Jump to content
Annons

Årets julklapp


Linus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 62
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Det är sådana här tider man önskar man var 10 år igen 😆

Men jag skulle vilja ha en sån där som dom har i Pepsi reklamen..

Den där roboten/dockan med motorsågen som går runt å säger "Be my friend, be my friend" Mohahahahah!! Då hade jag kunnat leeeeeeeeka!!! 😛

Synd att det bara är en plojgrej, hade vart riktigt coolt att ha dock! 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Jag tror fortfarande på Darth Vader masken för den finns fortfarande kvar på leksaksaffären 😄

Jag ska fan köpa en sån till mig själv.

Jag blir ensam i jul igen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blir också ensam i jul 😄

Ska jobba och hela min familj bor i Göteborg medans jag bor i Dalarna..

Fan jag får ångest bara jag tänker på det.. Jag vill inte vara ensam i jul! 🙂

Redigerat av Soundborn
Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt Metro & pricerunner är platt-tvn årets julklapp. Vem ger bort en platt-tv i julklapp? 🙂 Ingen jag känner i alla fall...

Det var väl det jag sade...? 😏

Man ger ju knappast en platt-TV i julklapp till någon annan än sig själv och sin egen familj - men det räknas ju som en julklapp ändå... 🥰

Jag retar mig lite på att min TV bara är 8-9 år gammal - för det innebär att det kommer att dröja kanske 5-10 år innan jag behöver byta. Å andra sidan, så innebär det att jag troligen kommer att köpa en TV med betydligt bättre teknik när det väl blir av, än jag skulle göra om jag köpte en sådan nu... 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Wii ligger bra till om nintendo lyckas trycka ut tillräckligt många. Jag ska nog skaffa en, men väntar nog tills den får dvd-uppspelningsmöjlighet, vilket förmodligen inte sker förrän nästa år.

Förresten blir det inga julklappar för mig i år. Har varit stygg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Wii ligger bra till om nintendo lyckas trycka ut tillräckligt många. Jag ska nog skaffa en, men väntar nog tills den får dvd-uppspelningsmöjlighet, vilket förmodligen inte sker förrän nästa år.

Förresten blir det inga julklappar för mig i år. Har varit stygg.

JAg är tomten. Det näst mäktigaste väsendet i hela universum. Jag ser om du har varit god eller ond. Dyrka plastrelieffer av mig i otrogna hundar..... 😕

Förresten aså är detta mitt 2500:ade inlägg. Säg grattis eller säg att jag inte ahr något liv eller säg att jag är patetisk.... 😏

Redigerat av Egghuvud
Link to comment
Dela på andra sajter

Årets Julklapp blir nog en Nordrack 2X och en M-Audio FW 410 eller ESI (rackvarianten).. Iaf för min del..

Bara göra som alla andra, köp en Alladin och en trisslott:P

Link to comment
Dela på andra sajter

En lugn trevlig stund med lite god mat och en stunds samvaro vore trevlig - då utan:

Kalle kl. 3 och sedan äta för att sedan dela ut och packa upp tramsiga julklappar man lika gärna kunde köpt bättre själv men framför allt så skall barnen drillas i massor med paket hit och dit och att det är så kul.

Jag väljer bort släkten som fortsätter det racet. Är helt uttråkad på det.

Jag skiter i vad som blir årets julklapp. Det ända jag bryr mig om är Fars dag fast jag får aldrig något 🙁 inte ens en ful slips. Vad har jag gjort för fel?

Link to comment
Dela på andra sajter

I år lägger jag min röst på nya MacBook med Core 2 Duo som är totalt ohotad vad gäller funktioner, möjligheter, prestanda och pris.

😠

Du är ju en hjälte Linus. Bara det att jag köpte en Macbook Intel core duo för 2 månader sen..... Men den duger ändå 😠 . Ska nog ge mej själv 2 Gb intern minne och en "7600" internHD i Julklapp. Gumman får en burk hudkräm som vanligt ( obs skämt, man e ju toffel som alla andra 😏 ) / Mikke

Link to comment
Dela på andra sajter

tsmalmbe (oregistrerad)
39 g köttbullar, 40g prinskorv, 120 g Janssons frestelse, 55 g brunkål och 121 g risgrynsgröt med sylt

4 av 5 har jag aldrig ätit ens nära jultider?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
I år lägger jag min röst på nya MacBook med Core 2 Duo som är totalt ohotad vad gäller funktioner, möjligheter, prestanda och pris.

😎

Sån har jag köpt till mig själv redan 😄 kommer om en vecka ungefär :rolleyes:

Annars tror jag att årets mest köpta julklapp blir något så tråkigt som mp3-spelare eftersom dom inte kostar ett skit längre.

Alla har råd = stor konsumtion

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...