Jump to content
Annons

Mbox på muggen


andynista

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)

Du har att du tog bilden.

Just den modellen är känd för att ha riktigt usla drivisar.

Och om du mot all förmodan får igång den blir ljudet tyvärr tunt som skithuspaper.

Den skall mao i papperskorgen direkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag mejlade Mölnlycke och påtalade detta med drivisarna. Här är svaret:

"Bäste hr Andynista

Vi på Mölnlycke har ingen förståelse för din kritik. M-boxen har varit i produktion i åratal och vi har aldrig haft några klagomål. Den fungerar utmärkt med IFÖ och Gustavsberg och vi ser ingen anledning till att den inte skulle fungera med andra skitprodukter, typ Windows XP.

M-boxen är vår enklaste produkt. Den är fullt kapabel till ett riktigt skitljud, men inte så mycket mer."

Redigerat av andynista
Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla under handdukarna, där skall det finnas usb-kontakter på denna toppmatade modell.

Ljudet anses dock av många väldigt burkigt. Detta kan dock minimeras något om man tar ut pappret och trycker in handdukarna i burken. icon13.gifVarning dock för de vassa tänderna, de kan skada handlederna! Om du skulle skära dig så kan du linda pappret runt handlederna.

Hoppas detta hjälper Dig!

Link to comment
Dela på andra sajter

det är ett riktigt gammalt interface.. med andra ord.. det är ASSIO-drivrutiner som gäller till denna modell!! i värsta fall får du köra med digidesigns tidiga program Poop Tools.. självklart med andra drivrutiner.. Poop Aduio-manager klarar en kanal uppspelning. ingen inspelning. tyvärr!! koppla den på gamporten!!

gud lack

Link to comment
Dela på andra sajter

det är ett riktigt gammalt interface.. med andra ord.. det är ASSIO-drivrutiner som gäller till denna modell!! i värsta fall får du köra med digidesigns tidiga program Poop Tools.. självklart med andra drivrutiner.. Poop Aduio-manager klarar en kanal uppspelning. ingen inspelning. tyvärr!! koppla den på gamporten!!

gud lack

Annars borde ju Prutt Tools funka också. För att inte tala om Cubajs 4. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

det är ett riktigt gammalt interface.. med andra ord.. det är ASSIO-drivrutiner som gäller till denna modell!! i värsta fall får du köra med digidesigns tidiga program Poop Tools.. självklart med andra drivrutiner.. Poop Aduio-manager klarar en kanal uppspelning. ingen inspelning. tyvärr!! koppla den på gamporten!!

gud lack

Annars borde ju Prutt Tools funka också. För att inte tala om Cubajs 4. 😉

ja just det.. tidne går för fort mig mig.. uppdateringarna har ju kommit ut nu.. dom fanns ju bara betabajsa-versioner förrut!!

annars är BajsSonar poopers edition helt ok, eller Fuirty Poops 3.. det är riktigt stabilt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är en tidig modell. Har kört med den själv en del i cubajs, där den funkat bra.

Liten brasklapp dock: Jag hyrde in en kille som skulle lägga kablarna och installera den åt mig, men när jag kollade hade han inte fixat nåt, det bara luktade konstigt i mitt inspelningsrum... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är en tidig modell. Har kört med den själv en del i cubajs, där den funkat bra.

Liten brasklapp dock: Jag hyrde in en kille som skulle lägga kablarna och installera den åt mig, men när jag kollade hade han inte fixat nåt, det bara luktade konstigt i mitt inspelningsrum... 😉

jag har också haft det problemet.. hade en hantverkare som snackade om kablar över hela köket.. men vi missuppfattade varandra på den punkten.. katten vill inte vara där längre.. me neither!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den där är pissdålig! En kompis skulle spela in "Smells like..." på den men det lät skit!

Kanske det inte är omöjligt att rädda ännu, den där melodajm har jag hört skall orsaka undervärk. Skicka det på massstring och sedan till tryckeriet och lura det på assiatiska marknaden, det har jag hört att många gör.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den där är pissdålig! En kompis skulle spela in "Smells like..." på den men det lät skit!

Kanske det inte är omöjligt att rädda ännu, den där melodajm har jag hört skall orsaka undervärk. Skicka det på massstring och sedan till tryckeriet och lura det på assiatiska marknaden, det har jag hört att många gör.

Fast jag tror visserligen den funkar bättre till såndär riktigt hård skit! River gött!

Men för lite mer lös och flytande musik så är det nog nödigt att man skaffar sig nåt annat.

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blir mer och mer nöjd över att jag hejdade mig och inte gjorde en sådan här tråd för 1 år sedan.

Jag som trodde att du gillade Mbox :rolleyes:

Ja, jag hade tänkte vinkla det på något sätt i stil med att "...vi visste ju redan att Digidesign gör skitprodukter, men det här är ju löjligt".

Dock är jag glad att jag avstod och slapp känna mig ansvarig för genereringen av alla kiss- och bajsskämt som verkar följa med nödvändighet 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Dock är jag glad att jag avstod och slapp känna mig ansvarig för genereringen av alla kiss- och bajsskämt som verkar följa med nödvändighet  😲

Allt är ditt fel!

:rolleyes: - Tack för en ganska underhållade tråd men med gryymt låg humor!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...