Jump to content
Annons

Tråd 1 till 5


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Detta är en tråd för dem som skriver här på Forumet mellan 1 och 5 på natten och vill debattera något nattligt ämne!

Själv har jag märkt att trafiken är synnerligen svag under detta tidsintervall. Det första debattämnet blir därför:

Hur kommer det sig att få skriver här på Forumet mellan 1 till 5 på natten?

Jag har en alldeles egen genialisk teori kring detta som innebär att jag tror att många sover vid denna tidpunkt och av DEN anledningen inte skriver på Forumet.

Låt nu bara detta sjunka in lite, för visst är det en revolutionerande tanke som säkerligen kommer att råka på motstånd här, men så är det ju med nästan alla banbrytande idéer...

🙂

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag funderar på att starta en Gallup-tråd: "Läser ni några andras inlägg i trådar som ni postar i, eller bara era egna?". Vad tror ni om det?

Det var inte många inne i denna tråden vid denna tid inatt heller. Men det är det ju aldrig. Två har dock lyckats smita in på obehörig tid och därför blir det två gula kort. Troligen stämmer min presenterade teori ovan.

😄

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Förlåt men jag har hamnat fel. Kan ni visa vägen till "Medlemspresentationer"? Har sökt i timmar men kommer bara till denna tråden hela tiden! Är det någon som vet vad klockan är föresten. Den var jag tvungen att sälja för att få skjuts till "Gallup". Hjälp önskas omedelbart!

Link to comment
Dela på andra sajter

Förlåt men jag har hamnat fel. Kan ni visa vägen till "Medlemspresentationer"? Har sökt i timmar men kommer bara till denna tråden hela tiden! Är det någon som vet vad klockan är föresten. Den var jag tvungen att sälja för att få skjuts till "Gallup". Hjälp önskas omedelbart!

Jag ska hjälpa dig!

När du kommer till Gallup ska du ta höger och sen fortsätta framåt tvåhundra sjömil. När du känner lukten av nybakade muffins, svänger du av ...

Oj! Klockan är ju inte 03! Får tyärr inte hjälpa dig än! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Att inte kunna vakna är nog ännu värre! Därmed är vi inne på nattens ämne?

😆

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Frågan är vilken fråga som rullar i natt som fråga...

Imorgon är det tänkt att jag ska tvätta, men jag vet inte om jag kan med händer och knän...som jag skadat för ett tag sedan. Rättare sagt, det är senare idag som jag ska tvätta.

Ämnet föreslår jag till: är det noga med nattaxan i Göteborgstrafiken hos Västtrafik?😆

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Var det Pippi eller var det Tjorven?

Hursomhelst, nattens ämne är "Varför heter Tjorven Tjorven?"

:Är det för att det rimmar på korven? Och hon är ju anskrämligt fet i den TV-serien. Eller är hon särskilt tjorvig, i betydelsen besvärlig/grining? Om det nu finns ett sånt uttryck.

😎

Jag hinner knappt med på alla mentometerknapparna här nu//:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Tack gol! Då slipper vi alla ligga sömnlösa bara för den sakens skull, om det inte vore så att det föder en annan fråga istället:

Vad är en Tjorven?

Är det ett påhittat substantiv av Astrid Lindgren?

p.s. Det går utmärkt att i korta drag besvara ALLA tidigare ämnen ovan. De är satta i FET STIL. d.s.

😎

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...