Jump to content
Annons

Avinstalera Explorer


fogden2000

Recommended Posts

Annons
Kan nån bekräfta eller dementera avinstalation av Explorer &n Outlook

och inte minst den där jä*** Msm messenger``n

Verkar som det måste finnas i XP`s system ?! 🙂😉

E Du vaken Hans?? 😄

Menar du att du inte hittar avinstallationen för dom? Eller?

Dom finns iaf under "Lägg till och ta bort program"-> Windows Components.

Link to comment
Dela på andra sajter

Först tjänar du inget diskspace på att avinstallera Outlook eller Internet Explorer. IE är så tätt integrerat med Windows, som hegobald sa, och tar du bort IE tjänar du kanske 1 eller 2 Megabyte. Så jag ser ingen poäng med att ta bort det.

Lägg in en annan webbläsare (Firefox) och låt den ta över som standard bara.

Vad gäller Windows Messenger (Windows MSN-klient), så följ länken i Lindpops inlägg.

Följ Linkovich tips om Sysoc.inf så har du snart tagit bort den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Först tjänar du inget diskspace på att avinstallera Outlook eller Internet Explorer. IE är så tätt integrerat med Windows, som hegobald sa, och tar du bort IE tjänar du kanske 1 eller 2 Megabyte. Så jag ser ingen poäng med att ta bort det.

Det är en principsak. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Först tjänar du inget diskspace på att avinstallera Outlook eller Internet Explorer. IE är så tätt integrerat med Windows, som hegobald sa, och tar du bort IE tjänar du kanske 1 eller 2 Megabyte. Så jag ser ingen poäng med att ta bort det.

Det är en principsak. 😄

Äh, när jag gör html-sidor är det bra att ha IE till hands och se efter så den inte ritar sidan helt åt skogen. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Först tjänar du inget diskspace på att avinstallera Outlook eller Internet Explorer. IE är så tätt integrerat med Windows, som hegobald sa, och tar du bort IE tjänar du kanske 1 eller 2 Megabyte. Så jag ser ingen poäng med att ta bort det.

Det är en principsak. 😉

Äh, när jag gör html-sidor är det bra att ha IE till hands och se efter så den inte ritar sidan helt åt skogen. 😎

Så sant. Det enda jag använder det till numera. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...