Jump to content
Annons

Studiofestival!


Signert

Recommended Posts

Annons
  • Svar 79
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

[

Bidragen har börjat komma in

redan?! då får man sätta fart!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Fyra bidrag har kommit in hittills. Jag hoppas på minst lika många till innan midnatt på söndag.

Deadline är angiven till söndag 9 jan,

men den dagen finns inte i år!

Så är deadline sön 8 jan el. mån 9 jan?

😎

Eh... Skulle bara kolla så ni är med...

Deadline är alltså midnatt mellan söndag 8/1 och måndag 9/1. Ingenting annat.

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Då var tiden ute.

Tyvärr måste jag meddela att det bara inkommit 6 bidrag. Hade hoppats på några till. Skall vi även denna gång förlänga inlämningstiden, eller kommer det ändå inte att göra någon skillnad?

Vad säger ni? Finns det någon därute som inte hunnit med, men som skulle fixa det med några dagar ytterligare på sig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite synd det här. Själv tycker jag det är rasande roligt med studiofestivaler. Marknaden kanske är mättad? Tyckte det var ett hyfsat stort intresse i tråden. Drygt 20 personer har ändå diskuterat pluggformat o s v.

För min skulle får du gärna förlänga tiden. Det är roligare ju fler bidrag som kommer in.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

En ytterligare deltagare har tillkommit. Visserligen några minuter efter midnatt, men jag har som allsmäktig festivalgeneral valt att acceptera detta bidrag. :rolleyes:

Det är alltså totalt 7 bidrag inkomna.

Eftersom ingen har hört av sig efter min fråga om förlängd tidsfrist, så kör vi på med omröstning inom kort.

Stay tuned. julli-afro.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite synd det här. Själv tycker jag det är rasande roligt med studiofestivaler. Marknaden kanske är mättad? Tyckte det var ett hyfsat stort intresse i tråden. Drygt 20 personer har ändå diskuterat pluggformat o s v.

För min skulle får du gärna förlänga tiden. Det är roligare ju fler bidrag som kommer in.

:rolleyes:

Erfarenhet har nog visat att man kan räkna med att om 20 pers anmäler sig, kommer högst 10 att lämna in. Till denna festivalen var tanken mycket god, men jag tror att en del upplevde det som lite väl begränsande. Vi får se när nästa festival sparkar igång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...