Jump to content
Annons

Sladdlös dammsugare?


Cliff

Recommended Posts

Som sagt det här är ju långt ifrån en musikfråga men jag bara måste få reda på om någon har testat den här typen av trådlös dammsugare och hur den i så fall funkar.

Sladdlös dammsugare

Det som jag tycker är tristast med dammsugning är släpandet och flyttandet av sladden hela tiden.

Jag ser framför mig hur det skulle vara smidigare att bara hugga sugaren och sedan dansa runt lägenheten utan ett dånande åbäke i släptåg.

Men frågan är ju hur bra dom suger egentligen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Huslig som man är så är ju detta en klockren tråd för mig. Nu kommer jag förvisso med en gissning, men ändå. Om du har hårda golv så tror jag att en sån där dammsugare fungerar utmärkt, även på täta mattor där den huvudsakligen bara ska lyfta upp dammpartiklarna från golvet. Däremot tror jag att det blir kinkigare att dammsuga soffor och lite tjockare mattor där damm och hår gärna fastnar.

Djävlarns vilket bra svar hörrö, men det bjuder jag på 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha!

Jag har en, och den är kanon! Fast den ersätter inte en vanlig dammsugare, den är inte så het på tjocka mattor och sånt.

Men, den är kanon för att bort vardagsmutsen och för att hindra 10-månaders dottern att käka upp upp allt som man tappar på golvet... 😄

Dessutom dubblar den som handdammsugare, och är kanon att göra rent i bilen med!

Finns även i andra tuffa färger. Fast den är dyr, tur att jag betalade 300:- för min! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar för alla svar, man kan ju iofs ta en på öpet köp och kolla.

Vi har jycke som fäller en del så man borde ju gå ett varv lite oftare än man gör med sugaren, köper jag en lovar jag att avlägga rapport. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar för alla svar, man kan ju iofs ta en på öpet köp och kolla.

Vi har jycke som fäller en del så man borde ju gå ett varv lite oftare än man gör med sugaren, köper jag en lovar jag att avlägga rapport. 😄

Varför köpa något som bevisligen är skit, men ok-waste your time & money, den kanske tar hundhår då...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...