Jump to content
Annons

Visa vilka trådar man skrivit i med ikonerna?


tbruce

Recommended Posts

Till vänster om alla tråd-länkar så finns det en liten bild som ser ut som en virvel eller möjligtvis två länkar i en kedja, som visar enkel status för tråden med olika färger. Den är tänd om nåt nytt skrivits sen sist man tittade på den eller om man inte har tittat på den alls, och släckt om det inte har kommit nåt nytt sen sist och röd om det är fler än ett visst antal inlägg i den. Vad jag förstår så kan ni byta ut de här ikonerna om ni vill, eftersom andra IPB-forum jag är på ibland har andra ikoner. Av nån anledning så har ni tyvärr valt att inte låta ikonen visa om man själv har skrivit i tråden eller inte. Det är en funktion som jag saknar. Går det att ordna? 😄 Det skulle göra allt så mycket mer överskådligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Förstår inte problemet 😄 ..det är väl bara klicka o kolla efter..eller bevaka tråden!?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ju redan. Har ni missat det? 😆😆😄😎😆

Byt utseendet i kontrollpanelen så syns det tydligare.

Que? Hur syns det nu då?

Om man bytar "skin" så blir det som jag är "van" från andra ställen, en svart prick på de trådar man skrivit i, men i grundutseendet ser jag då ingen skillnad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...