Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    1491

  • Neosus

    1398

  • Overkill

    1378

  • Dingbats

    985

Postat mest i detta ämne

Jag har Magnus Carlsson som posar jättegayigt som visningsbild på msn!

Barbados eller weeping willows?

Eller första voxpopsnubben/egon? (vart tog han vägen? han var ju kung!)

Egentligen är det väl bara barbados som går bort, de andra skulle jag också vilja ha 😄

Barbados! Voxpopsnubben heter väl Henrik Jonsson?

Där har du fel, min käre brutus. Eller, till viss del har du rätt, men Henrik är endast en blek efterträdare till den riktiga kungen, han som var först som programledare för voxpop, och som spexade till det genom att klippa om videosarna ibland. Var skitkul när han ersatte alexander bard med sig själv i "I breathe" med vacuum 😛

KARLSSON.jpg

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har lekt med massa ljud nu ju. Blir jättefult och jättekonstigt. Men kul! 😏

http://www.speedyshare.com/165192163.html

shit, jättefult blev det bväl inte 🙂

släpp lös wernborg på den där å så har du en riktigt schysst sån galenjazz av det 🙂

wernborg ja, han postade (inte här tror jag) en gitarrversion av temu+fransa "leaving".Skitcool 🙂:)

Men seriöst, pma wernis och gör nåt sånt där coolt fusionjazzit av den där 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit vad fet jag börjar bli nu... min tröja sitter lika tajt som stålmannens trikåer, men tyvärr inte på grund av stora fina magmuskler.

Har spenderat alldeles för mycket tid hos mina päron i sommar 😏

Beach 2008!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men va fan! Adobe Update stängde ner Firefox, och nu får jag inte upp det igen! Kuk-Vista säger att det redan är öppet!!!! 😊

Ett tips grabbar, GE FAN I VISTA! Knappt ens värt att har som brännved... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vara najs att träffa Lynxo också, jag vet nog att du gömmer dig här i Sthlm nånstans! 😆

Vem har skvallrat...? 😊

Ähum... jag tror faktiskt att det var du själv som gjorde det nån gång för länge sen. 😉 Du skulle förfesta med mig och Pazo, men du blev ju sjuk, din j*vel! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vara najs att träffa Lynxo också, jag vet nog att du gömmer dig här i Sthlm nånstans! 😉

Vem har skvallrat...? 😆

Ähum... jag tror faktiskt att det var du själv som gjorde det nån gång för länge sen. 🙂 Du skulle förfesta med mig och Pazo, men du blev ju sjuk, din j*vel! 🙂

Ah, jag vet. Försökte vara rolig... 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...