Signert Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 (redigerat) SlutstÀllningen: 7. Margaret's Cheap Guitar - 159 - Signert 2. Vault - 89 - Snow Brigade 8. Keykeeper - 72 - Umemagnus 12. En gÄng till - 53 - Pwayne 11. Checkpoint Eternity - 35 - Rainydays 4. Gina - 34 - Bryngylf 9. All You're Longing For Is Me - 25 - Odel 6. Forever Gone - 20 - Ztevie 5. De e som de e - 19 - Martinm 10. Ordinary Day - 12 - Tsmalmbe 1. Sad Roses - 1 - Job 3. Love Land - 1 - Funi/Gurra ------------------------------------------------------------------------------------------- Dags för omröstning i den akustiska festivalen. HÀr larvas inte med nÄgra deltÀvlingar, som vissa mindre intressanta melodifestivaler hÄller pÄ med. HÀr gÄr vi pang pÄ FINAL! Följande tolv bidrag har kommit in: 1. Sad Roses 2. Vault 3. Love Land 4. Gina 5. De e som de e 6. Forever Gone 7. Margaret's Cheap Guitar 8. Keykeeper 9. All You're Longing For Is Me 10. Ordinary Day 11. Checkpoint Eternity 12. En gÄng till Liksom i förra festivalen röstar ni i denna trÄd genom att fördela era poÀng över fyra bidrag pÄ nedanstÄende vis: 6 p - till bÀsta bidraget 4 p - till nÀst bÀsta 2 p - till er trea 1 p - till er fyra Motivera gÀrna ert beslut! BidragslÀmnare fÄr rösta, men inte pÄ sig sjÀlv. Omröstningen pÄgÄr till söndag 19 mars, kl.20.00, dvs. ca. tvÄ veckor, liksom förra festivalen. LÄtarna finns att ladda ner som tvÄ zippar: Bidrag 1-6 Bidrag 7-12 RÀtt lÄt mÄste inte vinna! (Men det vore bra...) Redigerat 19 mars 2006 av Signert
rainydays Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 DethĂ€r var minst sagt inte lĂ€tt. MĂ„nga grymma bidrag. But here I go. 6 p - 2 Vault Denna kommer att ligga pĂ„ soundtracket till min höst 2006. Vemodigt, vackert och nĂ€ra med en sĂ„ngröst som ger rysningar. 4 p - 8 Keykeeper Ăven om jag tidigare sagt att inspelad folkmusik inte gör sig sĂ„ bra sĂ„ föll jag för denna, nĂ„gonting vaknar till liv inne i sjĂ€len min. Inledningen kĂ€ndes lite trĂ„kig men sen svĂ€ngde det loss ordentligt. Det enda jag inte gillar Ă€r att det Ă€r alldeles för mycket rum och för lite diskant vilket gör att det blir för mjukt och lite grötigt. Jag saknar nĂ€rheten till musikerna. 2 p - 7 Margaret's Cheap Guitar Skön liten popdĂ€nga đ Bra exempel pĂ„ hur man skriver en text om en vardagsdetalj. Riktigt snyggt spelat och sjunget. StĂ€msĂ„ngen Ă€r nĂ€stan i klass med Elliott Smith. Dock kĂ€nns sjĂ€lva lĂ„ten lite tjatig och platt. Det finns inte direkt nĂ„got som fĂ„r mig att vilja lyssna pĂ„ den igen. 1 p - 4 Gina Jag var pĂ„ vĂ€g att dissa denna först eftersom sĂ„ngen kĂ€ndes sĂ„ Conor Oberst-wannabe (vilket jag har svĂ„rt för), men jag mĂ„ste sĂ€ga att jag Ă€r svag för arret och efter nĂ„gra lyssningar gillade jag lĂ„ten mer. Texten kĂ€nns lite halvfĂ€rdig, bitvis improviserad men den funkar. Instrumentationen Ă€r lĂ„tens starka sida dock.
Snow Brigade Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 6 p: Keykeeper Jisses. Jag som Ă€lskar folkmusik. SĂ„ fĂ„r man en sĂ„n hĂ€r helgjuten dĂ€nga upp i nyllet. Hade lĂ„ten hetat KĂ€ftsmĂ€ll hade du fĂ„tt 10 p. Ăr du med i VĂ€sen? Ring dom annars. Jag har aldrig varit i nĂ€rheten av att dansa pĂ„ Korröfestivalen (folkmusikfestival) men till denna hade jag aldrig stĂ„tt still. 4 p: Gina FĂ„r en del Hefner-vibbar hĂ€r. Riktigt originellt i en Ă€ndĂ„ pĂ„ nĂ„t sĂ€tt traditionell tappning. Fraseringen passar alldeles utmĂ€rkt och dom glada gitarrerna uppblandade i den melankoliska sĂ„ngen skapar nĂ„t helt jĂ€vla underbart. Faktiskt. 2 p: Forever gone Lite konstigt gitarrljud, men det jag gĂ„r igĂ„ng pĂ„ Ă€r den kontrollerade rösten med en jĂ€dra skön botten. VĂ€ldigt angenĂ€ma tongĂ„ngar i versen dessutom. TrovĂ€rdig lĂ„t i en genre dĂ€r det Ă€r svĂ„rt att lĂ„ta trovĂ€rdig. 1 p: MargaretÂŽs cheap guitar HĂ€r lĂ„ter det Beatles. Men rĂ€tt mycket mer originellt Ă€n Beatles Ă€ndĂ„. Lite Tom Petty-stuk pĂ„ en del övergĂ„ngar ocksĂ„. VĂ€ldigt sköna stĂ€mmor och lite annorlunda tongĂ„ngar. Jag gillar den slĂ€pande melankoliska monotonaâŠnĂ„ntingâŠ.stilen. Oerhört genomarbetad lĂ„t. Ingen kĂ€ftsmĂ€ll, men Ă€ndĂ„ enâŠĂ¶rfil kanskeâŠ.som man inte glömmer.
starboy (oregistrerad) Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Man blir ju bara sĂ„ grymt impad av alla bra bidrag! Anyway, hĂ€r Ă€r dĂ„ mina poĂ€ng: 6 p: En gĂ„ng till Solklar vinnare! Riktigt bra framfört och proddat. Otroligt bra lĂ„t och den bygger ju sĂ„ himla snyggt i dynamiken, nĂ€r bastonerna kommer nĂ„n gĂ„ng efter 2:20 blir man ju sĂ„ lycklig. Skicka till P3 nu, slĂ€pp som singel, erövra Sverige. Toppen helt enkelt. 4 p: Vault Ăven detta bidrag berör mig vĂ€ldigt starkt. Det finns en otrolig nerv i sĂ„ngen. Detta tillsammans med de vemodiga harmonierna gör att det hĂ€r blir sĂ„ vackert att jag nĂ€stan grĂ„ter. 2 p: Forever gone Snygg lĂ„t. Gitarrdubbningarna kĂ€nns inte 100%-iga hela vĂ€gen, men vad gör det nĂ€r sĂ„ngen Ă€r sĂ„ bra. Jag tĂ€nker lite pĂ„ gruppen "Live", som lĂ€nge var ett av mina favoritband. 1 p: Margaret's Cheap Guitar Klassisk pop-lĂ„t. VĂ€ldigt genomarbetad produktion och snygg stĂ€msĂ„ng, vilket sammantaget gör detta till en pĂ€rla Vill Ă€ven ge ett hedersomnĂ€mnande till Keykeeper, vilket otroligt svĂ€ng!
osiris Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Okey, tĂ€nkte kommentera alla spĂ„ren innan jag sĂ€tter mina poĂ€ng đ 1. Sad Roses - Gitarrljudet gillade jag ej, tyvĂ€rr inte sĂ„ bra mixad. SĂ„ngen kunde kommit fram mera. 2. Vault - Trevligt gitarrljud och bra spelat, bra sjunget och ett bra sĂ„ngljud. Men refrĂ€ngen Ă€r tyvĂ€rr inte lika bra som versen. 3. Love Land - Lite vasst gitarrljud, kĂ€nns otight. NĂ„got med sĂ„ngljudet jag inte gillar heller. Men den Ă€r Ă€ndĂ„ catchy! SĂ„ngen lĂ„ter hĂ„rt komprimerad. 4. Gina - Det blir lite rörigt med alla instrumenten, men det Ă€r Ă€ndĂ„ trevligt med alla instrumenten! Catchy! 5. De e som de e - Mycket rum pĂ„ gitarren. Kunde jobbat med EQ'n mera, vissa frekvenser Ă€r sĂ„ starka att de drĂ€nker gitarrspelet vilket gör att melodin inte riktigt kommer fram och sĂ€tter sig. 6. Forever Gone - Ăr det lajnad gura? VĂ€ldigt hĂ„rt komprimerad sĂ„ng. Men en bra melodi! 7. Margaret's Cheap Guitar - Bra gitarrljud, lite otight sĂ„dĂ€r. FĂ„r lite 60-tal vibbar. StĂ€mmorna lĂ„ter trevligt. Texten Ă€r fantastisk. 8. Keykeeper - Skönt med ett avbrott frĂ„n gitarrerna, saknade sĂ„ng, VĂ€larbetat och vĂ€lskrivet. Men tyvĂ€rr inget som sĂ€tter sig. 9. All You're Longing For Is Me - NĂ„t med gitarrljudet som jag inte gillar, det lĂ„ter lite gammalt. SĂ„ngen kunde komma fram mer. LĂ„ten ger mig lite nu-metal vibbar. 10. Ordinary Day - Mycket bra gitarrljud. Melodin i versen Ă€r för komplicerad. Eget sĂ„ngsĂ€tt (som jag inte riktigt kommer överens med). Fantastisk refrĂ€ng! 11. Checkpoint Eternity - Kul med Ukulele(?), sĂ„ngen Ă€r för lĂ„g. Melodin i refrĂ€ngen Ă€r catchy. 12. En gĂ„ng till - Bra gitarrljud, bra sĂ„ngljud, lĂ€tt melodi. Bra! Mina poĂ€ng dĂ„: 1 poĂ€ng - 2. Vault 2 poĂ€ng - 10. Ordinary Day 4 poĂ€ng - 12. En GĂ„ng Till 6 poĂ€ng - 7. Margaret's Cheap Guitar Tack för en trevlig festival! đ
pwayne Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 (redigerat) Det hÀr var hur lÀtt som helst att hitta vinnaren, men betydligt svÄrare sedan. Jag avstÄr individuella kommentarer nu förutom till vinnaren. De tre följande kunde nÀstan bytt plats hur som helst och det fanns nÄgra bidrag strax under som nÀstan var uppe pÄ topp fyra. Skillnaderna var stora i ljudbild och i en del fall hade det varit spÀnnande att höra lÄtarna med lite mindre plaskgitarr och rymd för dom kanske fanns dÀr inne i alla fall. Hursomhelst: 1 poÀng no 9: All your longing for is me 2 poÀng no 10: Ordinary day 4 poÀng no 11: Checkpoint eternity och slutligen poÀng till en lÄt som var sÄ vacker att jag nÀstan blev rörd till tÄrar. Fantastisk röst! Underbar lÄt med en gudomlig refrÀng. Det Àr sÀllan jag springer pÄ nÄn lÄt som berör sÄ dÀr riktigt, riktigt och som man bara vill höra om och om igen men detta Àr en sÄn. Kanske Àr lite vÄgat att sÀga det efter tre lyssningar men detta Àr den bÀsta lÄt och sÄnginsats jag hört pÄ mycket lÀnge! Jag bugar och tackar. Edit: Jag glömde att sÀga vilken det var som Starboy sÄ uppmÀrksamt pÄpekade. 6 poÀngaren Àr: no 2: Vault Redigerat 6 mars 2006 av pwayne
starboy (oregistrerad) Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Jamen vilken Àr det du tycker Àr sÄ bra dÄ, Pwayne?
milton Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Sjukt mycket gitarrpojkar - var Àr forumets pianister??! 6p - Margerets cheap guitar. Man Àr ju musiknörd. Skön text. 4p - Vault. Trevligt nÀra ljud. 2p - De e som de e. Gillar gitarrmelodin. Med överstyrd signal & allt. 1p - Keykeeper. Effektfullt, men lite enformigt. Skulle behövt andra instrument.
pwayne Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 starboy sa: Jamen vilken Ă€r det du tycker Ă€r sĂ„ bra dĂ„, Pwayne? Sorry, đ det var sĂ„ sjĂ€lvklart för mig att jag glömde! Jag editerar! (men oss emellan sĂ„ var det nr 2 Vault) đ
rainydays Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 milton sa: Sjukt mycket gitarrpojkar - var Àr forumets pianister??! För lÀngesedan bortsprungna i VST-djungeln.
Signert Postat 6 mars 2006 TrĂ„dstartare Postat 6 mars 2006 milton sa: Sjukt mycket gitarrpojkar - var Ă€r forumets pianister??! De spelar pĂ„ multisamplade flyglar allihop! đ HĂ€rligt att se att rösterna strömmar in! FortsĂ€tt sĂ„. Och Pwayne har visat sig vara en mĂ€stare pĂ„ att skapa spĂ€nning... đ
Dogbuerner Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Första studiofestivalen jag upplevt dÄ jag Àr sÄ pass ny pÄ forumet. Ett riktigt roligt inslag. mer mer... nÄjo, dags för poÀngen. 1P Gina. Början pÄ versen gillade jag sÄpass att att kom pÄ mig att trampa lite med foten. lite för otajt och refrÀngen skulle behövas ses över. kunde konkurerat om bÄde 2 och 4 poÀng om det inte vore för det. 2p Forever Gone. Lite otydlig gitarr. Fladdrar lite. Men sÄngmelodin var det inget fel pÄ. Tjusigt. 4p En gÄng till. Gillar annars inte den hÀr typen av lÄtar. kommer bara att tÀnka pÄ Lukas bror - fredrik och jag. FrÄga mig inte för jag vet inte varför. Tillbaka till Àmnet... Bra framfört och en fin sÄng samt sÄngljud. Det blev 4a poÀng frÀmst för "produktionen" (heter det sÄ?) kan jag pÄpeka. 6p Vault. Skönt ljud pÄ gitarren och en klockren vers. RefrÀngen satt inte som en handske men det gör inte sÄ mkt egentligen. StÀmningen i lÄten gÄr inte av för hackor. Bra jobbat. Kommer att bli mÄnga fler lyssningar pÄ den hÀr lÄten hÀr i lÀgenheten framöver. Tack och hej gott folk
rainydays Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 KĂ€nns mest som spĂ€nningen kommer att ligga i vem som blir tvĂ„a đ
yessongs Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 1 p. Gina. Ăntligen: ett leksaks-glockenspiel som Ă€r sĂ€mre stĂ€mt Ă€n mitt! Skulle kunna vara en akustisk Dinosaur Jr lĂ„t -- mycker J Mascis i rösten. 2 p. Checkpoint Eternity. FrĂ€cka ackord. 4 p. Margaret's Cheap Guitar. Vardagsrealism. KĂ€rlekslösa förhĂ„llanden. "The one thing I can recall / is Margaret's cheap electro-acoustic guitar". 6 p. Vault. Tungt. Fan va bra. HedersomnĂ€mnanden: En GĂ„ng Till, Love Land, och De E Som De E (spelade upp scener ur Deer Hunter för mitt inre öga. Gitarrtonen Ă€r lika mullig som vĂ€dret Ă€r mulet under rĂ„djursjakten i nĂ€md film.)
Studio Bladhverket Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Och hÀr kommer rösterna frÄn Mjölby Melodi nummer 12,,,,,,,,,,,,,,,,,, 1 poÀng Melodi nummer 8,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,2 poÀng Melodi nummer 7,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,4 poÀng Melodi nummer ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,4,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,6 poÀng Tack o hade gött dÀr inne bland cynteser Ä cymbaler/ Göran
sixties Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 (redigerat) har lyssnat igenom bidragen och mina vĂ€rsta farhĂ„gor besannades om "trubadur festivalen", akke gura och sĂ„ng pĂ„ nĂ€stan varenda lĂ„t, ingen fantasi och kreativitet med kakburkar eller annat som trummor. đ„° hĂ€r kommer mina poĂ€ng iallafall: 6 p - till 7. Margaret's Cheap Guitar Sköna beatles/gessle influenser och bra sĂ„ng och munspel 4 p - till 11. Checkpoint Eternity kreativt och bra att trumma pĂ„ gitarren, skilde direkt ut sig frĂ„n mĂ€ngden 2 p - till 6. Forever Gone bra sĂ„ng och lĂ„t trors den sparsamma arret, lite driv i lĂ„ten som skilde den frĂ„n majoriteten av bidrag 1 p - till 8. Keykeeper en bra melodi med fiol (nyckelharpa?) som ocksĂ„ stack ut bland alla trubadurer vill ocksĂ„ nĂ€mna: 2.vault sköna Dylan influenser 12. ocksĂ„ lite mer Ă€n bara gitarr/sĂ„ng vilket förhöjer intrycket av lĂ„ten. glöm inte punkfestivalen, hĂ„ller pĂ„ till 20 mars Redigerat 7 mars 2006 av sixties
Itzhak Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 (redigerat) 6p. margret's cheap guitar -ambitiös och vÀlspelad. dessutom en jÀkla bra lÄt. 4p. vault - proffsig och enkel, skön röst och ett mycket bra akustiskt gitarrljud. 2p.gina -andas lite simon&garfunkle pÄ nÄtt sÀtt. blir glad nÀr man hör den. 1p. checkpoint eternity - enkel och trallig. uckelele och kam(lÄter det som) har alltid varit instrument som ligger mig varmt och hjÀrtat. edit, fick göra en liten förÀndring. Redigerat 7 mars 2006 av Itzhak
johahl Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 1 p till De e som de e. Jag gillar kĂ€nslan pĂ„ ljudet. LĂ„ter gammalt och nĂ€rgĂ„nget. 2 p till Vault. Fin kĂ€nsla pĂ„ hela lĂ„ten. Allt sitter som det ska. 4 p till Keykeeper. Satt hĂ€r och var oerhört trött men den hĂ€r satteigĂ„ng mig rejĂ€lt. Jag vill röra pĂ„ mig och ge jĂ€rnet idag! đ SĂ„ hĂ€rligt med folkmusik, vĂ€rldens tryck. 6 p till Margaret's Cheap Guitar. LĂ„ten fĂ„r tala för sig sjĂ€lv.. den Ă€r bara klockren đ„°
martinm Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Pang pĂ„ poĂ€ngen: 1 p - All youÂŽre longing for is me. HĂ„rt spelade gitarrer. Hyffsade sĂ„nginsatser. 2p - Keykeeper Bra folkmusik. Saknar rytminstrument som driver pĂ„. 4p - MargaretÂŽs cheap guitar 60-talskĂ€nsla. TrallvĂ€nligt o medryckande. 6p - Vault NĂ€ra o skön sĂ„ng. Enkel, bra gitarr. Sköna harmonier i andrastĂ€mmor bĂ„de pĂ„ gitarr o sĂ„ng. đł
Fidden Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Vill först berömma samtliga deltagare, Ă€r glad att jag inte stĂ€llde upp. hade inte varit bra för mitt ego att bli utan poĂ€ng, för det hade jag garanterat blivit đ HĂ€r Ă€r iallafall mitt försök till poĂ€ngsĂ€ttning. 1 p: Gina Lycka! 2 p: All you're longing for is me FĂ„r posies-feeling. StĂ„pĂ€ls. 4 p: Vault Underbar, fĂ„r stĂ„pĂ€ls igen. Rösten passar perfekt! 6 p: En gĂ„ng till Svag för svenska texter, denna gick rakt in i sjĂ€len. BĂ€st.
job Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 (redigerat) nr 6: Forever gone 6p nr 7: Margaret's cheap guitar 4p nr 9: All you're longing for is me 2p nr 3: Love land 1p Ä resten pÄ delade 5 plats med 1/2p trots ej mitt eget ! NÄja det hÀr var ju kul vettja - dags att börja arbeta lite mer med mina lÄtar Nu! Sad Rose's kommer i en separat version efter lite mer arbete - som sagt sÄ var det 1 upptagning vid lokalen Ä har legat Ä dammat sedan dess .. kul att det finns de som har kanske kommit lite lÀngre med sitt arbete. Ser fram emot nÀsta Akustiska Festival .. Ha det gott till's dess. mvh: job Redigerat 7 mars 2006 av job
Thomas Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Oj vilken uppryckning sedan förra tĂ€vlingen! Tycker att nĂ€stan samtliga lĂ„tar bĂ„de Ă€r bra och har bra sĂ„ng. Flera av dem kommer definitivt att sparas! Jag mĂ„ste lyssna pĂ„ dem ett par gĂ„nger till, för det hĂ€r var inte lĂ€tt! HĂ„ller ocksĂ„ med om att det Ă€r lite trist utan pianolĂ„tar. Fast den bristen "bidrog" jag ju sjĂ€lv med sĂ„ jag ska inte klaga... đ
Moberg Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Hej, och bra jobbat!! đ Vilka kanon bidrag!...sĂ„ hĂ€r vill jag dela mina poĂ€ng.. 1. Forever gone(6p)... Ăverstyv sĂ„ng! Bra melodi...(tyckte om den efter 30sek) 2. Margaret's cheap guitar(4)... Rolig lĂ„t+text ...(Ă€r det du John Lennon? đ ) 3. All you're looking for is me(2)... Bra helt enkelt 4. Checkpoint eternity(1)... Det spelas och trummas..glad melodi, bra refrĂ€ng! ...alldeles för lite poĂ€ng att dela ut...men men... ...Moberg
Bastian Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 det hÀr var inte sÄ lÀtt... men hÀr kommer mina toppar: 6 p - Margarets cheap guitar - bra melodi... en lite sommar hit kanske..nice med munspelet ocksÄ... vem e margaret? jag vill ha hennes gitarr! 4p - Keykeeper - grymt bra spelat, hÀrlig melodi, nica harmisar... lite rytmik hade gjort saken klar... 2p - En gÄng till - bra stÀmmning i denna, en bra akustisk lÄt o det lilla plinget i bakgrunden gillar jag starkt! 1p - ordinary day - bÀst ljud... Àr med mest pga refrÀngen som satte sig i sin enkelhet... Starkt jobbat alla! Det var svÄrt att prioritera... peace!
Umemagnus Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 (redigerat) jĂ€klar va svĂ„rt đ Mycke bra!!.. fĂ„r Ă„terkomma.. mĂ„ste lyssna mer....sĂ„! Ănd her is vĂ„outs frĂ„n Bullmark jury; 1 p- De e som de e (no 5) 2 p- Gina (no 4) 4 p- Checkpoint Eternity 6 p- MargretÂŽs Cheap Guitar Som sagt skitsvĂ„rt att ranka lĂ„tarna. En massa bra lĂ„tar, men fyra skulle ha poĂ€ng. Kul med ett sĂ„nt bra gensvar pĂ„ denna festival đ!! EDIT: lade till rösterna Redigerat 7 mars 2006 av Umemagnus
ztevie Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 And these are the votes of the Ztevie jury: 6p - All you're longing for is me FÄr lite kÀnsla av en akustisk lÄt som nÄt Àldre grungeband(Alice In Chains, fast lite softare?) skulle kunnat gjort? Me like!! 4p - Vault KÀnsla... Snyft!! 2p - Margaret's cheap guitar Inte min stil, men den hade nÄt... Dessutom kÀnns den redo för utgivning, kan ju spelas i radio direkt utan Àndringar? 1p - En gÄng till DiLeva-style, med lite mer "normal" röst...?
pwayne Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Aktuell stÀllning efter ZtevieŽs röster Margaret's Cheap Guitar 68 Vault 53 Keykeeper 24 En gÄng till 24 Forever Gone 20 Gina 18 Checkpoint Eternity 16 All You're Longing For Is Me 14 Ordinary Day 5 De e som de e 4 Love Land 1 Sad Roses 0 Antal röstande: 19
DÄligtGehör Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Sena kvÀllsröster... 1 poÀng. Gina 2 poÀng: Ordinary Day 4 poÀng: Vault 6 poÀng: Keykeeper
bassman Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Som nÄgon nÀmnde tidigare Àr jag ocksÄ lite besviken pÄ att det bara var sÄ mycket gitarr och sÄng. Men det var nÄgra som klÀmde in lite roliga instrument. Tyckte mig höra klockspel och kazoo och kanske rent av en tramporgel, men var Àr alla trumpeter och bastubor? HÀr kommer mina röster: 6p - Margaret's cheap guitar 4p - Checkpoint eternity 2p - Vault 1p - En gÄng till
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.