Jump to content
Annons

Presentation


Moberg

Recommended Posts

Hej på er! Nu är det dags att säga HEJ..

Det här med forum har aldrig varit mig grej..

Men jag råkade snubbla förbi här, och nu är jag fast...... 😉

Ja, var ska man börja...?..

Mitt musikintresse startade för.....13 år sedan, när jag köpte min första gitarr.....

Det var en fin gura..."Falkon".. 😄

Jag tror att jag satt och spelade(övade) igenomsnitt åtta timmar per dag de "första" Kanske fem åren.... 🙂

Har varit med i många konstiga band genom åren... 😆

Slutade med att jag blev basist i ett coverband...lite på grund av en skada i min högra hand..(Bröt handleden) som gör att jag känner att motoriken inte räcker till för gitarrpillande.... 🙁

Och nu idag så sitter jag gärna och tänker ut lite låtar, det här med inspelningsteknik är helt nytt för mig, men det är lika roligt som det är frustrerande....

För två månader sedan, skulle jag lägga lite slasksång på min första låt (Woman from Venus) ..(sedan,SheDevil), blev då lite förvånad över hur bra det lät.... 😄 (om man kan säga det själv..)

Så nu vill jag sjunga sjunga SJUNGA!!! 😄

Vill passa på att berömma både forumet i helhet... och alla duktiga musiker, som ger konkreta och objektiva svar på frågor man undrar över... 😄

Det är en mycket hög "klass" här..inget tjaffs.... Hoppas att det så kommer förbli.... 🙂

Med vänlig hälsningar

A.Moberg

Redigerat av Moberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 3 veckor senare...

välkommen, om du är sångsugen så kanske du kan hjälpa mig nångång! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...