Jump to content
Annons

min första låt


vad tycker ni om låten  

44 röster

  1. 1. vad tycker ni om låten

    • min mormor kan göra den bättre(den suger)
      10
    • den bra för att vara prudduserad av en tio åring(nu e ja 13)
      15
    • den e bra
      3
    • supper
      8


Recommended Posts

Hur gammal/ung är du? 13år idag

Är det du som sjunger? nepp syrran

Tänkte först skriva mindre positivt här, men om du inte var äldre än 10 år när du gjorde det då är det f-n vasst! 😄

Din syster har också talang, som dock behöver vidareutvecklas. Hur gammal är hon, om man får fråga?

elva idag :rolleyes: och du hacke, ja bara väntade på att du skulle skriva här och kommentera 😄 bara så du vet 😛

coment ifrån hacke är inga dåliga grejer det:P

ne det e det värkligen inte, han e ruskit HT, ffs. ne nu får jag lägga av ingen ide att jag försöker mig på CS snack för ja kan inte. här kommer lite nyheter om mina nya låtar och låt ideer(eller hur det nu stavas) just nu krånglar allt och lite till. helften av in/ut gångarna har pajat på ljudkortet, datorn klarar inte av cubase och jag kommer inte på vad jag ska använda för trumm tackt till låten, ska försöka åtgärda detta så fort som möjlit men det kostar ganska mycket pengar och jag e som sakt bara tretton och levar på månads peng och barnbidrag chaoo så länge 🙂

edit:här har jag startatt en tråd där ni kan hjälpa mig med att välja nytt ljudkort

Redigerat av beat mastern
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 71
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

jag har lyssnat på låten lite nogrannare, och tycker att du borde spela in den med högre tempo.

En refräng och en brygga skulle göra den mer varierad och roligare att lyssna på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Beat Master,

Det här är första gången jag har känt ett behov av att göra ett inlägg i Denoinspelningsavdelningen.

Jag tycker det är helt fantastiskt bra!!

Du och din syster borde sträcka på er och fortsätta på precis samma sätt som ni gör. Lyssna inte på vad folk säger om att det är falskt, otajt eller nåt annat. Det är ni som har rätt och dom som har fel!! Tro mig.

Om du lyckas behålla känslan som du har nu (vilket kommer att vara skitsvårt!!) så kommer du att köra om alla mediokra tyckare här så att det bara tjuter om det.

Det här säger jag inte för att du är väldigt ung, utan för att det är helt sant! Lita på mig. Jag har hållt på ruggigt länge och mycket med det här.

Här sitter vi, fyra gamla, desillusionerade, framgångsrika musikerrävar, i en mångmiljonstudio och lyssnar på din låt och känner oss jävligt dumma.

Plötsligt minns vi varför vi håller på med det här!

Tack som fan! Supper räcker inte till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Beat Master,

Det här är första gången jag har känt ett behov av att göra ett inlägg i Denoinspelningsavdelningen.

Jag tycker det är helt fantastiskt bra!!

Du och din syster borde sträcka på er och fortsätta på precis samma sätt som ni gör. Lyssna inte på vad folk säger om att det är falskt, otajt eller nåt annat. Det är ni som har rätt och dom som har fel!! Tro mig.

Om du lyckas behålla känslan som du har nu (vilket kommer att vara skitsvårt!!) så kommer du att köra om alla mediokra tyckare här så att det bara tjuter om det.

Det här säger jag inte för att du är väldigt ung, utan för att det är helt sant! Lita på mig. Jag har hållt på ruggigt länge och mycket med det här.

Här sitter vi, fyra gamla, desillusionerade, framgångsrika musikerrävar, i en mångmiljonstudio och lyssnar på din låt och känner oss jävligt dumma.

Plötsligt minns vi varför vi håller på med det här!

Tack som fan! Supper räcker inte till!

tack så mycket, snält av dig 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

sideway (oregistrerad)

JA vad ska man säga....hmm...jag tror inte det är en hit men man ska ju inte vara allt för hård för jag tror den är bättre än vad man själv lyckades åstakomma när jag var 10 år....så keep upp the good work / Sideway

Link to comment
Dela på andra sajter

Så lo-fi och antiproducerad och falskt att jag blir riktigt charmad. 😎 Vetisjutton om inte jag ska ta och spela den på klubb.. ifall det är okej för er, förstås?

helt ok, bara du gör lite reklam oxå :rolleyes:

du sisältää, har du spelat den på nån klub ännu???

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Här sitter vi, fyra gamla, desillusionerade, framgångsrika musikerrävar, i en mångmiljonstudio och lyssnar på din låt och känner oss jävligt dumma.

Plötsligt minns vi varför vi håller på med det här!

Det här var väldigt, väldigt väldigt fint sagt :rolleyes:

Du är grym, beat master. Rocka på!

Oh, det här gjorde min dag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...