Jump to content
Annons

Tenorpojke blir utskrattad


Odels_tant

Recommended Posts

Kolla in programledarens fruktlösa försök att hålla sig för skratt! 😕

http://video.google.com/videoplay?docid=-3...9793&q=holditin

Fritt fram att spekulera i programledarens anledning till förnöjelse.

/L

(Hurra, min första egna tråd. *gråter en skvätt*) 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)

Hej!

Det är inget att spekulera i. Intervjun är på holländska och handlar om efterverkningarna av olyckan och hur de upplevde det sedan kvinnan i rullstol till höger hade vaknat upp ur narkosen och vilka problemen varit. En mycket samlad skara åhörare betraktar programledaren som finner mannens röst lustig och därför inte kan hålla sig för skratt.

Tyvärr i helt fel sammanhang. DÖDA!!

😕

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte holländsk, men det är ett kort klipp ur en lite längre belgisk sketch.

"In De Gloria" heter komediserien och skulle kunna kallas Belgiens motsvarighet till Hipp Hipp.

Här kan ni se mer ur sketchen varvat med en "intervju" med programledaren (dvs. en av skådespelarna).

Sketchen ballar ur helt, när han börjar ställa frågor till publiken. 😳

Lite som i Killinggängets Torsk på Tallinn när man gör "fejkad dokumentär" med skådespelare. Man varvar mellan historian på resan, och återmötet med resenärerna när de kommit hem igen. 😆

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack, Hacke! Jag har bara sett den kortare innan men har hört talas om den här längre versionen. Jag har bestämt mig för att tro att det INTE är ett humorprogram. Det blir roligare då.

Någon kan ju passa på att lägga upp den med mannen som skall förklara att vodkaproblematik inte har något att göra med den ryska gruvolyckan. Den kan man se hur många gånger som helst. När man tröttnat på att titta på den berusade kan man nogsamt studera "bortförklararen" och fantisera om vad han säger. Han gör ett jättebra jobb och det hade sånär lyckats om inte.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack, Hacke! Jag har bara sett den kortare innan men har hört talas om den här längre versionen. Jag har bestämt mig för att tro att det INTE är ett humorprogram. Det blir roligare då.

Någon kan ju passa på att lägga upp den med mannen som skall förklara att vodkaproblematik inte har något att göra med den ryska gruvolyckan. Den kan man se hur många gånger som helst. När man tröttnat på att titta på den berusade kan man nogsamt studera "bortförklararen" och fantisera om vad han säger. Han gör ett jättebra jobb och det hade sånär lyckats om inte.....

Jo, jag såg oxå den där längre versionen för en tid sedan, innan jag visste att det var konstruerat. Kan säga att han var inte ensam om att skratta så han grät då. 😱 Glad att jag hittade den igen, tog säkert 2 min att googla fram. 😆

Den där ryska gruvolyckan har jag nog inte sett. Har du fler ledtrådar? Kanske kan googla fram den...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack, Hacke! Jag har bara sett den kortare innan men har hört talas om den här längre versionen. Jag har bestämt mig för att tro att det INTE är ett humorprogram. Det blir roligare då.

Någon kan ju passa på att lägga upp den med mannen som skall förklara att vodkaproblematik inte har något att göra med den ryska gruvolyckan. Den kan man se hur många gånger som helst. När man tröttnat på att titta på den berusade kan man nogsamt studera "bortförklararen" och fantisera om vad han säger. Han gör ett jättebra jobb och det hade sånär lyckats om inte.....

Jo, jag såg oxå den där längre versionen för en tid sedan, innan jag visste att det var konstruerat. Kan säga att han var inte ensam om att skratta så han grät då. 😱 Glad att jag hittade den igen, tog säkert 2 min att googla fram. 😆

Den där ryska gruvolyckan har jag nog inte sett. Har du fler ledtrådar? Kanske kan googla fram den...

Här är filmen.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Lite grann om röster ur verkligheten då da....

Jag var på Man & Qvinny häromdan och såg ett par brallor. Då frågade jag en något upptagen manlig expedit om storlek. Samtidigt hörde jag, utan att se dem, två andra kvinnliga expediter tala längre bort, 10 meter, vid kassan.

- Tala med den kvinnliga försäljaren, sa han då till mig...

- Vilken av dem svarar jag, med ryggen åt dem.

- Då ser jag att han gör världens min och tappar hakan.

Jag vänder mig om och ser att en av "kvinnorna" var en man...

😄🙂😄

Likadant på jobbet igår. Jag ringer upp en kvinna och en mansröst svarar med hennes namn.

- Eva XXXXXX....

- Jaha. Hej, jag heter Musik. Jag sökte ju Eva, men hon kanske inte är hemma?

(Jag trodde bergfast att det var en telefonvakt.)

- Jo, det är jag...

- Näää...men....

(blev helt ställd).

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack, Hacke! Jag har bara sett den kortare innan men har hört talas om den här längre versionen. Jag har bestämt mig för att tro att det INTE är ett humorprogram. Det blir roligare då.

Någon kan ju passa på att lägga upp den med mannen som skall förklara att vodkaproblematik inte har något att göra med den ryska gruvolyckan. Den kan man se hur många gånger som helst. När man tröttnat på att titta på den berusade kan man nogsamt studera "bortförklararen" och fantisera om vad han säger. Han gör ett jättebra jobb och det hade sånär lyckats om inte.....

Jo, jag såg oxå den där längre versionen för en tid sedan, innan jag visste att det var konstruerat. Kan säga att han var inte ensam om att skratta så han grät då. 🙂 Glad att jag hittade den igen, tog säkert 2 min att googla fram. 😄

Den där ryska gruvolyckan har jag nog inte sett. Har du fler ledtrådar? Kanske kan googla fram den...

Här är filmen.

Den var bara kul i max två-tre sekunder... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack, Hacke! Jag har bara sett den kortare innan men har hört talas om den här längre versionen. Jag har bestämt mig för att tro att det INTE är ett humorprogram. Det blir roligare då.

Någon kan ju passa på att lägga upp den med mannen som skall förklara att vodkaproblematik inte har något att göra med den ryska gruvolyckan. Den kan man se hur många gånger som helst. När man tröttnat på att titta på den berusade kan man nogsamt studera "bortförklararen" och fantisera om vad han säger. Han gör ett jättebra jobb och det hade sånär lyckats om inte.....

Jo, jag såg oxå den där längre versionen för en tid sedan, innan jag visste att det var konstruerat. Kan säga att han var inte ensam om att skratta så han grät då. 😄 Glad att jag hittade den igen, tog säkert 2 min att googla fram. 😄

Den där ryska gruvolyckan har jag nog inte sett. Har du fler ledtrådar? Kanske kan googla fram den...

Här är filmen.

Den var bara kul i max två-tre sekunder... 🙂

Skjut inte budbäraren 🙂

*edit* ähhhh

Redigerat av Bone
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack, Hacke! Jag har bara sett den kortare innan men har hört talas om den här längre versionen. Jag har bestämt mig för att tro att det INTE är ett humorprogram. Det blir roligare då.

Någon kan ju passa på att lägga upp den med mannen som skall förklara att vodkaproblematik inte har något att göra med den ryska gruvolyckan. Den kan man se hur många gånger som helst. När man tröttnat på att titta på den berusade kan man nogsamt studera "bortförklararen" och fantisera om vad han säger. Han gör ett jättebra jobb och det hade sånär lyckats om inte.....

Jo, jag såg oxå den där längre versionen för en tid sedan, innan jag visste att det var konstruerat. Kan säga att han var inte ensam om att skratta så han grät då. 😄 Glad att jag hittade den igen, tog säkert 2 min att googla fram. 😄

Den där ryska gruvolyckan har jag nog inte sett. Har du fler ledtrådar? Kanske kan googla fram den...

Här är filmen.

Den var bara kul i max två-tre sekunder... 🙂

Det är bara för att de första två-tre sekunderna har inte fyllot dykt upp ännu. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Ännu konstigare var nog när en kvinna hette Eva Röv!!!

😆😛😄

:musik

TILDE: Undrar om det var den kvinna som mozzan ringde för en massa år sedan, som hette Eva Röf då. Hon kanske tog steget fullt ut när en massa pers garvade på sig och tyckte det var så snarlikt Röv, så hon ändrade sin stavning av namnet?

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är bara för att de första två-tre sekunderna har inte fyllot dykt upp ännu. 😆

Nä, den första roliga sekunden var när fyllot dök upp, och den andra var när han försökte hålla emot den som drog undan honom. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha. Sådant här är inte roligt att få reda på. Alltså att talkshowen var en sketch. Ett rikigt bra jobb faktiskt. Och skrattade nog mer än programledaren när jag såg det för länge sedan. Riktigt bra skådespelare.

Gruvolyckan var lite rolig. Men mest dum 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är en sketch från ett holländskt underhållningsprogram....

är det så?

då är det inte så kul längre 😄

Typ.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...