Jump to content
Annons

Ljudabsorbent-skivor


Florian le Sage

Recommended Posts

MrPhil (oregistrerad)
& hur fan kan man ha mer eller mindre av vacuum???

"Du, kolla vad mycket vacuum!"

Eller

"Du, det var inte mycket vacuum"

Jag får inte ihop det iallafall.

Ju större avsaknad av annat, desto mer vakuum (fast egentligen är vakuum fullständigt tomrum, vilket man förstås kan ha mer eller mindre av, beroende på utrymmet ifråga)

Redigerat av MrPhil
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Mingus...(egentligen påminner det mest om hur folk som jag känner beter sig efter tredagars orgie av blandmissbruk av mycket starkare grejer, men det skulle jag ju aldrig antyda om en helt främmande människa...)😉

detta-om något,påvisar ju vad jag har att göra med för kretiner här...

Om dina polare sysslar med sånt betyder det att du inte är så långt ifrån det själv-om man får göra ett antagande (vilket jag brukar vara vädigt FÖRSIKTIG med)vilket i sin tur talar sitt tydliga språk och förklarar det sätt på vilket du väljer att plocka in lösryckta antaganden och påståenden om mig och mina vanor som du liksom MögelGene inte har någon som helst grund för!

Huvudet på spiken! 🙂

Nä, nu ångrar jag att jag inte höll truten. Där ser man vad en långtråkig natt i studion kan leda till...

Ciao Florian! Tänk på blodtrycket!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lynxo...Har någon märkt att den enda som använder namn som idioter, nazi och andra påhopp är trådstartaren själv? Ingen annan i denna tråd använder sådana ord. Säger en hel del om honom, tycker jag.

Hej och väkommen in i elden...jag använder sådana liknelser när jag tycker det är berättigat pga vissa inlägg från vissa personer som just håller på med PÅHOPP och andra diskriminerande tilltag,alltså inte jag själv som pysslar med det du beskriver-du verkar också tillhöra kategorin som gillar att racka ner på folk,intressant-jag återkommer med en typ dödslista så ni själva kan läsa om vilka som för tillfället ligger bra till och vilka som borde se om sitt eget hus-vårda sitt språk och tänka sig för lite extra innan de kastar in fullkomligt absurda kommentarer här,och ett tips till dig med Lynxo-LÄS INNANTILL 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

du verkar också tillhöra kategorin som gillar att racka ner på folk,intressant-jag återkommer med en typ dödslista så ni själva kan läsa om vilka som för tillfället ligger bra till och vilka som borde se om sitt eget hus

Ta det lugnt Florian.

Det är dålig stil att prata om dödslistor. Att du avslutar inläggen med en smiley betyder inte att du kan skriva precis vad som faller dig in.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du menar en dödslista över alla kissnödigagrinollepajasidiotfånprimitivafårskallarnollorhysteriskasmåpojkarsyssl

olösaparasiteramatörpisspojkarneggodräggelstollaridiotsmånazisterhögfärdigastrop

p

arsvinsjälvrättfärdigastackareöverklasslynglarasvidrigaickemänniskornazisttänkan

d

efjantjönsfisförnämapissheadkretindiskriminerandepöbel-typer som hänger här?

Du är otrevlig. Man kan inte bete sig hur som helst ens på nätet. Skärp dig.

Redigerat av Mingus
Link to comment
Dela på andra sajter

OK-dödslistor var ett skämt,trodde det var underförstått-finns en mängd skämtsamma inlägg både här och där,jag kanske inte använder mig av exakt den ton som krävs för att "passa in" här-och det tänker jag inte försöka lägga mig till med heller då jag tycker det är irrelevant efter så många "PÅHOPP" som jag fått utstå här-så ännu en gång:det man ger till andra får man tåla själv-läser man de olika inläggen riktade mot mig i denna tråd som har inslag av påhopp så får man fan förstå att jag reagerar som jag gör-jag kallar ingen för nazist etc hur som helst som vissa gör sken av här-det är tydligen väldigt känskigt vad som kommer från min mun/tangentbord gentemot vad de som fritt får slänga in här-och DET kan man ju verkligen ifrågasätta-eller hur,men ni håller varandra om ryggen(förutom de tappra få som sagt något,om än så litet -till mitt försvar)mest hela tiden tycker jag-som en liten forumpakt och det är jättegulligt men har ingenting med verkligheten därute att göra som tur är...

Skärp dig själv Mingus och ni andra som bara kallar mig för otrevlig när det i själva verket är NI spm är otrevliga----herregud vilken sandlådenivå det blev men såna är ni på STUDIOFORUM-moderatorer får ju tom gå in som lekpoliser ibland för att hålla oss/er i styr-har aldrig sett på maken och kan därför inte ta er på allvar-sorry!

Jag har visat hela tråden i sin längd och absurditet för "neutrala" människor runt i riket som jag känner,som inte vet att jag är Florian le Sage etc,om ni fattar...för att inte skapa jäv helt enkelt,men för att få en analys(som jag ändå haft svaret på hela tiden)av utomstående-det är rätt enhälligt och tydligt-jag behöver knappast upprepa mig-----är min diplomatiska slutplädering för idag!

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

OK-dödslistor var ett skämt,trodde det var underförstått-finns en mängd skämtsamma inlägg både här och där,jag kanske inte använder mig av exakt den ton som krävs för att "passa in" här-och det tänker jag inte försöka lägga mig till med heller då jag tycker det är irrelevant efter så många "PÅHOPP" som jag fått utstå här-så ännu en gång:det man ger till andra får man tåla själv-läser man de olika inläggen riktade mot mig i denna tråd som har inslag av påhopp så får man fan förstå att jag reagerar som jag gör-jag kallar ingen för nazist etc hur som helst som vissa gör sken av här-det är tydligen väldigt känskigt vad som kommer från min mun/tangentbord gentemot vad de som fritt får slänga in här-och DET kan man ju verkligen ifrågasätta-eller hur,men ni håller varandra om ryggen(förutom de tappra få som sagt något,om än så litet -till mitt försvar)mest hela tiden tycker jag-som en liten forumpakt och det är jättegulligt men har ingenting med verkligheten därute att göra som tur är...

Skärp dig själv Mingus och ni andra som bara kallar mig för otrevlig när det i själva verket är NI spm är otrevliga----herregud vilken sandlådenivå det blev men såna är ni på STUDIOFORUM-moderatorer får ju tom gå in som lekpoliser ibland för att hålla oss/er i styr-har aldrig sett på maken och kan därför inte ta er på allvar-sorry!

Jag har visat hela tråden i sin längd och absurditet för "neutrala" människor runt i riket som jag känner,som inte vet att jag är Florian le Sage etc,om ni fattar...för att inte skapa jäv helt enkelt,men för att få en analys(som jag ändå haft svaret på hela tiden)av utomstående-det är rätt enhälligt och tydligt-jag behöver knappast upprepa mig-----är min diplomatiska slutplädering för idag!

😱

Vad du säger om andra människor här på forumet är inte mer känsligt än vad alla andra säger. Se hur länge jag varit medlem: sedan november förra året! Jag känner inte särskilt många här, och känner inte samhörighet med någon annan. Och jag känner definitivt ingen önskan att "hålla någon om ryggen".

Kan jag inte tycka att ditt beteende är dåligt, utan att bli anklagad för att vara nazist och idiot och hamna på någons dödslista? Du säger att det är ett skämt, nå varför tar du då inte alla andras inlägg som ett skämt? Om du verkligen anser att du blir påhoppad, varför sjunker du till samma nivå? Märk väl att det enda som jag reagerar på är ditt språk och din ton. Jag förstår inte poängen med det, när du till och med hoppar in i andra trådar och håller på.

Fast detta tycks knappast leda någonvart. Jag ödslar nog bara energi. För övrigt är du nog knappast särskilt "diplomatisk".

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir mer o mer övertygad att nattvaktaren återvänt  😳

nä, han var rolig och välformulerad.

Och jag tror att Florian faktiskt bara är en perosn. Och som det verkar så är det faktiskt florian själv...

Är det verkligen så 😄

Jag blir mer och mer övertygad om att han är många personer, en minst sagt histrionisk personlighet. Han har faktiskt min sympati och förståelse...

Fast fysiskt har du ju rätt… 😱

Redigerat av Lilleman
Link to comment
Dela på andra sajter

MrPhil (oregistrerad)
Blir mer o mer övertygad att nattvaktaren återvänt  😆

nä, han var rolig och välformulerad.

Och jag tror att Florian faktiskt bara är en perosn. Och som det verkar så är det faktiskt florian själv...

.... det vore tragiskt.... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

MrPhil (oregistrerad)
Blir mer o mer övertygad att nattvaktaren återvänt  😱

nä, han var rolig och välformulerad.

njae.... bara ibland.... mest jäkligt annoying

o den här tråden är ju hysteriskt rolig 😆 ... lite fawlty towers över den...

Redigerat av MrPhil
Link to comment
Dela på andra sajter

Äntligen en människa med klar syn..Lilleman,du skall ha en eloge för ditt skarpsinne,i motstas till de flesta här så har du gjort en intressant iakttagelse istället för att "blaja" på i full galosch...

Histrionisk

visste inte ens att det fanns något så träffande uttryck för mitt beteende,en del grejor kanke inte stämmer fullt ut men närapå-BRAVO,blir till självhjälp i fortsatta inlägg! 😆

Lovar att inte svara med samma mynt på de inlägg som primaterna står för i fortsättningen 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att Florian le Sage för det första tar åt sig personligt av Claes' mycket simpla frågor som faktiskt spelar en relivant betydelse inom inspelning och dämpning.

Dessutom tycker jag att om man säljer en produkt eller erbjuder en produkt, som Florian le Sage i detta fall gör. Är det hans skyldighet att se till att svara på kundens frågor, oavsett hur kritiserande eller negativt vinklade frågorna han får är. (Om han vill sälja något vill säga)

Jag tycker att Florian le Sage utstrålar lite för lite professionell försäljningstaktik. Ett tips till dig Florian le Sage är att du för det första måste lära dig att kunden alltid har rätt. Sen kan det ju vara bra för dig (om du vill sälja något dämpningsmaterial) att du lär dig att behäska ditt aningen otrevliga humör...... 🙂

(Jag hoppar över att diskutera Florian le Sages kunskaper i retorik)

Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...