Jump to content
Annons

Proffsig sÄngerska i sthlm


Lady SongBird

Recommended Posts

Hejsan! đŸ€Ș

Jag Àr en proffsig sÄngerska i stockholm som letar lite nya producenter att jobba tillsammans med sÄ hojjta till om ni kÀnner er lite trÀffade.

Har sjungit pÄ en del slÀppta skivor och jobbar snabbt och effektivt.

Min röst och mitt sĂ€tt att jobba har högsta kvallite sĂ„ jag söker bara er som kan matcha det med studioutrustning och arbetssĂ€tt. Sorry alla hobbynissar 😏

--- --- --- ---- ---- ---- -- ---- ----

NÀr jag gick med hÀr i vÄras fick jag försvara mitt hobbynisseuttryck i min pressentation, ta inte illa upp jag vet bara vilka jag söker och vilka jag inte söker.

mvh/l

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Har du nÄgra lÄtar man kan lyssna pÄ dom man kan bilda sig en uppfattning.

Det jag snarast vill höra Àr hur din röst lÄter.

Vidare Àr det tÀnkt att du vill lansera dig sjÀlv som artist eller

gÀller det bara att lÀgga bakgrunder / körer till lÄtar ?

Om du hade tÀnkt att lansera dig sjÀlv vilken typ av musik Àr det du Àr ute efter ?

En kort presentation av oss följer.

Artister vi arbetat med , Darin , Dj Mendez , Agnes , David Franzen , Tik Tak , Yei m.m

Med vÀnliga hÀlsningar

Tuomas ( Piccazzo )

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

abnormalbrain (oregistrerad)
En kort presentation av oss följer.

Artister vi arbetat med , Darin , Dj Mendez , Agnes , David Franzen , Tik Tak , Yei m.m

JassÄ det Àr ni som producerade Ät Agnes. Ni har verkligen inte tagit fram det bÀsta av henne i sÄnginspelningen fast ni kanske bara gjorde bakgrundsmusiken. Första och andra lÄten pÄ plattan samt lÄten som hon vann med Àr bra, resten Àr skrÀp enligt min mening. VÀrsta av allt Àr covern "what a feeling" som Àr dubbelt sÄ kass som hennes live-framtrÀdande av samma lÄt, vilket inte brukar vara fallet(det brukar ju vara tvÀrt om). Vilket tyder pÄ en producent med dÄliga ideér.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

abnormalbrain (oregistrerad)
Hejsan! 😏

Jag Àr en proffsig sÄngerska i stockholm som letar lite nya producenter att jobba tillsammans med sÄ hojjta till om ni kÀnner er lite trÀffade.

Har sjungit pÄ en del slÀppta skivor och jobbar snabbt och effektivt.

Min röst och mitt sĂ€tt att jobba har högsta kvallite sĂ„ jag söker bara er som kan matcha det med studioutrustning och arbetssĂ€tt. Sorry alla hobbynissar 😐

Hur kan man veta att du Àr bra? Man har ju inte hört dig. Visst du trÀffar sÀkert tonerna med bra teknik och snabb i studio mm, men du lÄter sÀkert ocksÄ lika dant som alla andra lÄter just nu tills du bevisat motsatsen.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
En kort presentation av oss följer.

Artister vi arbetat med , Darin , Dj Mendez , Agnes , David Franzen , Tik Tak , Yei m.m

JassÄ det Àr ni som producerade Ät Agnes. Ni har verkligen inte tagit fram det bÀsta av henne i sÄnginspelningen fast ni kanske bara gjorde bakgrundsmusiken. Första och andra lÄten pÄ plattan samt lÄten som hon vann med Àr bra, resten Àr skrÀp enligt min mening. VÀrsta av allt Àr covern "what a feeling" som Àr dubbelt sÄ kass som hennes live-framtrÀdande av samma lÄt, vilket inte brukar vara fallet(det brukar ju vara tvÀrt om). Vilket tyder pÄ en producent med dÄliga ideér.

Dom har vÀl fan inte skrivit att dom har producerat Ät Agnes sÄ jag antar att dom inte kan hÄllas skyldiga fÄr lÄtarna eller lÄtvalet.

Du skriver enbart för att uppröra, det tyder pÄ en person med mycket dÄliga idéer.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Hejsan! 😼

Jag Àr en proffsig sÄngerska i stockholm som letar lite nya producenter att jobba tillsammans med sÄ hojjta till om ni kÀnner er lite trÀffade.

Har sjungit pÄ en del slÀppta skivor och jobbar snabbt och effektivt.

Min röst och mitt sĂ€tt att jobba har högsta kvallite sĂ„ jag söker bara er som kan matcha det med studioutrustning och arbetssĂ€tt. Sorry alla hobbynissar 😉

Hur kan man veta att du Àr bra? Man har ju inte hört dig. Visst du trÀffar sÀkert tonerna med bra teknik och snabb i studio mm, men du lÄter sÀkert ocksÄ lika dant som alla andra lÄter just nu tills du bevisat motsatsen.

Lugna dig för fan.

Producenter som Àr det minsta seriösa bryr sig inte om demos pÄ ett internetforum.

Diskussioner/sÄngtest brukar ju skötas IRL.

Vem Àr du?

Vadan denna hÄrda output?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
vÀdigt seroöst denna trÄd var dÄ... Skrivet ett inlÀgg om förfrÄgan om samarbete sedan skriver hion inget mer... Hum hum!

Jag antar att seriösa producenter kontaktar henne via PM eller mail & inte i en öppen forumtrÄd.

Hum hum...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Min röst och mitt sĂ€tt att jobba har högsta kvallite sĂ„ jag söker bara er som kan matcha det med studioutrustning och arbetssĂ€tt. Sorry alla hobbynissar 😕

Jag tror att hon söker pÄ fel stÀlle...

Det dÀr kommer vi aldrig kunna leva upp till va?

Go, hobbynissar!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

vÀdigt seroöst denna trÄd var dÄ... Skrivet ett inlÀgg om förfrÄgan om samarbete sedan skriver hion inget mer... Hum hum!

Jag antar att seriösa producenter kontaktar henne via PM eller mail & inte i en öppen forumtrÄd.

Hum hum...

givetvis har du rĂ€tt i den saken! 😕

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Ojoj jag la bara upp en förfrĂ„gan om seriöst sammarbete men fick sĂ„ mycket mer thanx alla! jag blir rörd 😄

Ni har rÀtt jag kanske valde ett dÄligt forum för att söka producenter men jag trivs bra hÀr sÄ jag ska ingenstans.mooooohahahaha

AngÄende demo tÀnker jag inte lÀgga upp nÄgonting som ni bara kan tjaffsa om hurvida det lÄter och Àr inspelat osv, skulle jag vilja ha respons pÄ nÄgonting om mig skulle jag lika gÀrna kunna lÀgga upp bilder pÄ mig sjÀlv pÄ typ pxlbabes.

Avböjer bestÀmt.

De producenter som verkar seriösa med meriter m.m kontaktar jag och sedan tar vi det dÀrifrÄn med sÄngprov.

Ps finfin bild du hitta haha, precis sĂ„ ser jag ut 😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Ojoj jag la bara upp en förfrĂ„gan om seriöst sammarbete men fick sĂ„ mycket mer thanx alla! jag blir rörd 😕

Ni har rÀtt jag kanske valde ett dÄligt forum för att söka producenter men jag trivs bra hÀr sÄ jag ska ingenstans.mooooohahahaha

AngÄende demo tÀnker jag inte lÀgga upp nÄgonting som ni bara kan tjaffsa om hurvida det lÄter och Àr inspelat osv, skulle jag vilja ha respons pÄ nÄgonting om mig skulle jag lika gÀrna kunna lÀgga upp bilder pÄ mig sjÀlv pÄ typ pxlbabes.

Avböjer bestÀmt.

De producenter som verkar seriösa med meriter m.m kontaktar jag och sedan tar vi det dÀrifrÄn med sÄngprov.

Ps finfin bild du hitta haha, precis sĂ„ ser jag ut 😉

weeeee, pxlbabes. 😛

NÀmen Àrligt. HÀr kan du hitta serilösa och kunniga grabbar (och i viss mÄn flickor). SÄ fel forum Àr det nog inte!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

NÀmen Àrligt. HÀr kan du hitta serilösa och kunniga grabbar (och i viss mÄn flickor). SÄ fel forum Àr det nog inte!

Serilösa var ett bra ord faktiskt, mÄste vara motsatsen till seriösa.

(Ville inte klaga pĂ„ skrivfelet, tyckte Ă€rligt att det var ett bra ord) 😕

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Hur kan man komma till ett forum o sÀga "Jag Àr en proffsig sÄngerska i stockholm som letar lite nya producenter att jobba tillsammans med sÄ hojjta till om ni kÀnner er lite trÀffade." Varefter man sÀger följande "Min röst och mitt sÀtt att jobba har högsta kvallite sÄ jag söker bara er som kan matcha det med studioutrustning och arbetssÀtt. Sorry alla hobbynissar."

Detta sĂ€ger du utan att visa vad du egentligen stĂ„r för. Har du har inget att visa upp? Är du proffsig eller inte? Om du Ă€r proffsig borde du ha en hel del inspelningar till hands...

Har du nÄgra meriter? Spelat in nÄn skiva?

.Viktor

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Lady SongBird: Du Àr inte alls i fel forum, men för att hitta (eller kunna tipsa om) en bra producent sÄ mÄste man nog höra lite vad det Àr för typ av musik du gÀrna sjunger. BerÀtta lite mer om vad det Àr för nÄgot du gör, eller som sagt, ladda upp en lÄt under Demoinspelningar eller lÀgg en lÀnk hÀr om nÄgot du har gjort finns publicerat pÄ nÀtet.

EDIT: Vad jag tror nĂ„gra reagerar pĂ„ Ă€r din titulering "proffsig". Det vill nog de flesta hĂ€r avgöra sjĂ€lva. Du har med musiker att göra. 😄

Mvh

.björn.

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

he he... jag tycker det Àr helt lysande att posta att man Àr en "proffsig" sÄngerska osv. i alla fall om man vill komma i kontakt med duktigt folk.

TÀnk hur mycket response hon fick... hade hon fÄtt det om hon sagt att jag Àr en medelmÄttig eller ganska taskig sÄngerska? Sedan behÄller hon intresset och mystiken genom att inte lÀgga upp nÄgot sÄngprov, snyggt! Det gÀller ju att tro pÄ sig sjÀlv och ta för sig om man skall komma nÄgonstans antar jag.

Jag sĂ€ger bara go Lady go go! Önskar dig all lycka och framgĂ„ng 😕

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

TÀnk hur mycket response hon fick... hade hon fÄtt det om hon sagt att jag Àr en medelmÄttig eller ganska taskig sÄngerska?

I detta forum rÀcker det att antyda att man Àr en representant frÄn det feminina könet för att trÄden ska vÀxa sig flera sidor lÄng.

Funderar lite pĂ„ att byta namn till martina för att fĂ„ lite mer respons 🙂

Det Àr vÀl dom jÀvla hormonerna som spökar.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

TÀnk hur mycket response hon fick... hade hon fÄtt det om hon sagt att jag Àr en medelmÄttig eller ganska taskig sÄngerska?

I detta forum rÀcker det att antyda att man Àr en representant frÄn det feminina könet för att trÄden ska vÀxa sig flera sidor lÄng.

Funderar lite pĂ„ att byta namn till martina för att fĂ„ lite mer respons 😛

Det Àr vÀl dom jÀvla hormonerna som spökar.

😆

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

TÀnk hur mycket response hon fick... hade hon fÄtt det om hon sagt att jag Àr en medelmÄttig eller ganska taskig sÄngerska?

I detta forum rÀcker det att antyda att man Àr en representant frÄn det feminina könet för att trÄden ska vÀxa sig flera sidor lÄng.

Funderar lite pĂ„ att byta namn till martina för att fĂ„ lite mer respons 😆

Det Àr vÀl dom jÀvla hormonerna som spökar.

😛 hahha

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...