Jump to content
Annons

min första låt


vad tycker ni om låten  

44 röster

  1. 1. vad tycker ni om låten

    • min mormor kan göra den bättre(den suger)
      10
    • den bra för att vara prudduserad av en tio åring(nu e ja 13)
      15
    • den e bra
      3
    • supper
      8


Recommended Posts

grymm! när kommer det nått mer från dig?

Kör på bara!!

vet ej för cubase krånglar så jag håller på att lära mig kristal och det tar sin lilla tid. även om kristal är ganska likt cubase

Redigerat av beat mastern
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 71
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Hur gammal/ung är du? 13år idag

Är det du som sjunger? nepp syrran

Tänkte först skriva mindre positivt här, men om du inte var äldre än 10 år när du gjorde det då är det f-n vasst! 😆

Din syster har också talang, som dock behöver vidareutvecklas. Hur gammal är hon, om man får fråga?

elva idag 😄 och du hacke, ja bara väntade på att du skulle skriva här och kommentera 😄 bara så du vet 😆

Uhh.... varför det då? 😎

Hälsa och gratta din syster från oss! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gammal/ung är du? 13år idag

Är det du som sjunger? nepp syrran

Tänkte först skriva mindre positivt här, men om du inte var äldre än 10 år när du gjorde det då är det f-n vasst! 😄

Din syster har också talang, som dock behöver vidareutvecklas. Hur gammal är hon, om man får fråga?

elva idag 😉 och du hacke, ja bara väntade på att du skulle skriva här och kommentera 😉 bara så du vet 😛

Uhh.... varför det då? 😠

Hälsa och gratta din syster från oss! 🙂

asså syrran fylde inte idag men hon är 11 år och din fråga Uhh.... varför det då? jo för att du och grahn är mina förebilder(eller hur det nu stavas)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gammal/ung är du? 13år idag

Är det du som sjunger? nepp syrran

Tänkte först skriva mindre positivt här, men om du inte var äldre än 10 år när du gjorde det då är det f-n vasst! 🙂

Din syster har också talang, som dock behöver vidareutvecklas. Hur gammal är hon, om man får fråga?

elva idag 😉 och du hacke, ja bara väntade på att du skulle skriva här och kommentera 😛 bara så du vet 😄

Uhh.... varför det då? 😉

Hälsa och gratta din syster från oss! 🙂

asså syrran fylde inte idag men hon är 11 år och din fråga Uhh.... varför det då? jo för att du och grahn är mina förebilder(eller hur det nu stavas)

Ehh... oj. 😠

Graaahn...! Ho ho? Hjälp!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gammal/ung är du? 13år idag

Är det du som sjunger? nepp syrran

Tänkte först skriva mindre positivt här, men om du inte var äldre än 10 år när du gjorde det då är det f-n vasst! 🙂

Din syster har också talang, som dock behöver vidareutvecklas. Hur gammal är hon, om man får fråga?

elva idag 😛 och du hacke, ja bara väntade på att du skulle skriva här och kommentera 😄 bara så du vet 🙂

Uhh.... varför det då? 😉

Hälsa och gratta din syster från oss! 🙂

asså syrran fylde inte idag men hon är 11 år och din fråga Uhh.... varför det då? jo för att du och grahn är mina förebilder(eller hur det nu stavas)

Ehh... oj. 😠

Graaahn...! Ho ho? Hjälp!

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får fortfarande inga låtar att funka i demoforumet tyvärr. Vi har ju haft en tråd uppe med det innan, men det funkar tyvärr inte hur f-n jag än bär mig åt. Sorry, hade gärna lyssnat på den.

Link to comment
Dela på andra sajter

LÅTNAMN: what i wud do

ARTIST/GRUPP: the 1861

GENRE: pop(tror jag)

LÅTLÄNGD:2:32

KOMPOSITÖR: victor varga

PRODUCENT: victor varga

EV. MEDVERKANDE: gabriella varga(sång)

FORMAT: MP3

STORLEK: 2,33

STATUS: Skiss

hej när jag rotadde i datorn så hittade ja denna gamla låt (min första). jag tänker göra om den och vill veta vad jag ska göra om och vad som e bra.

HÖJ BASKAGGEN BÖRJE!! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gammal/ung är du? 13år idag

Är det du som sjunger? nepp syrran

Tänkte först skriva mindre positivt här, men om du inte var äldre än 10 år när du gjorde det då är det f-n vasst! 😄

Din syster har också talang, som dock behöver vidareutvecklas. Hur gammal är hon, om man får fråga?

elva idag 🙂 och du hacke, ja bara väntade på att du skulle skriva här och kommentera 🙂 bara så du vet 😛

Uhh.... varför det då? 😄

Hälsa och gratta din syster från oss! 🙂

asså syrran fylde inte idag men hon är 11 år och din fråga Uhh.... varför det då? jo för att du och grahn är mina förebilder(eller hur det nu stavas)

Bra att du redan har hittat dina förebilder. Det är alltid bra att ha...

Särskilt sånna zuperztjärnor 😄

Som jag brukar säga: "Sikta på toppen så kommer du kanske till början av backen" 😉

.Viktor

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)

Ja jävlar...

Fullkomligt lysande detta.

Jag är helt på Sisältää's linje, jag tänker kicka den här när jag DJ'ar.

Spara denna på CD & lås in den i ett bankfack, när du är 30 så kommer du att vilja lyssna på den.

Bet Mastern - du gör skäl för ditt namn!

Respekt från Danny Cort

Link to comment
Dela på andra sajter

Charmig är ordet! Jag menar - beatet är aslamt, gitarrspelet märkligt, sången otroligt falsk (låter som om den är inspelad mot en annan låt i en annan tonart och annat tempo), det klickar och poppar, ingen bas etc. Men för att varit gjord av en 10-årig så är det ju helt fantastiskt! Kör på - vore skoj att höra nåt nyare från dig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag brukar säga: "Sikta på toppen så kommer du kanske till början av backen" 😉

.Viktor

haha 😉 innan så gillade jag dej inte för att du sågadde alt jag gjorde och nu för att du e så kul att jag inte får nån bra musik in i burken

Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag brukar säga: "Sikta på toppen så kommer du kanske till början av backen" 😉

.Viktor

haha 😉 innan så gillade jag dej inte för att du sågadde alt jag gjorde och nu för att du e så kul att jag inte får nån bra musik in i burken

Bu fattar jag inte :blink.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag brukar säga: "Sikta på toppen så kommer du kanske till början av backen" 😆

.Viktor

haha 😆 innan så gillade jag dej inte för att du sågadde alt jag gjorde och nu för att du e så kul att jag inte får nån bra musik in i burken

Bu fattar jag inte :blink.

Inte jag heller 😆

😱

jag har lite kostig humor ibland, hoppas att du överlevde 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gammal/ung är du? 13år idag

Är det du som sjunger? nepp syrran

Tänkte först skriva mindre positivt här, men om du inte var äldre än 10 år när du gjorde det då är det f-n vasst! 😄

Din syster har också talang, som dock behöver vidareutvecklas. Hur gammal är hon, om man får fråga?

elva idag 😉 och du hacke, ja bara väntade på att du skulle skriva här och kommentera 🙂 bara så du vet 😛

coment ifrån hacke är inga dåliga grejer det:P

Link to comment
Dela på andra sajter

Sången skapar en märklig kvasi-pseudo-dur-moll-känsla som det verkligen inte är ofta man hör. Det är phett. Så är dina sidekick-insatser gjorda med en grym trovärdighet.

Gitarren är lite otajt i början, men det kanske är svårt att fixa, jag antar att det är liveinspelat. Kul att få lyssna iallafall, synd att man inte har kvar något eget från den tiden, men det här måste du spara..

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...