Jump to content
Annons

Gissa programmet


Anarchos

Recommended Posts

Tja, tyckte det vore kul att ha en tråd där man kunde gissa vilka program man använt för att göra ens filer ni kan länka här! 😠 Det är bara att lyssna på (i mitt fall låten) & försöka lista ut vad det är för program man använt!

Eftersom jag stara denna tråd så börjar ju jag!

http://www.ftp.nu/files/3259

http://www.ftp.nu/files/3267/

bara å gissa!

Redigerat av Anarchos
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 61
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

kan ingen komma med ett något seriösare svar?

Du frågar efter seriösitet... och vad heter din 1:a mp3:a? Väx upp! Förresten handlar det inte om vilket program man skapar sina låtar i. Det är i princip omöjligt att höra. En dålig hantverkare skyller på verktygen...

Man kan spela in smått fantastiska productioner med en 4-kanals porta och totalt värdelösa alster i en mångmiljonstudio!

Redigerat av Snake
Link to comment
Dela på andra sajter

kan ingen komma med ett något seriösare svar?

Du frågar efter seriösitet... och vad heter din 1:a mp3:a? Väx upp! Förresten handlar det inte om vilket program man skapar sina låtar i. Det är i princip omöjligt att höra. En dålig hantverkare skyller på verktygen...

Man kan spela in smått fantastiska productioner med en 4-kanals porta och totalt värdelösa alster i en mångmiljonstudio!

ok... 😕 för det första så är det inte antagligtvis inte jag som skrivit texten till den första mp3:an, å den är inte omogen bara hysteriskt bra å rolig! mina remixer har jag aldrig kallat bra, för ja remixar aldrig typ. de här gjorde ja på max 10 minuter!

Link to comment
Dela på andra sajter

om den inte är rolig vad är den då? å förresten är ni ganska så usla om ni inte hör vilka program jag använt, för alla ja känner som hört låtarna vet exakt vilka program det är. så jag antar att det råder lite hörselbrist här på forumet! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

om den inte är rolig vad är den då? å förresten är ni ganska så usla om ni inte hör vilka program jag använt, för alla ja känner som hört låtarna vet exakt vilka program det är. så jag antar att det råder lite hörselbrist här på forumet! 🙂

Om den inte är rolig då är den skitdålig.

Och det är kanske inte så konstigt att dina kompisar fattar vad för program du använt.

Och jag hör lite smådåligt efter åratal i replokal, men inte så dåligt så det är ett hinder att hålla på med musik.

gansaka tråkig tråd det här annars, vad tycker du själv?

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, jag tycker första låten var förbannat rolig men den är för kort. Tyvärr händer det inte så mycket i Anarchy Complete Weird, så den var rätt tråkig. Inte heller hade den någon humor på oss 12-åringars nivå i den.

Redigerat av force_fEd
Link to comment
Dela på andra sajter

börjar dykaupp roligare o roligare trådarför var dag som går.

Men iofs var det rätt skoj idé med "gissa progarmet" . Dock något felpostat.

Lite taskigt mod killen som starata tråden att börja dilla om dålig kvalitet på inspelningen osv när tråden hadde ett helt annat syfte

Link to comment
Dela på andra sajter

börjar dykaupp roligare o roligare trådarför var dag som går.

Men iofs var det rätt skoj idé med "gissa progarmet" . Dock något felpostat.

Lite taskigt mod killen som starata tråden att börja dilla om dålig kvalitet på inspelningen osv när tråden hadde ett helt annat syfte

Men gissa programmet då själv istället för att hålla på... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...