Jump to content
Annons

Hörlursförstärkare


berch

Recommended Posts

Behöver en enkel hörlursförstärkare och den här var ju både enkel och billig. Eller ska man satsa på en dyrare modell och i så fall varför. (Behöver inte fler än 4 kanaler). Någon som testat denna och tycker om den?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Lite dyrare = 2.195 - 695 = 1.500 kr dyrare. Lite är relativt...men du har säkert rätt att den låter bra. Frågan är bara om den låter så pass mycket bättre att det är värt merkostnaden och det var just det jag undrade?

Blev inte så mycket klokare är jag rädd men tack ändå!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
evil_ed (oregistrerad)

Kör med Behringers amp800, funkar bra för mig, hade samson som alternativinnan jag köpte denna...kan vara ett något att titta på. info finns på behringer.se

Link to comment
Dela på andra sajter

SM Pro Audio har också biliga hörlursförstärkare.

HP6, som har ett listpris på 1895:-

HP4V (halvrack) med ett listpris på 1295:-

Själv har jag fortfarande en Behringer HA4600, som är ok - om är lite brusig... Den duger i alla fall för att monitorlyssna vid sånginspelning - men finlyssning tar jag hellre direkt från min DAC1... 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kör en Samson för musikerlyssning vid inspelning. Funkar klockrent. Ingen avancerad sak direkt och kanske inte bästa ljuden. Men för en ttrummis som bara behöver höra clicktrack etc är den fullt tillräcklig. Köpte min begagnad för 400 spänn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...