IDF Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 fan nu har kattfan gått på mina nya monitorer o rivit hål i kanten på baselementet.. jag var nära att explodera o nu e klockan halv fyra, kanske inte så bra med sovande fruga o grannar.. FY FAN för katter (fast egentligen inte!) man vill bara spöa dom!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Ajdå 🙂 .. Har de inga klösbrädor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 november 2006 Trådstartare Dela Postat 23 november 2006 Ajdå 🙂 .. Har de inga klösbrädor? ne fan ja hade tänkt fixa de nu när cashen kommer, men istället får det bli antingen nytt hötalarelement eller en liten giljtoin...!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 (redigerat) ne fan Det är alltid glassens fel om den smälter. Inte det att kocken tänkte investera i frys först nästa vecka. Påminner mig om berättelsen om hundägaren som ville returnera hunden för att den åt skor. Han blev tillfrågad om huruvida hunden har fått nått ben att tugga på. Svaret var jo, den fick genast ett ben då den flyttade in. Nästa fråga var, hur länge har ni haft hunden nu då, varpå svaret löd "två år.." Redigerat 23 november 2006 av tsmalmbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
arhall Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 TRAMPA dörrmatta från IKEA, perfekt för en katt att vässa klorna i. Tycker ialla fall min katta. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 De brukar annars tycka bäst om den typen av klösbrädor som står rakt upp från en platta som de sitter fast på. 🙂 En sådan skada borde kanske gå att ta på allriskförsäkringen i hemförsäkringen? Kolla med försäkringsbolaget, så kanske du kan komma lite billigare undan - och kanske har råd att köpa en klösbräda direkt ändå... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Typ en sån här. Ett par hundra i materialkostnad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Det är säkert en klintbergare, men när jag var ung så påstods det att man opererade bort klorna på katterna i Usa för att de inte skulle riva sönder heltäckningsmattorna 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Ikeas Indo-mattor fungerar (skräpar dock hiskeligt när katterna river i dom!). Telefonstolpe med rep kringdraget fungerar. Klösmatta fungerar. Klösbräde i 30 graders vinkel och uppåt fungerar. Klösträd från butiken fungerar alltid, jö högre desto bättre. Har aldrig haft problem med kissorna i studiorummet. Dom ligger oftast och sover mellan keyboarden och skärmen. Ibland i de mest hetsiga lekstunderna kan dom få för sig att krypa in bakomifrån i mitt bord och "tappa bort sig". Inget har gått sönder. Tja, förutom att de hoppade upp stärkaren och kom åt visarna i mina klockor. Nu är visarna uppätna. My bad förstås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Fina katter. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Det är säkert en klintbergare, men när jag var ung så påstods det att man opererade bort klorna på katterna i Usa för att de inte skulle riva sönder heltäckningsmattorna Only in America, sku man villa säga. Men tyvärr. Dagens situation är bättre, t.ex på europeiska kattutställningar godtas inte katter med bortamputerade klor. Populariteten att stympa sina kissor har således sjunkit betydligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 När vi hade katt i slutet av 80-talet så fanns det en spray med en lukt som katter flydde fältet så fort de kom i närheten av. Finns inte den kvar? /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 När vi hade katt i slutet av 80-talet så fanns det en spray med en lukt som katter flydde fältet så fort de kom i närheten av. Finns inte den kvar? /Daniel Kisse-bort nu med punschsmak förlåt doft... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 1.Döda kräket 2.Katter skall vara utedjur (funkar inte så bra i stan- jag vet, men anser det tämligen osanitärt med djur inne varför man bör undvika sådant) 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 2.Katter skall vara utedjur Tyvärr kan denna önskedröm inte uppfyllas på dessa breddgrader, hur du än önskar. Katter förekommer inte naturligt i naturen i Norden. Det är frågan om förvildade enstaka djur som tidigare varit domestikerade. I kontintentaleuropa är situationen en annan, men nu lever vi ju inte där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 november 2006 Trådstartare Dela Postat 23 november 2006 vanligtvis brukar innekatter bli feta as, men våran kissen e både stark snabb o tuff... hon springer fram o tillbaks över våra 61kvm dagarna i ändå.. sen sover hon i bokhyllan eller bakom iMacen isovrummet.. fanken va rädd hon blev när jag såg hålet i högtalaren.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Barbeque Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Hmm, klösbrädor funkar inte för min katt, han bryr sig inte. Däremot älskar han våra gamla vävtapeter. Och joo, han har köst i mina Jamo också. Visserligen bara på nätet framför elementen, men fult är det 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Innan det blev klart att jag var allergisk så hade vi katter i två omgångar. Den andra var förjävlig. Pissade i ALLT. dvs skinnsoffor och SÄNGEN. Satans jävlar. Sen sprang han bort. Skönt tyckte jag. Tills han UPPHITTADES. När jag hämtade honom så pissade han i bilen. Allergist javisst aldrig trist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 När jag hämtade honom så pissade han i bilen. 😲 Höjden av tacksamhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 2.Katter skall vara utedjur Tyvärr kan denna önskedröm inte uppfyllas på dessa breddgrader, hur du än önskar. Katter förekommer inte naturligt i naturen i Norden. Det är frågan om förvildade enstaka djur som tidigare varit domestikerade. I kontintentaleuropa är situationen en annan, men nu lever vi ju inte där. Que??? Där vi bor (södra Östergötland-en provins i Sverige) ser jag massor av utekatter runt om i gårdarna och naturen+att våran Doris är tam utekatt,visst fan är katter utedjur och inget annat-deras element ju!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saverman Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Uuuuuh katter....!! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Uuuuuh katter....!! 😠 Uuuuuh människor....!! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Uuuuuh katter....!! 😠 Uuuuuh människor....!! 😠 Räknade du u:ena? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 november 2006 Trådstartare Dela Postat 23 november 2006 Innan det blev klart att jag var allergisk så hade vi katter i två omgångar. Den andra var förjävlig. Pissade i ALLT. dvs skinnsoffor och SÄNGEN. Satans jävlar. Sen sprang han bort. Skönt tyckte jag. Tills han UPPHITTADES. När jag hämtade honom så pissade han i bilen. Allergist javisst aldrig trist. haha fy fan.. våran kisse drog av en ordentlig diarré på mitt täcke, som gick igenom hela alltet o ner på lakanet,det försat hon gjorde när hon kom hit.. helt av ren nervositet... skithögen var i stolek med hundskit!!! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Kan du inte laga hålet det måste väl gå. Jag gillar katter har haft en gäng genom åren och dessvärre så kan inte alla hålla tätt det bara är så och likaledes är det med klösköret. Min kommer ofta när jag lirar så han gillar musik tydligen. Äkta hane är han oxå ute och fixar ättlingar mest hela tiden utom en stund på vinter då han äter och vilar upp sig. Hoppas det löser sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 skithögen var i stolek med hundskit!!! 😛 Ja jävlar 🙁 Livet är underbart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saverman Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Uuuuuh katter....!! 😛 Uuuuuh människor....!! 🙁 Ja, fy! Yyyyyusch! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Sluta mobba katter, det finns inget bättre i heeeela världen. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Sluta mobba katter, det finns inget bättre i heeeela världen. 😉 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Sluta mobba katter, det finns inget bättre i heeeela världen. 😉 joo -pussy,men det var väl det du menade? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.