Jump to content
Annons

Visa vilka trÄdar man skrivit i med ikonerna?


tbruce

Recommended Posts

Till vĂ€nster om alla trĂ„d-lĂ€nkar sĂ„ finns det en liten bild som ser ut som en virvel eller möjligtvis tvĂ„ lĂ€nkar i en kedja, som visar enkel status för trĂ„den med olika fĂ€rger. Den Ă€r tĂ€nd om nĂ„t nytt skrivits sen sist man tittade pĂ„ den eller om man inte har tittat pĂ„ den alls, och slĂ€ckt om det inte har kommit nĂ„t nytt sen sist och röd om det Ă€r fler Ă€n ett visst antal inlĂ€gg i den. Vad jag förstĂ„r sĂ„ kan ni byta ut de hĂ€r ikonerna om ni vill, eftersom andra IPB-forum jag Ă€r pĂ„ ibland har andra ikoner. Av nĂ„n anledning sĂ„ har ni tyvĂ€rr valt att inte lĂ„ta ikonen visa om man sjĂ€lv har skrivit i trĂ„den eller inte. Det Ă€r en funktion som jag saknar. GĂ„r det att ordna? 😄 Det skulle göra allt sĂ„ mycket mer överskĂ„dligt.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

FörstĂ„r inte problemet 😄 ..det Ă€r vĂ€l bara klicka o kolla efter..eller bevaka trĂ„den!?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Det finns ju redan. Har ni missat det? 😆😆😄😎😆

Byt utseendet i kontrollpanelen sÄ syns det tydligare.

Que? Hur syns det nu dÄ?

Om man bytar "skin" sÄ blir det som jag Àr "van" frÄn andra stÀllen, en svart prick pÄ de trÄdar man skrivit i, men i grundutseendet ser jag dÄ ingen skillnad.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...