Jump to content
Annons

Demomannen här


Demomannen

Recommended Posts

Annons
PetePizza (oregistrerad)

Hej och välkommen Demomannen!

Skulle vara kul att veta lite mera vad du själv har för musikalisk/produktiv bakgrund eftersom du verkar såga de flesta låtar du lyssnat på på ett eller annat sätt. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen att såga på 😆

Jag tror inte han bryr sig om ditt välkomnande att såga på. Han har redan börjat... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej demomannen... såga på hur mycket du vill. Men kom gärna med mer konstruktiv feedback så skulle du få mer respekt. nu känns du lite som en amatör som har noll koll...

Jag misstänker starkt att demomannen är en påhittad person av någon redan befintlig på forumet som driver med oss.

Redigerat av pennudd
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej demomannen... såga på hur mycket du vill. Men kom gärna med mer konstruktiv feedback så skulle du få mer respekt. nu känns du lite som en amatör som har noll koll...

Jag misstänker starkt att demomannen är en påhittad person av någon redan befintlig på forumet som driver med oss.

Jag är på riktigt, jag är konstruktiv och tro mig - jag har full koll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej demomannen... såga på hur mycket du vill. Men kom gärna med mer konstruktiv feedback så skulle du få mer respekt. nu känns du lite som en amatör som har noll koll...

Jag misstänker starkt att demomannen är en påhittad person av någon redan befintlig på forumet som driver med oss.

Jag är på riktigt, jag är konstruktiv och tro mig - jag har full koll.

Jo, jag tror också du har full koll. Skriv på! Jag läser...

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen hit. Din stil känns bekant... 😉

Hm... kan det vara Danny Cort? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...