gĂ€rna förbi. đ Herr Lawson trivs nog utmĂ€rkt pĂ„ Carmen Joachim dĂ„?
mrbjoorn Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 Ahfan, om man Àr 16 Àr man vÀl för liten för sÄnt. Iaf om det blir till att sitta pÄ en bar och dricka öl, för dÀr kommer jag inte in! Osis! Skulle nog vara vÀldigt skoj och intresant annars!
Assar Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 Ahfan, om man Ă€r 16 Ă€r man vĂ€l för liten för sĂ„nt. Iaf om det blir tillatt sitta pĂ„ en bar och dricka öl, för dĂ€r kommer jag inte in! Det finns sĂ€kert nĂ„n av oss som kan leka mĂ„lsman. đ
tbruce Postat 15 januari 2008 Postat 15 januari 2008 Jag hade gĂ€rna men det beror alldeles pĂ„ massa saker... ja framförallt datum sĂ„klart. Eller öh, typ bara datum. đł
Piccazzo Postat 15 januari 2008 Postat 15 januari 2008 Som sagt beroende pÄ datum kan jag inte svara om jag kan komma eller inte , Men det vore ju skojsigt.
Gain Postat 15 januari 2008 Postat 15 januari 2008 Kul..jag Ă€r ON! FöreslĂ„r vardag..kombinationen helger och en öl Ă€r vĂ€l för amatörer đ ? NĂ„n torsdag?
mrbjoorn Postat 15 januari 2008 Postat 15 januari 2008 Ahfan, om man Ă€r 16 Ă€r man vĂ€l för liten för sĂ„nt. Iaf om det blir tillatt sitta pĂ„ en bar och dricka öl, för dĂ€r kommer jag inte in! Det finns sĂ€kert nĂ„n av oss som kan leka mĂ„lsman. đ Ja, det kanske skulle vara ett alternativ!
Johan Royen Postat 15 januari 2008 Postat 15 januari 2008 Ah, jag som tyckte det stod IDOL 2008 (ja, jag var tvungen) AnmÀler mig omgÄende (till IRL alltsÄ, inte IDOL). Det Àr helt klart roligare att köpa öl Àn att sÀlja öl...
sounden Postat 15 januari 2008 TrÄdstartare Postat 15 januari 2008 Det ser ut som ett lovande startfÀlt AnmÀlan Àr ju förstÄss inte bindande.. haha Det Àr mer bara för att kolla intresset lixom. Ett datum bara sÄdÀr ur luften, vad sÀgs om fredag den 1 Feb? //S
Majken Postat 17 januari 2008 Postat 17 januari 2008 Majken? Jarlo? Gifvet! Majken kommer och han tvingar Àven med sig Jarlo
joachime Postat 17 januari 2008 Postat 17 januari 2008 Majken? Jarlo? Gifvet! Majken kommer och han tvingar Ă€ven med sig Jarlo Bor ni ihop nu eller? Vem Ă€r en dominanta parten? Om jag trĂ€ffar er pĂ„ stan vem ska jag hĂ€lsa pĂ„ först? đ
Sonefors Postat 17 januari 2008 Postat 17 januari 2008 Fan va trevligt. I'm in. So put me on the list đ
Elof (oregistrerad) Postat 17 januari 2008 Postat 17 januari 2008 Det ser ut som ett lovande startfĂ€lt đ AnmĂ€lan Ă€r ju förstĂ„ss inte bindande.. haha Det Ă€r mer bara för att kolla intresset lixom. Ett datum bara sĂ„dĂ€r ur luften, vad sĂ€gs om fredag den 1 Feb? //S UtmĂ€rkt datum, jag kan och vill.
Apep Postat 17 januari 2008 Postat 17 januari 2008 Det ser ut som ett lovande startfĂ€lt đ AnmĂ€lan Ă€r ju förstĂ„ss inte bindande.. haha Det Ă€r mer bara för att kolla intresset lixom. Ett datum bara sĂ„dĂ€r ur luften, vad sĂ€gs om fredag den 1 Feb? //S Datumet funkar för mig med. đ
Memphis Postat 17 januari 2008 Postat 17 januari 2008 (redigerat) Bor alla pĂ„ forumet i Stockholm ellerÂŽ? đ Redigerat 17 januari 2008 av Memphis
Apep Postat 17 januari 2008 Postat 17 januari 2008 Bor alla pĂ„ forumet i Stockholm ellerÂŽ? đ Bor sjĂ€lv i vĂ€sterĂ„s.
Memphis Postat 18 januari 2008 Postat 18 januari 2008 Synd att man bor 50 mil frĂ„n sthlm đČ Jo, samma hĂ€r.. đ
Majken Postat 18 januari 2008 Postat 18 januari 2008 Majken? Jarlo? Gifvet! Majken kommer och han tvingar Ă€ven med sig Jarlo Bor ni ihop nu eller? Vem Ă€r en dominanta parten? Om jag trĂ€ffar er pĂ„ stan vem ska jag hĂ€lsa pĂ„ först? đ Jarlo Ă€r switch och jag Ă€r submissive. Vilket har gjort att vĂ„rat förhĂ„llande vissa dagar funkar lite sisĂ„dĂ€r, han gillar nĂ€r han fĂ„r dominera men saknar att ibland fĂ„ agera slav och slyna. Vi jobbar dock pĂ„ det...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.