Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

Vad har jag missat?
Ungefär 167 sidor. :rolleyes:

Om ens hälften håller samma nivå som denna så är det nog lika bra att jag inte ägnar min tid åt att läsa dem. 🙂 Hej förresten.

Tror iofs kiss- och bajssnacket har avtagit något. Blev själv aldrig speciellt imponerad av det. 🙂

Hej Chroma! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har jag missat?
Ungefär 167 sidor. 🙂

Om ens hälften håller samma nivå som denna så är det nog lika bra att jag inte ägnar min tid åt att läsa dem. 😄 Hej förresten.

That's the spirit! Tjena! Allt väl? Går det bra med Uppsala-bruden? :rolleyes:
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har jag missat?
Ungefär 167 sidor. 😄

Om ens hälften håller samma nivå som denna så är det nog lika bra att jag inte ägnar min tid åt att läsa dem. 🙂 Hej förresten.

Tror iofs kiss- och bajssnacket har avtagit något. Blev själv aldrig speciellt imponerad av det. 🙂

Hej Chroma! 😄

Samma här... :rolleyes:

Tjena förresten, Chromis. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har jag missat?
Ungefär 167 sidor. :rolleyes:

Om ens hälften håller samma nivå som denna så är det nog lika bra att jag inte ägnar min tid åt att läsa dem. 😄 Hej förresten.

Tror iofs kiss- och bajssnacket har avtagit något. Blev själv aldrig speciellt imponerad av det. 🙂

Hej Chroma! 😄

Hej Roger! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har jag missat?
Ungefär 167 sidor. 🙂

Om ens hälften håller samma nivå som denna så är det nog lika bra att jag inte ägnar min tid åt att läsa dem. 😄 Hej förresten.

That's the spirit! Tjena! Allt väl? Går det bra med Uppsala-bruden? :rolleyes:

Tokbra! Vi ska ut och resa i sommar och grejer, det är riktigt stabilt. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har jag missat?
Ungefär 167 sidor. 🙂

Om ens hälften håller samma nivå som denna så är det nog lika bra att jag inte ägnar min tid åt att läsa dem. 🙂 Hej förresten.

Tror iofs kiss- och bajssnacket har avtagit något. Blev själv aldrig speciellt imponerad av det. 😄

Hej Chroma! 🙂

Samma här... :rolleyes:

Tjena förresten, Chromis. 🙂

Heeeeeej. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Av vissa anledningar känns det lite märkligt att skriva på det här forumet. Jag kommer att begränsa min aktivitet här till denna tråd endast. Jag kom hit av en enda anledning allena: Att återuppta kontakten med er. :rolleyes: Skönt att se era nunor igen!

Jag måste gå nu, ska fortsätta på en låt jag började med igår. Hörs! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Av vissa anledningar känns det lite märkligt att skriva på det här forumet. Jag kommer att begränsa min aktivitet här till denna tråd endast. Jag kom hit av en enda anledning allena: Att återuppta kontakten med er. :rolleyes: Skönt att se era nunor igen!

Jag måste gå nu, ska fortsätta på en låt jag började med igår. Hörs! 🙂

Vi förstår din situation (nåja, åtminstone jag 😄). Lycka till med låten. 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...