Jump to content
Annons

Vad heter pluggen?


DrivKraft

Recommended Posts

Klantig som jag är så glömde jag ta med mig senaste nr av Studio till morsan och nätet! 😄

Man fick ett tips om en plugg som man kan flytta runt inserteffekterna i, något som jag längtat efter! (Kör Cubase SX3)

Någon som vet vad jag söker?

Tack för visat intresse! 😄

Peace Out!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Sådär...inte meningen att hålla er i mörkret! Måste pallra mig bort till morsan varje gång jag ska ut på nätet bara... 😕

Pluggen heter EffectChainer och Ni hittar den DÄR ---> http://www.acondigital.com/us_EffectChainer.html

Jag blev dock ganska besviken!

Efter att pluggen letat reda på alla pluggar i min dator så får jag veta att ungefär 90% utav dom inte går att använda i EffectChainer. Fråga mig inte vad som gick fel.

Jag tänkte låta pluggen ligga tills jag fick nåt svar på deras hemsida men så visar det sig att pluggen rör till det med Cubase.

Mina projekt gick inte att spara normalt.

Varje gång jag ville spara mina framsteg så sparades projektet i ny version!

Behöver jag påpeka att det tillslut blev jobbigt med 10 stycken exemplar av alla projekt? Eller gjorde jag just det?

Nåväl! Tills AconDigital fixat en bättre version får jag göra som jag alltid gjort!

Ta hem och testa, det är ju gratis. Och skulle det röra till det, dont blame me!

Peace Out...

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis när jag hade svarat här läste jag nyheten i tidningen, hehe.

Men uppdatera! 4:an är bra. Det har hängt sig ett par gånger för mig, jag väntar på en ny patch =)

Det är GRYMT att kunna dra och släppa effekter inte bara mellan inserts utan även mellan kanaler. Blev EQn perfekt på vänstra kompguran är det bara att kopiera till den högra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...