Jump to content
Annons

Hockeypuck som vibrations dämpare


_johnny_

Recommended Posts

Annons
duracell (oregistrerad)

Man får fråga efter gummiduk, följ länken så hittar du rätt. Jag vet inte om dom säljer till privatpersoner dock. Dom vet nog inte riktigt vad vi studiobyggare använder dom till.

Jag hade kontakt med en snubbe som hette Lennart tror jag.

ln(at)national-gummi.se

/anders

Link to comment
Dela på andra sajter

säljer du sånna? hur mkt kostar kalaset isåfall?

Här är en direktlänk till Auralex' beskrivning av dem. Har inte hunnit lägga upp något om dem på min egen site ännu...

Svenska listpriset är 30:-/st och de säljs bara i 50-pack.

Prisdiskussioner om mängdrabatter o dyl är inte lämpliga att ta i forumet, utan passar bättre via mail... ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

tjenna! det va ja som maila dig igår, ja ringde det företaget men säljaren sa att dom inte sålde något sådant....men ja kanske hamna fel?

Företaget säljer gummiduk av kloropren, vilket är i princip samma sak som neopren, som de karvar upp i rätt storlek vid beställning, i vårt fall 50x50x12 mm. Försäljaren i fråga kanske inte hänger med om man frågar efter "gummipluttar att dämpa ett studiogolv". Testa igen National-Gummi.

edit: såg inte att chefen duracell varit inne ☺️

Redigerat av Rix
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 år senare...

Hej,

Vi "karvar" upp artiklar i precis den storlek som ni vill ha. 😄 Att sälja till privatpersoner är inga problem, dock så är det alltid vissa minkvantiteter som måste uppfyllas för att vi skall sätta igång produktionen.

Vidare så har vi även material för ljuddämpning och ljudisolering. Följ gärna länken i inlägget ovan så kommer ni in på vår hemsida, där vi har våra material.

Johan R. / National Gummi AB

Redigerat av Johan R
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...