Jump to content
Annons

Bifoga filer


Bone

Recommended Posts

Vore det inte bra om man kunde bifoga filer i alla delar av forumet? Eller i alla fall fler Àn bara pÄ demodelen?

SÄ nÀr frÄgan kommer om tex vad man ska köpa för gitarr, hur en viss mikrofon lÄter, hur ett mjukvaruinstrument eller effekt stÄr sig i jÀmförelse med nÄgot annat eller lÄter. SÄ kan man bifoga en fil med ett ljudexempel i sitt inlÀgg, istÀllet för att behöva anvÀnda yousendit eller nÄgont liknande.

NÄgon fler som skulle vilja ha det? Det kanske tar för mycket serverplats eller inte gÄr av nÄgon annan anledning, men det skadar ju aldrig att höra efter.

*edit* Àndrade lite.

Redigerat av Bone
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

bra idé. men helt Àrligt hur mÄnga gÄnger postat det ljduexempel igentligen? visst, kan ju vara smidigt, men risken Àr ju stor att det blir massa latv som laddas upp... eller Àh, bra idé Àr det::rolleyes:

Redigerat av DjBox
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Vi har inte fĂ„tt förfrĂ„gan tidigare men idĂ©n Ă€r bra. Är det fler som vill se funktionen sĂ„ hittar vi naturligtvis en lösning pĂ„ det.

Ett sÀtt jag tror skulle fungera bra Àr att skapa en avdelning kallad "Uppladdade filer" dÀr man laddar upp sitt eventuellt material för att tydliggöra nÄgot. Detta kan man sedan lÀnka till frÄn den relevanta trÄd som man skriver i.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Vi har inte fĂ„tt förfrĂ„gan tidigare men idĂ©n Ă€r bra. Är det fler som vill se funktionen sĂ„ hittar vi naturligtvis en lösning pĂ„ det.

Ett sÀtt jag tror skulle fungera bra Àr att skapa en avdelning kallad "Uppladdade filer" dÀr man laddar upp sitt eventuellt material för att tydliggöra nÄgot. Detta kan man sedan lÀnka till frÄn den relevanta trÄd som man skriver i.

Jag skriver upp mig som intresserad av denna funktion.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Ett sÀtt jag tror skulle fungera bra Àr att skapa en avdelning kallad "Uppladdade filer" dÀr man laddar upp sitt eventuellt material för att tydliggöra nÄgot. Detta kan man sedan lÀnka till frÄn den relevanta trÄd som man skriver i.

Det lÀt ju bra. Men ska man dÄ kanske man ska ha ett "personligt" inlÀgg/konto. DÀr man kan lÀgga till och ta bort sina uppladdade filer. Eller ska man skapa en ny trÄd varje gÄng man vill ha nÄgot att lÀnka till?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Speciellt i forum för inspelningsprogram hade det kunnat vara bra eftersom man kan lĂ€gga upp projektfiler och annat. Exempelvis kanske Linus vill veta hur man koppla Subtractorn till en Mixer sĂ„ kan snĂ€lle DumbDan hjĂ€lpa till. 🙂

/Majken

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 3 veckor senare...
Exempelvis kanske Linus vill veta hur man koppla Subtractorn till en Mixer sĂ„ kan snĂ€lle DumbDan hjĂ€lpa till. 😄

Eller om Majken vill veta varför VST-pluggen inte reagerar pĂ„ midiklaviaturen efter inladdning, sĂ„ kanske Lundin kan guida 🙂

Fint förresten, Björn!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Allright, nu Àr avdelningen uppe: Uppladdade filer

Hittas Àven lÀngst ner i Forumöversikten. Bara att lÀnka till en trÄd dÀr frÄn ett inlÀgg nÄgon annanstans.

Lysande, vad cleant det Àr att ni verkligen lyssnar pÄ ideér frÄn era anvÀndare/lÀsare. Blir grymt nöjd, tack!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...