Jump to content
Annons

Vad har ni för party-trick?


Sonnert

Recommended Posts

Annons

Jag kan imitera Tommy Nilssons röst ..... genom att sticka in två fingrar i munnen och dra i mungipen. Hästvibratot får man till genom att modulera med fingrarna.

Det brukar bli refrängen på "En dag" eller nån strof ur "Allt som jag känner". Skulle behöva en sparringpartner som kan ta Tone Norums bit !

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan imitera Tommy Nilssons röst ..... genom att sticka in två fingrar i munnen och dra i mungipen. Hästvibratot får man till genom att modulera med fingrarna.

Det brukar bli refrängen på "En dag" eller nån strof ur "Allt som jag känner". Skulle behöva en sparringpartner som kan ta Tone Norums bit !

😆

Jag fattar inte 🙂🙂🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan imitera Tommy Nilssons röst ..... genom att sticka in två fingrar i munnen och dra i mungipen. Hästvibratot får man till genom att modulera med fingrarna.

Det brukar bli refrängen på "En dag" eller nån strof ur "Allt som jag känner". Skulle behöva en sparringpartner som kan ta Tone Norums bit !

🙂

Har inte Robert Gustavsson patent på det? 🙂🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan imitera Tommy Nilssons röst  ..... genom att sticka in två fingrar i munnen och dra i mungipen. Hästvibratot får man till genom att modulera med fingrarna.

Det brukar bli refrängen på "En dag" eller nån strof ur "Allt som jag känner". Skulle behöva en sparringpartner som kan ta Tone Norums bit !

😄

Har inte Robert Gustavsson patent på det? 😛😉

Han har jag faktiskt aldrig sett göra den!

däremot kan jag erkänna att jag lånat den från Sångaren i Coverbandet Smalare än Thord (dvs Thord själv). Jag va tekniker åt dem en gång och de var hysteriskt roliga den gången.

Stora glas i munnen körde min kompis med förrut men han är inte lika stor i käften längre. Däremot är han grym på att berätta ett helt avsnitt från Fablernas Värld med alla dialekter, Pentti varg, Räven, Ugglan och alla de andra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Däremot är han grym på att berätta ett helt avsnitt från Fablernas Värld med alla dialekter, Pentti varg, Räven, Ugglan och alla de andra.

🙂:rolleyes:😮

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Jag har en polare som kan snacka EXAKT som Arne Weise, är galet avundsjuk på honom. En annan polare kan svepa en öl på ett par sekunder.. Samma sak gäller groggar i lika stora glas..

Jag vet inte om jag har nåt party-trick faktiskt... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan slicka mig i näsborren  😏

Jag kan slicka någon annan i näsborren. 😎😎😎

Jag kan bli slickad i näsborren 😎😱😱😱😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Jake the Rake (oregistrerad)

Mitt bästa partytrick är att jag kan titta upp i taket med ett öga, samtidigt som jag behåller ögonkontakt med det andra. Det ser skumt ut men är omåttligt populärt. Eller så populärt är det väl inte... Folk tycker mest att det är obehagligt. Att jag är obehaglig. Jag har aldrig varit på party.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan slicka mig i näsborren  😏

Jag kan slicka någon annan i näsborren. 😎😎😎

Jag kan bli slickad i näsborren 😎😱😱😱😱

då är jag bäst... för jag kan bådadera 😎😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt bästa partytrick är att jag kan titta upp i taket med ett öga, samtidigt som jag behåller ögonkontakt med det andra. Det ser skumt ut men är omåttligt populärt. Eller så populärt är det väl inte... Folk tycker mest att det är obehagligt. Att jag är obehaglig. Jag har aldrig varit på party.

bild? 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

jag kan göra så att mitt högra ögonlock fladdrar jättefort, inte så att det stängs,

man ser fortfarande ögat som förövrigt tittar upp och lite till höger.

folk stör sig på det 😱

ja skulle kunna ta en bild men man ser ju inte fladdret då

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...