Jump to content
Annons

Stockholms-IRL: Sommaren 2007


Pluffo

Recommended Posts

HallÄ alla!

Eftersom det verkar som att forumet kommer fÄ en nylansering, och mÄnga gamla rÀvar sÄ sakteliga har smugit sig tillbaka, sÄ tycker jag att det kan vara pÄ sin plats att se om det finns nÄgot intresse för en uppföljare pÄ förra Ärets succé. DÄ var det en IRL pÄ GÀrdet i Stockholm som drog en hel del folk, och jag tyckte personligen att det blev vÀldigt lyckat.

Kom med förslag pÄ lÀmpligt datum, sÄ försöker vi arbeta ihop nÄgonting tillsammans. Om ni kan lite nÀr som helst sÄ vore det bra om ni skrev det ocksÄ.

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
Varför ska ni bo i sthlm era nötter? 🙂 Jag vill ocksĂ„!

I don't.

Men gör som jag: köp en buss/tĂ„gbiljett och kom 🙂

Good point! LĂ€r dĂ„ se över nĂ„gonstans att ta vĂ€gen nĂ€r man vĂ€l avslutat trĂ€ffen. Men det borde kunna lösas. 🙂 Jag Ă€r eventuellt pĂ„ om datumet inte krockar med jobb. 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Martin, ska vi ta med nĂ„n pappskylt och tuschpenna den hĂ€r gĂ„ngen? Eller ska vi ta pizzakartongen igen? 🙂

Jag röstar för att vi organiserar oss lite bĂ€ttre redan frĂ„n början istĂ€llet 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Ja det vore ju kanonkul! Har inte varit pĂ„ nĂ„n rejĂ€l IRL alls Ă€n faktiskt.. Och jag har lite kompisar som drar i mig och tycker att jag borde flytta upp till stora staden sĂ„ man borde kanske dra upp dit Ă„ ta en titt samtidigt? 🙂

Peace,

/Robert

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Men fan gÀrdet!? sitta dÀr o bli förkylda o pollenallergi och irakkriget o fy fan.. nÀ bÀttre var det förr dÄ en liter mjölk kostade 14 öre och man kunde bjuda sina vÀnner pÄ bio föÀr 25öre!!!

:rolleyes:

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Men fan gÀrdet!? sitta dÀr o bli förkylda o pollenallergi och irakkriget o fy fan.. nÀ bÀttre var det förr dÄ en liter mjölk kostade 14 öre och man kunde bjuda sina vÀnner pÄ bio föÀr 25öre!!!

🙂

Du kan va!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Ska vi dricka öl nu igen? Blir ni aldrig nöjda?

Jag föreslĂ„r att vi samlas och löder nĂ„gra kablar istĂ€llet. 🙂

Grymt bra idé! Neutrik har förresten lödfria xlr-kontakter pÄgÄng. Det skulle ju vara Ànnu hÀftigare. Lite som alkolÀskens motsvarighet i lödsverige.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Elof (oregistrerad)
Ska vi dricka öl nu igen? Blir ni aldrig nöjda?

Jag föreslĂ„r att vi samlas och löder nĂ„gra kablar istĂ€llet. 🙂

Lite öl Àr vi vÀl vÀrda Joachim?

Jag Ă€r med om det inte Ă€r under roskildeveckan/veckorna 😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Men fan gÀrdet!? sitta dÀr o bli förkylda o pollenallergi och irakkriget o fy fan.. nÀ bÀttre var det förr dÄ en liter mjölk kostade 14 öre och man kunde bjuda sina vÀnner pÄ bio föÀr 25öre!!!

:rolleyes:

Du kan va!

hmm jo.. klar ja kommer, om vi sitter pĂ„ carmen.. 😄

i love that place!! đŸ˜Č

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Grymt bra idé! Neutrik har förresten lödfria xlr-kontakter pÄgÄng. Det skulle ju vara Ànnu hÀftigare. Lite som alkolÀskens motsvarighet i lödsverige.

PÄ sÄ vis... DÄ föreslÄr jag att vi tar en Bantam-patch med d-subbar istÀllet. :rolleyes:

Lite öl Àr vi vÀl vÀrda Joachim?

Kanske... Jo förresten. Fast jag mĂ„ste nog montera upp diffusorerna innan dess. Och springa tolv km pĂ„ under en timma. Och tvĂ€tta hĂ€nderna bĂ„de före och efter. đŸ˜Č

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Grymt bra idé! Neutrik har förresten lödfria xlr-kontakter pÄgÄng. Det skulle ju vara Ànnu hÀftigare. Lite som alkolÀskens motsvarighet i lödsverige.

PĂ„ sĂ„ vis... DĂ„ föreslĂ„r jag att vi tar en Bantam-patch med d-subbar istĂ€llet. đŸ˜Č

2 st 25 pin dsub och 1 rackenhet hög isÄfall. Jag menar, nÄn utmaning ska det vÀl vara? :rolleyes:

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Postat (redigerat)
hmm jo.. klar ja kommer, om vi sitter pĂ„ carmen.. 🙁

i love that place!!  🙁

Neeej!

DĂ„ kommer inte jag 😆

Jag föreslÄr nÄgon slags utomhusaktivitet pÄ dagen, sÄ kan de som vill hinka öl i kapp fortsÀtta till valfritt sunkhak senare pÄ kvÀllen.

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

hmm jo.. klar ja kommer, om vi sitter pĂ„ carmen.. 🙂

i love that place!!  đŸ„°

Neeej!

DĂ„ kommer inte jag 😕

Jag föreslÄr nÄgon slags utomhusaktivitet pÄ dagen, sÄ kan de som vill hinka öl i kapp fortsÀtta till valfritt sunkhak senare pÄ kvÀllen.

jaaa!

Jag vill ocksÄ leka utomhus med alla de snÀlla barnen!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

drloop (oregistrerad)

Kan man fÄ flagga för att ta det en vardag?

Är i Stockholm varje vecka, men helgerna Ă€r jag hemma sĂ„ det vore mumma med en IRL mĂ„n-torsdag... om fĂ„r önska!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Kan man fÄ flagga för att ta det en vardag?

Är i Stockholm varje vecka, men helgerna Ă€r jag hemma sĂ„ det vore mumma med en IRL mĂ„n-torsdag... om fĂ„r önska!

Det blir nog svÄrt. Jag skulle gissa att det för de allra flesta skulle passa bÀst pÄ en helgdag, förslagsvis pÄ en lördag.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

drloop (oregistrerad)
Kan man fÄ flagga för att ta det en vardag?

Är i Stockholm varje vecka, men helgerna Ă€r jag hemma sĂ„ det vore mumma med en IRL mĂ„n-torsdag... om fĂ„r önska!

Det blir nog svÄrt. Jag skulle gissa att det för de allra flesta skulle passa bÀst pÄ en helgdag, förslagsvis pÄ en lördag.

đŸ˜±

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...