Guest MarcusRombo Posted May 12, 2006 Posted May 12, 2006 Tror att det redan finns en sån här tråd! 😄
Overkill Posted May 12, 2006 Author Posted May 12, 2006 Hmm... Kan väl inte erkänna att jag sökte sådär jättemycket men jag tyckte att "skrivbord" kunde räcka.
Micke H Posted May 12, 2006 Posted May 12, 2006 Gör om det här till en ny tråd istället. Om något viktigt! Världsfreden, politik eller latency... 😛
D Vibe Posted May 12, 2006 Posted May 12, 2006 Gör om det här till en ny tråd istället. Om något viktigt! Världsfreden, politik eller latency... 😆 😕😱 .. Ser framför mig hur FN diskuterar vikten av att minska latencyn i datorljudssammanhang 😆 /Daniel
Umemagnus Posted May 12, 2006 Posted May 12, 2006 (edited) äh.. nää va synd. Verkligen otur.. 😆 Eller som vi säger inom flygindustrin; "Äsch också.." Edited May 12, 2006 by Umemagnus
Micke H Posted May 13, 2006 Posted May 13, 2006 Kan inte Overkill göra om det här till den stora äsch-tråden, tråden där du gör misstag! 😆
Overkill Posted May 13, 2006 Author Posted May 13, 2006 Kan inte Overkill göra om det här till den stora äsch-tråden, tråden där du gör misstag! 🥰 done 😄
Micke H Posted May 13, 2006 Posted May 13, 2006 Jäklar, jag skulle skicka ett mail till en polare och fråga om vi skulle jamma lite. Misstag nummer 1: Jag frågade om vi skulle köra gitarronani. Misstag nummer 2: Jag glömde skriva "gitarr". Misstag nummer 3: Jag skickade det till exflickvännen. 🙂
Overkill Posted May 13, 2006 Author Posted May 13, 2006 Jäklar, jag skulle skicka ett mail till en polare och fråga om vi skulle jamma lite. Misstag nummer 1: Jag frågade om vi skulle köra gitarronani. Misstag nummer 2: Jag glömde skriva "gitarr". Misstag nummer 3: Jag skickade det till exflickvännen. 🙂 😄
Pelle Rylander Posted May 13, 2006 Posted May 13, 2006 Jäklar, jag skulle skicka ett mail till en polare och fråga om vi skulle jamma lite. Misstag nummer 1: Jag frågade om vi skulle köra gitarronani. Misstag nummer 2: Jag glömde skriva "gitarr". Misstag nummer 3: Jag skickade det till exflickvännen. 😄 ::asgarv:: helt jävla underbart!! 😆
Linus Posted May 14, 2006 Posted May 14, 2006 äsch Tror att det redan finns en sån här tråd! 🙂 Va? Finns det redan en Äsch-tråd? Hmm... Kan väl inte erkänna att jag sökte sådär jättemycket men jag tyckte att "skrivbord" kunde räcka. Skrivbord? 😆 Gör om det här till en ny tråd istället. Om något viktigt! Världsfreden, politik eller latency... 😎 För att???😆 Kan inte Overkill göra om det här till den stora äsch-tråden, tråden där du gör misstag! 😄 Öhm... Vad är det här då? 😲 Kan inte Overkill göra om det här till den stora äsch-tråden, tråden där du gör misstag! 😄 done 😄 AHAAAAAAAAAAA!! 😄 Nu är jag med! Vad handlade tråden om från början? Skrivbord? 😆 Äsch...
Micke H Posted May 14, 2006 Posted May 14, 2006 (edited) 😆 EDIT: Äsch, förresten... 😲 Edited May 14, 2006 by Lynxo
Overkill Posted May 14, 2006 Author Posted May 14, 2006 äsch Tror att det redan finns en sån här tråd! 🙂 Va? Finns det redan en Äsch-tråd? Hmm... Kan väl inte erkänna att jag sökte sådär jättemycket men jag tyckte att "skrivbord" kunde räcka. Skrivbord? 😛 Gör om det här till en ny tråd istället. Om något viktigt! Världsfreden, politik eller latency... 😎 För att???😄 Kan inte Overkill göra om det här till den stora äsch-tråden, tråden där du gör misstag! 😄 Öhm... Vad är det här då? 😆 Kan inte Overkill göra om det här till den stora äsch-tråden, tråden där du gör misstag! 😄 done 😄 AHAAAAAAAAAAA!! 😄 Nu är jag med! Vad handlade tråden om från början? Skrivbord? 😆 Äsch... 😆 Ja typ... 😄 Äsch! 😱😎
Micke H Posted May 14, 2006 Posted May 14, 2006 vi har ju redan en klagomålstråd! 😏 Det här är ingen klagomålstråd! Jag menar... Äsch... 😱
Eternal Posted May 16, 2006 Posted May 16, 2006 Äsch. Ibland snackar jag först och tänker sedan. Får lära mig snart.
Umemagnus Posted May 16, 2006 Posted May 16, 2006 Huggarns´.... tänkte att jag skulle... fast.. näe... ähh..
Micke H Posted May 20, 2006 Posted May 20, 2006 Jag ville ju egentligen inte skriva här... Äsch!!!! 😉
Recommended Posts