Jump to content
Annons

"Nu slutar jag med offtopic"-tråden


Fidden

Recommended Posts

Tänkte säga hejdå till den här forumdelen nu. Fastnar för ofta med att läsa en massa smileys, nya trådar om ingenting och andra tokigheter. Nu har jag bestämt mig för att växa upp, raka mig, aldrig mer ha skojigt åt roliga videoklipp eller snuskiga editeringar och, ja, pyssla med nyttigheter istället. Jag ska börja odla gurkor... Eller om det var musik... eller om det var något helt annat. Kanske nytt skägg.

Ciao!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tänkte säga hejdå till den här forumdelen nu. Fastnar för ofta med att läsa en massa smileys, nya trådar om ingenting och andra tokigheter. Nu har jag bestämt mig för att växa upp, raka mig, aldrig mer ha skojigt åt roliga videoklipp eller snuskiga editeringar och, ja, pyssla med nyttigheter istället. Jag ska börja odla gurkor... Eller om det var musik... eller om det var något helt annat. Kanske nytt skägg.

Ciao!

Får jag köpa gurkor av dig sen, BILLIGT greenstars.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte säga hejdå till spriten nu. Fastnar för ofta med att dricka en massa öl, nya kvinns som kan ingenting och andra tokigheter. Nu har jag bestämt mig för att växa upp, raka mig, aldrig mer ha skojigt åt roliga fyllon eller snuskiga fjortisar och, ja, pyssla med nyttigheter istället. Jag ska börja odla skägg... Eller om det var gräs... eller om det var något helt annat. Kanske en ny kvinna .

Ciao!

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte säga hejdå till hororna nu. Fastnar för ofta med att dricka en massa fittsaft, nya kvinns som smakar som ingenting och andra tokigheter. Nu har jag bestämt mig för att växa upp, raka mig, aldrig mer ha skojigt åt roliga fyllon eller snuskiga fjortisar och, ja, pyssla med nyttigheter istället. Jag ska börja odla pubishår... Eller om det var gräs... eller om det var något helt annat. Kanske en ny kvinna.

Ciao!

😎

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det DENNA off topic-tråd, du menar??

😳

Precis min tanke... 😎

Då hade den den ju hetat "'Nu slutar jag med offtopic'-tråden"-tråden.

Inte nödvändigtvis. Måste man i varje tråds titel specifiera att det är just en tråd? Eller tror folk att det är rep, eller ett snöre annars? Eller kanske ett kafferep, eller ett bandrep? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...