Jump to content
Annons

grymma rytmklipp


karl

Recommended Posts

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)

😉🙁🙂😼

Shiiiiiit! JĂ€vlar vad skickligt!

EDIT: Jonglören alltsÄ.

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

grym jonglör. ska försöka sno hans tricks.. Äterkommer 2021 med första statusrapporten.

jag tror jag sĂ„g den dĂ€r animerade "kulorna spelar" grejen första gĂ„ngen 1993 eller sĂ„ pĂ„ laserdisk.. fĂ„r mig att tĂ€nka pĂ„ nintendo ds "elektroplankton" - vĂ€rldens bĂ€sta spel att somna till.. đŸ„°

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

shit pommes assÄ... grymt sa grisen

Grymt! 😆

Animationen var cool som fan om Àn lite menlös pÄ ngt sÀtt.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Duktig jonglör!

Jobbigt att behöva frÄga men vad heter Beatles-lÄten? Har skivorna men kommer inte pÄ lÄttiteln...

tror det Àr Lullabye......

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Duktig jonglör!

Jobbigt att behöva frÄga men vad heter Beatles-lÄten? Har skivorna men kommer inte pÄ lÄttiteln...

tror det Àr Lullabye......

Golden Slumbers, Carry that weight och The End. Det Àr ju slutet pÄ Abbey Road ja alldeles innan Her Majesty. The End har avskedssolon med Ringo pÄ trummor, John, Paul och George pÄ gitarr. Lite kul att klura pÄ vem som spelar vilket solo.

Det blev inte det absolut sista de gjorde i studion utan det blev Harrisons I me mine.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Duktig jonglör!

Jobbigt att behöva frÄga men vad heter Beatles-lÄten? Har skivorna men kommer inte pÄ lÄttiteln...

tror det Àr Lullabye......

Golden Slumbers, Carry that weight och The End. Det Àr ju slutet pÄ Abbey Road ja alldeles innan Her Majesty. The End har avskedssolon med Ringo pÄ trummor, John, Paul och George pÄ gitarr. Lite kul att klura pÄ vem som spelar vilket solo.

Det blev inte det absolut sista de gjorde i studion utan det blev Harrisons I me mine.

sorry ( jag chansade) men du kan ju din Beatles..... 🙂🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Duktig jonglör!

Jobbigt att behöva frÄga men vad heter Beatles-lÄten? Har skivorna men kommer inte pÄ lÄttiteln...

tror det Àr Lullabye......

Golden Slumbers, Carry that weight och The End. Det Àr ju slutet pÄ Abbey Road ja alldeles innan Her Majesty. The End har avskedssolon med Ringo pÄ trummor, John, Paul och George pÄ gitarr. Lite kul att klura pÄ vem som spelar vilket solo.

Det blev inte det absolut sista de gjorde i studion utan det blev Harrisons I me mine.

sorry ( jag chansade) men du kan ju din Beatles..... 😆😏

Njae, men jag har alltid fÀngslats av den det dÀr sista sorgliga avskedet pÄ Abbey Road och hur nyansrik Pauls röst var pÄ Golden Slumbers frÄn det vaggvisesofta pÄ "once there was a way..." till det rÄare "smiles awake you". Hans bitterhet och sorg över splittringen verkar ha frammanat det yppersta av skaparkraft och uttrycksrikedom.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...