Jump to content
Annons

Hur datorstörd är du -


Recommended Posts

Annons
  • Svar 79
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jag tycker att det är frustrerande att man i verkliga livets konverstationer inte kan citera vad någon har sagt, för att klargöra exakt vad man syftar på... 😱

😏

Ännu hellre att kunna citera vad man själv sagt när man för diskussioner på fyllan. Helt omöjligt och komma ihåg vad man sagt fem meningar tidigare eller att komma ihåg vad man precis tänkte säga. Man vet bara att det var nåt dj-vligt smart. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag spelade nya Tomb Raider förut, och i det spelet så blir man bättre på att hoppa om man hoppar mycket, bättre på att öppna låsta dörrar om man gör det mycket, etc...

Men hur mycket jag än övar, så blir jag inte bättre på att lira gura!!!! 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag spelade nya Tomb Raider förut, och i det spelet så blir man bättre på att hoppa om man hoppar mycket, bättre på att öppna låsta dörrar om man gör det mycket, etc...

Men hur mycket jag än övar, så blir jag inte bättre på att lira gura!!!! 😲

hahahahahahahaha 😮😄😄😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv har jag försökt att trycka ner 3 fjärrkontrollknappar sammtidigt för att starta om tv:e med de gick inte 😏

Provat med en sån här?

6.jpg

😆

Var kopplar man in den? 🥰

Hahahaha 🥰🥰

Bakom Tv:n så klart 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv har jag försökt att trycka ner 3 fjärrkontrollknappar sammtidigt för att starta om tv:e med de gick inte 🥰

Provat med en sån här?

6.jpg

🥰

Var kopplar man in den? 😆

Hahahaha 🥰😛

Bakom Tv:n så klart 😛

Jag känner vissa som behöver koppla in en sån där i huvudet... 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv har jag försökt att trycka ner 3 fjärrkontrollknappar sammtidigt för att starta om tv:e med de gick inte 🥰

Provat med en sån här?

6.jpg

🥰

Var kopplar man in den? 😆

Hahahaha 🥰😛

Bakom Tv:n så klart 😛

Jag känner vissa som behöver koppla in en sån där i huvudet... 😏

Hahahahaha 😛😆😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

jag tänkte: "-det är lugnt. jag kan ju trycka ctrl + z om jag ångrar mig"

Efter ett dåligt one-night-stand då eller? 😆

hehe

senast jag tänkte det va när jag målade om lägenheten och funderade på om jag ändå skulle ta och sätta maskeringstejp på det där stället jag hade glömt att sätta tejp.

men det va ju lugnt. bara att ångra 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

jag tänkte: "-det är lugnt. jag kan ju trycka ctrl + z om jag ångrar mig"

Efter ett dåligt one-night-stand då eller? 😆

hehe

senast jag tänkte det va när jag målade om lägenheten och funderade på om jag ändå skulle ta och sätta maskeringstejp på det där stället jag hade glömt att sätta tejp.

men det va ju lugnt. bara att ångra 😆

Det funkar alltså? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte bara själva datorn i vår IT-ålder som förstör min hjärna.

Satt hemma med några polare å gjorde musik för en massa år sen då det ringer på ytterdörren å jag skriker ut mitt efternamn.. trodde jag svarade i telefonen..

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte bara själva datorn i vår IT-ålder som förstör min hjärna.

Satt hemma med några polare å gjorde musik för en massa år sen då det ringer på ytterdörren å jag skriker ut mitt efternamn.. trodde jag svarade i telefonen..

😆 Lysande!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni är ju sjuka ju... Jag var med sen första Altair 8080 som man fick löda ihop själva.. Vidare till ABC 800 etc etc.. Jag är stolt över att ALDRIG en provat att spela patiens nånsin nån gång i Windows trots att jag kört det sen Windows 1.01.. Dataspel känns inte serriöst.. Välanvända CPU runtimes, och välskrivna assemblerporgam är mer det jag hyllar.. Nåt är galet då nya progam bara kräver mer och mer minne och prcessor utan att kvalitén höjjs.. Minns att det följde med en flygsimulator till min Yamha CX5M. den var på 24 KB.. Så liten får man knappt en startfil att vara till en dator i dag (mest beroende på clusterstorleken då).

En av mina hjältar hittar ni på http://grc.com/ Han kan skriva smutta assemblerprogs han 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...