Jump to content
Annons

Säger oxå hej..


Järven

Recommended Posts

eftersom det verkar vara så vanligt här.

Jag heter Patrik och bor i Umeå och är 28år. Jag har spelat gitarr sedan jag var typ 10år och hade en väldigt intensivt gitarronani period i tonåren med främst Steve Vai som husgud. Jag satt minst fyra timmar om dagen framför teven och harvade skalor tills jag fick en teknik jag är nöjd med. Har inte tränat teknik sen jag var 19 typ men det mesta sitter i ryggmärgen. Spelar mest in lugn singer/songwriter musik för jag inte har tid att spela in så mycket avancerade intrumental-låtar som jag skulle vilja. Men nu ska det bli ändring på det, så fort jag har flyttat till nya lägenheten och packat upp alla grejer. Har Mbox med Pro Tools men även Cubase sx. Blev lockad hit av en före detta klasskompis (Bone) och börjar gilla detta forum skarpt!!

Vi hörs på forumet! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Bone Postat den 9 March 2006, 21:53

  Välkommen! Men nu får du ta och dra tummen ur arslet, packa upp och börja spela in  . 

Jo jag vet, har en annan kompis som tjatar på mig jämt att jag ska göra musik till hans filmprojekt! Men det är lite kaotiskt just med flytten så det dröjer nog fram till april innan jag kommer igång. :rolleyes:

djonas Postat den 9 March 2006, 22:19

  Hej och välkommen!

Snygg avatar.

Mvh / djonas 

Jo det är ju från min favvo-Göteborgare "IA" Eklunds sida, hoppas den inte är skyddad på nått sätt så att jag begår nåt brott att använda som avatar? Är det någon som vet hur sånt funkar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen hit! 😄

hoppas den inte är skyddad på nått sätt så att jag begår nåt brott att använda som avatar? Är det någon som vet hur sånt funkar?

Självklart är det fel att använda nån annans verk som avatar. Tro mig. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen! Men nu får du ta och dra tummen ur arslet, packa upp och börja spela in  .

Jag har lagt upp en gammal låt jag gjort på demoinspelningar nu så kolla in den! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev lockad hit av en före detta klasskompis (Bone) och börjar gilla detta forum skarpt!!

Värvningskampanjerna pågår i våra kontaktnät alltså 😉🙂

*visar runt*

Ja, så här bor vi...

Kom in och slå dig ner! 😠

Känn dig som hemma. Men inga fötter på soffbordet. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

djonas Postat den 9 March 2006, 22:19

  Hej och välkommen!

Snygg avatar.

Mvh / djonas 

Jo det är ju från min favvo-Göteborgare "IA" Eklunds sida, hoppas den inte är skyddad på nått sätt så att jag begår nåt brott att använda som avatar? Är det någon som vet hur sånt funkar?

Hehe yeah I know...😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
djonas Postat den 13 March 2006, 10:24
djonas Postat den 9 March 2006, 22:19

  Hej och välkommen!

Snygg avatar.

Mvh / djonas

Järven @ 9 March 2006, 22:26)

Jo det är ju från min favvo-Göteborgare "IA" Eklunds sida, hoppas den inte är skyddad på nått sätt så att jag begår nåt brott att använda som avatar? Är det någon som vet hur sånt funkar?

Hehe yeah I know...

Hehe.. jo jag förstod nästan det! 🙁

Men jag brukar snabbt bli less på mina avatarer så jag kommer kanske byta nångång!

Redigerat av Järven
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...