Jump to content
Annons

Kända avatarer börjar härja här...


tordA

Recommended Posts

Jag är oxå jag på bilden. I Ski-googles. Jättefina sådana. 😛

edit: varför har så många bytat avatar så ofta på sistone egentligen? man känner ju inte igen er längre... :rolleyes:

Hade ingen bra bild... Såg lite fjortis ut... Tog en lite snyggare 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 127
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

bestäm er för en avatar och kör på den länge bara, brukar inte läsa vem som skriver utan kolla på avataren för att känna igen.

det är jag på min avatar

Link to comment
Dela på andra sajter

bestäm er för en avatar och kör på den länge bara, brukar inte läsa vem som skriver utan kolla på avataren för att känna igen.

det är jag på min avatar

Gör ungefär samma. Men när man har en uckigt ful Avatar, så byter man gärna. Nöjd med min nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Johodå!

Så här ser han ut gubben. Taget på en kräftskiva med färgat svart å grönt hår å solbrickena på plats. Man kanske inte är så jävla smart, men dödligt snygg.... 😆

/Fabbo ®offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Johodå!

Så här ser han ut gubben. Taget på en kräftskiva med färgat svart å grönt hår å solbrickena på plats. Man kanske inte är så jävla smart, men dödligt snygg.... 😎

/Fabbo ®offe

😲

urgullit roffe 😄

lite dålig utlösning på bilden bara... *hrm* upplösning!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det du har på kragen och bröstet ®offe? det ser ut som du mofflat in massa tårta som värsta muppen....du vet så grädde, strössel och tårtsmulor bara flyger omkring i hela rummet, lixom... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det du har på kragen och bröstet ®offe? det ser ut som du mofflat in massa tårta som värsta muppen....du vet så grädde, strössel och tårtsmulor bara flyger omkring i hela rummet, lixom... 😕

🙂 har me undrat de! men nu fick ja ju förklaringen... tack demonique

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det du har på kragen och bröstet ®offe? det ser ut som du mofflat in massa tårta som värsta muppen....du vet så grädde, strössel och tårtsmulor bara flyger omkring i hela rummet, lixom... 

He he he...nyfiknar i strutar va?

Först lite fläckar av...trink38.gif

Å senare så blev det en hel deleck26.gif

Och kanske också en och annan fläck av....Äh, jag besparar er det, det var ju ändå så taskig utlösning, eller var'e nu hette.

Sen kan väl Hawaiskjortan bidra till det något spräckliga intrycket också 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det du har på kragen och bröstet ®offe? det ser ut som du mofflat in massa tårta som värsta muppen....du vet så grädde, strössel och tårtsmulor bara flyger omkring i hela rummet, lixom... 

He he he...nyfiknar i strutar va?

Först lite fläckar av...trink38.gif

Å senare så blev det en hel deleck26.gif

Och kanske också en och annan fläck av....Äh, jag besparar er det, det var ju ändå så taskig utlösning, eller var'e nu hette.

Sen kan väl Hawaiskjortan bidra till det något spräckliga intrycket också 😆

😆:lol:😮

...

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Den fjärde, är det tidsdimensionen eller är det något mer matteflummigt? 😆

Njae, syftar faktiskt inte på den s k tidsdimensionen 😮

Tänk dig att du har en fyrkantig box, men kan se alla sex sidor och insidor och allting från samma vinkel. Det är lite så. Innebär också att du kan röra dig obehindrat genom tid och rum. Ta dig från punkt A till B på 0 tid alltså.

Äsch, när man ska skriva som sånt här från siffror till bara snack blir det bara att det låter omöjligt och helt sepe 😆

Men jag tyckte den blev snygg som avatar.

Link to comment
Dela på andra sajter

He he he...nyfiknar i strutar va?

Först lite fläckar av...trink38.gif

Å senare så blev det en hel deleck26.gif

Och kanske också en och annan fläck av....Äh, jag besparar er det, det var ju ändå så taskig utlösning, eller var'e nu hette.

Sen kan väl Hawaiskjortan bidra till det något spräckliga intrycket också 😎

🙂😉 ...helrätt snubbe att bjuda på fest alltså...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jepp!

Drar på mig hawaiprylen, färgar håret grönt å svart, drar på mig solbrickena å sen kommer jag! Du bjuder på San Miguel och en virre. Jag gör en massa partytrix, typ pruttar med armhålan, kräks i rabatten och somnar på golvet i badrummet :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...