Jump to content
Annons

Hemsida


Richie76

Recommended Posts

Annons

Wey! Ser ju proffsigt och snyggt ut! Lite anonymt kanske. Snygga bilder.

Ratingsystemet på musiken känns på nåt sätt lite onödigt eftersom det ändå bara är dina låtar, finns ju inget att tävla om så att säga. 🙂

Jag får inte videon att funka...

Link to comment
Dela på andra sajter

catch22 (oregistrerad)

Ser riktigt trevligt ut, videon funkade iallafall för mig... coolt och ganska smart gjort, blir ju alltid lite roligare med bilder till musik.

Ska kika in imorgon igen när jag har lite mer tid och rösta på låtarna, antar att du vill veta vilka som ska bli extranr när du drar ut på turne... 🙂

Snyggt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ratingsystemet på musiken känns på nåt sätt lite onödigt eftersom det ändå bara är dina låtar, finns ju inget att tävla om så att säga.  😄

Jag tror att han vill ha ratingsystemet för att få reda på vad folk tycker om musiken 😛

Det är annledningen till att jag skulle ha ett sådant i alla fall 🙂

.Viktor

Link to comment
Dela på andra sajter

Gött å höra.. vill bara säga att på sidan finns en bild på en kille vid ett jättemixerbord och att han egentligen inte har med saken att göra, det var bara att han skulle mastra det, men det blev aldrig så.. Utan det är lågbudget med audiofile, på pc med logic..

Men skulle vara intressant att se om videon verkar funka, så säg gärna till om den funkar eller ej, eller så.. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad många gästboksinlägg du har fått på bara någon dag, hur har du spridit sidan så fort?

Fick videon att funka nu, hade ingen indikation på att den laddade innan så jag stängde ner och trodde nåt var fel. Nu testade jag att öppna själva .dcr-filen i ett eget fönster, vilket gav mej möjlighet att se laddningsstatus.

En aning besviken på själva videon dock, såg mest ut som en slideshow med bilder från nån bildbyrå... är bilderna tagna själva så är det imponerande, men det gör ingen vidare bra video tyvärr. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Validerad kod är för fegisar.  😳

Ovaliderad kod är för idioter/dumskallar/amatörer samt Microsoft !!! 😄😆

ok, jag är en idiot, dumskalle och amatör, men jag är ganska snäll. Vad är problemet med en ovaliderad kod? Min hemsida fick 29 errors... Men den fungerar bra ändå (tror jag iaf).

och snygg sida föresten.

Redigerat av Clayman
Link to comment
Dela på andra sajter

catch22 (oregistrerad)
En aning besviken på själva videon dock, såg mest ut som en slideshow med bilder från nån bildbyrå... är bilderna tagna själva så är det imponerande, men det gör ingen vidare bra video tyvärr.  😄

Äh vadå, jag tyckte det var skitkul med en "video" även om det bara är en slideshow... Har man inte en fet plånbok så är ju det där helt ok, det är väl ändå en känsla man vill förmedla och då funkar det där utmärkt...

Jag tycker sidan har schysst innehåll, mer än man kan säga om många etablerade artisters sidor... Alltid kul att ha mycket att klicka runt bland undertiden man lyssnar. 4 o en halv tummar upp av fem möjliga är nog mitt slutbetyg...

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh vadå, jag tyckte det var skitkul med en "video" även om det bara är en slideshow... Har man inte en fet plånbok så är ju det där helt ok, det är väl ändå en känsla man vill förmedla och då funkar det där utmärkt...

Menade verkligen inget illa utan sa vad jag tyckte, Richie bad ju faktiskt om kritik... 😄 Bra ambition och ligger säkert mycket arbete bakom videon, men den ger lite amatörstämpel på en i övrigt ganska proffsig sida, känner jag.

Redigerat av tbruce
Link to comment
Dela på andra sajter

catch22 (oregistrerad)
Menade verkligen inget illa utan sa vad jag tyckte, Richie bad ju faktiskt om kritik... 😉 Bra ambition och ligger säkert mycket arbete bakom videon, men den ger lite amatörstämpel på en i övrigt ganska proffsig sida, känner jag.

Nä det var inte så att jag hoppade på dig, ville bara påvisa att det vissa inte gillar kan uppskattas av andra, vi är ju trots allt olika 😉

Man kan väl sammanfatta det med att jag förstår vad du menar men jag kan inte riktigt hålla med... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad många gästboksinlägg du har fått på bara någon dag, hur har du spridit sidan så fort?

Har horat omkring lite allmänt och sagt till polare å så.. känns lite onödigt att bara lägga ut den utan att pusha nåt..

"Videon" är väl inte tillägnad ZTV, utan gjord för att man ska kunna kolla på något medan man lyssnar på låten, en stämningshöjare typ..

Edit: Det är lugnt, jag fattar att du inte menade nåt illa, utan konstruktiv kritik. 😄

Redigerat av Richie76
Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm! Designen är snygg och XHTML-programmeringen är välgjord, så skicka herr Wahlström en komplimang från mig!

...och så får jag tacka för den credit som jag, och Pluffo, fått på sidan. 🙂

EDIT: Missade att skriva att jag gillar musiken också, men det kommer väl inte som nån nyhet för dig. 🙂

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Snygg sajt! Har inte kollat in allt, sitter i skrivande stund och kollar in musikvideon. Bra låt som fän! Men vem i h-vete har tagit bilderna? Det är ju hur jäkla snygga som helst! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

snyggt!

Lite jobbigt dock att bildrutorna (under photo) hoppar ner till mitten när den laddat ner bilden färdigt .. hade varit bättre om den stannat kvar där den öppnades 😛

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Snygg sida! Som någon sa så är det ju kul att man kan göra lite allt möjligt vilket gör att man gärna återkommer.

Du har inte funderat på att ha någon "Download all songs" funktion så man kan slänga ned allt snabbt och enkelt på sin mp3-spelare. Är själv en sån där som inte lyssnar så mycket på musik vid datorn utan bara gör den 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...