Jump to content
Annons

Så ska det låta igår!


Micke H

Recommended Posts

Fasen... brossan sa ju åt mig att titta... jag hade fullt upp med mitt...

Går det att se på nätet tro?

Jadå 🙂

http://svt.se/content/1/c6/74/23/98/ssdl.asx

Av någon anledning så är just det här avsnittet bara tillgängligt i "Windows Media Player"-format vilket är lite surt för mig som sitter på en Mac. Jag skulle i och för sig kunna boota i Windows, men det är så läskigt 😆😄

Svälj stoltheten och gör det! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Fasen... brossan sa ju åt mig att titta... jag hade fullt upp med mitt...

Går det att se på nätet tro?

Jadå 🙂

http://svt.se/content/1/c6/74/23/98/ssdl.asx

Av någon anledning så är just det här avsnittet bara tillgängligt i "Windows Media Player"-format vilket är lite surt för mig som sitter på en Mac. Jag skulle i och för sig kunna boota i Windows, men det är så läskigt 😄🙂

"Tekniska skäl" 😆🙂 För just det där programmet är tekniskt omöjligt att visa i realplayerformat?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo bröderna är helt överjävliga musiker. Har väl spelat med allt och alla vid det här laget.

Såg deras band Off Duty här uppe i Åre för 2 veckor sen när dom kompade Nordman samt spelade några covers och dom är ju överjävliga hela bunten.

Om ni vill höra en sångare som sjöng tidigare i Off Duty så kolla på bandet Hitchcocks om ni har möjlighet. Sångaren heter Micke Westemar och är så jävla duktig!

Även basisten Mats Nilsson i Hitchcocks är den bästa basisten jag sett Live, sjukt säker!

Redigerat av lavrell
Link to comment
Dela på andra sajter

Fasen... brossan sa ju åt mig att titta... jag hade fullt upp med mitt...

Går det att se på nätet tro?

Jadå 😲

http://svt.se/content/1/c6/74/23/98/ssdl.asx

Av någon anledning så är just det här avsnittet bara tillgängligt i "Windows Media Player"-format vilket är lite surt för mig som sitter på en Mac. Jag skulle i och för sig kunna boota i Windows, men det är så läskigt 😄🙂

Tjena Pluffo. Det funkar utmärkt att öppna länken i VLC (enda mediaspelaren du behöver). Det blir mycket enklare än att boota i Windows.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag såg programmet eftersom jag vet att en Magnus Rongedal gör en massa röster i serien "Digimon" och även sjunger introt. Är dubbningsintresserad så... =) Blev ju helt förvånad, först irriterad över att inte veta vilken som var Magnus, men fan vad dom sjöng bra! =) Håkan Hellström-låten blev ju plötsligt jättebra, även den sista låten var riktigt skön. Vilken feeling.

Link to comment
Dela på andra sajter

Excubator (oregistrerad)

Såg precis reprisen av programmet på svt24. Missade tyvärr början och trillade in först i Anthem, men herrejävla va bra dom var...! 😄

Sånt som helt klart får en att fundera på om man egentligen har hamnat riktigt rätt när man själv står bakom micken och latjar. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Snackade och drack lite öl och fernet med brorsorna igår (bor på stället dom spelar på med Off Duty) och frågade hur mycket respons de fått sen SSDL och dom va helt överväldigade. Tydligen har SVT inte fått lika bra respons på ett program på tio år ungefär. Massa beundrarmail har strömmat in till SVT och telefonerna ringer hela tiden.

Bra att dom blir uppmärksammade eftersom dom är så otroligt duktiga så de om några förtjänar det 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Snackade och drack lite öl och fernet med brorsorna igår (bor på stället dom spelar på med Off Duty) och frågade hur mycket respons de fått sen SSDL och dom va helt överväldigade. Tydligen har SVT inte fått lika bra respons på ett program på tio år ungefär. Massa beundrarmail har strömmat in till SVT och telefonerna ringer hela tiden.

Bra att dom blir uppmärksammade eftersom dom är så otroligt duktiga så de om några förtjänar det 🙁

Det roligaste är ju att dom bara var stand in för kanal 5 gubbarna (Hundra höjdare) som bokade av, dom fick ju bara 2 dgr notice... Rongedal'arna alltså...

Edit: Kan vi inte få lite VM inside's från Åre Lavrell...Jag menar vem ligger med vem... och vem ligger du med? 😳

Redigerat av Lilleman
Link to comment
Dela på andra sajter

Snackade och drack lite öl och fernet med brorsorna igår (bor på stället dom spelar på med Off Duty) och frågade hur mycket respons de fått sen SSDL och dom va helt överväldigade. Tydligen har SVT inte fått lika bra respons på ett program på tio år ungefär. Massa beundrarmail har strömmat in till SVT och telefonerna ringer hela tiden.

Bra att dom blir uppmärksammade eftersom dom är så otroligt duktiga så de om några förtjänar det 😛

Det roligaste är ju att dom bara var stand in för kanal 5 gubbarna (Hundra höjdare) som bokade av, dom fick ju bara 2 dgr notice... Rongedal'arna alltså...

Edit: Kan vi inte få lite VM inside's från Åre Lavrell...Jag menar vem ligger med vem... och vem ligger du med? 🤪

Haha! Absolut, jag kan vara lite under cover under resans gång. Rapporterar omedelbums om jag ser något.

Så fort jag legat med någon eller någon har legat med mig så lägger jag upp bilder och detaljerad beskrivning över hur samlaget gick till.

🤪

Redigerat av lavrell
Link to comment
Dela på andra sajter

Edit: Kan vi inte få lite VM inside's från Åre Lavrell...Jag menar vem ligger med vem... och vem ligger du med?  🤪

Haha! Absolut, jag kan vara lite under cover under resans gång. Rapporterar omedelbums om jag ser något.

Så fort jag legat med någon eller någon har legat med mig så lägger jag upp bilder och detaljerad beskrivning över hur samlaget gick till.

Fast om det är med bröderna så behöver du inte berätta för oss 🤪

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...