Jump to content
Annons

Proffsig sångerska i sthlm


Lady SongBird

Recommended Posts

Annons
Hon markerar ju att hon har attitydproblem, av hennes postning att döma är hon ju en klassisk "slicka-uppåt-sparka-nedåt" typ och vem vill jobba med en sådan!? Inte särskilt proffsig attityd enligt min mening.

Det flickan vill åt är förstås att hon är seriös och målmedveten.. behöver ni höra en demo för att tro på det?

Precis tack 🙂

Bara för att jag vet vad jag säker så är jag en"slicka-uppåt-sparka-nedåt" typ ???

Jag vet vad jag har att erbjuda och jag vet som sagt vad jag söker, detta sticker jag inte under stol med. I min annons skriver jag att ingen ska ta illa upp över mitt hobbynisseuttryck.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lady:

Av den information du lämnar drar jag slutsatsen att du skäms för det du har inspelat....

Jag är en riktigt duktig sångerska som lägger sången på första tagningen, alltså snabb i studion.

 

Har körat på en del släppta skivor. Sjunger på en del lite "hemliga" låtar typ pinsam barnmusik som ni säkert hört men vad gör man inte för lite pengar 🙂

 

Link to comment
Dela på andra sajter

booster (oregistrerad)

Varför måste det alltid tjafsas så mycket om attityd och vem som är "proffs" eller inte osv... Det är ju helt ointressant. De som är intresserade av ett samarbete hör av sig, andra behöver ju inte.

Det döms väldigt snabbt i det här forumet har jag märkt. Hur kan man bara på några inlägg avgöra var en person är för "typ", om man nu måste sätta en "label"?

/J

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför måste det alltid tjafsas så mycket om attityd och vem som är "proffs" eller inte osv... Det är ju helt ointressant. De som är intresserade av ett samarbete hör av sig, andra behöver ju inte.

Det döms väldigt snabbt i det här forumet har jag märkt. Hur kan man bara på några inlägg avgöra var en person är för "typ", om man nu måste sätta en "label"?

/J

Döms och döms... När någon skriver "proffs" tolkar man därefter. På gott och ont.

Link to comment
Dela på andra sajter

booster (oregistrerad)

Ja, och jag menar bara att om nu hon anser sig vara ett "proffs" så är det väl så, och då kan ju de som är intresserade av ett samarbete höra av sig.

Diskussionen runt om är ju relativt ointressant om det inte bara är för att provocera...

/J

Redigerat av booster
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...