Jump to content
Annons

hmmm


Nexustwins

Recommended Posts

Annons
  • Svar 69
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)
Ja, och inte fan vill vi ha några dyslektiker här som förstör den trevliga stämningen. 😮

🙂😠

Nej, det vore ju inte alls bra! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

fjortis jag??????????????

Både du och din bror är väl i åldern? Eller? 🙂

Hur gamla är ni? Och varför skaffar ni inte varsitt login?

"Welcome to the official website for the Xdj´s. We where to brothers that begin to like techno music. At that time we where aboute ten years old. When we become aboute eleven years old we got our first music software from a friend.That was ejay-special editation, we used it in aboute one year. The we decided to updateit. And at the end we got fruity loops and some samples..."

Jag får det snarare till 12-13 år.

I så fall det kanske är i hårdaste laget av mig att påpeka språket? 😠

edit: förlåt, missade att det stod "CPYRIGTHT TO 4BASE.CJB.NET". Hoppas det inte gjorde något att jag kopierade texten ändå.

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

edit: förlåt, missade att det stod "CPYRIGTHT TO 4BASE.CJB.NET". Hoppas det inte gjorde något att jag kopierade texten ändå.

omg radera genast ditt inlägg hacke!

Först "fittan sticker fram" och nu detta! Du är rena internetterroristen Hacke! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

edit: förlåt, missade att det stod "CPYRIGTHT TO 4BASE.CJB.NET". Hoppas det inte gjorde något att jag kopierade texten ändå.

omg radera genast ditt inlägg hacke!

Först "fittan sticker fram" och nu detta! Du är rena internetterroristen Hacke! 😄

Yez, baby!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror ni att jag tänker slå upp vart annat ord för att få hela texten exakt rätt??

Ja, varför inte?

Förutom att det är hysteriskt roligt att slå i ordböcker så kanske du lär dig nåt på kuppen...

Roligt??

Hur länge sedan vad det du slog i en ordbok??

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det kul och reta honom eller?

Skulle det va kul om ni prata fel och en hel jävla forum börja hålla på? håller du med hackeman?

Trodde att folk var mogna här men ni uppför er som fyror som retar någon yngre eftersom han inte kunde ett matte tal.

Jag bryr fan inte om nån skriver fel.

Redigerat av Jonathanhitochdit
Link to comment
Dela på andra sajter

Är det kul och reta honom eller?

Skulle det va kul om ni prata fel och en hel jävla forum börja hålla på? håller du med hackeman?

Trodde att folk var mogna här men ni uppför er som fyror som retar någon yngre eftersom han inte kunde ett matte tal.

Jag bryr fan inte om nån skriver fel.

Somliga, inräknat mig, tycker att det är störande att läsa texter fulla av stavfel och särskrivningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Är det kul och reta honom eller?

Skulle det va kul om ni prata fel och en hel jävla forum börja hålla på? håller du med  hackeman?

Trodde att folk var mogna här men ni uppför er som fyror som retar någon yngre eftersom han inte kunde ett matte tal.

Jag bryr fan inte om nån skriver fel.

Somliga, inräknat mig, tycker att det är störande att läsa texter fulla av stavfel och särskrivningar.

Jag är också inkluderad där.

Varför inte alltid sträva efter att bruka ett språk så korrekt som möjligt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det kul och reta honom eller?

Skulle det va kul om ni prata fel och en hel jävla forum börja hålla på? håller du med  hackeman?

Trodde att folk var mogna här men ni uppför er som fyror som retar någon yngre eftersom han inte kunde ett matte tal.

Jag bryr fan inte om nån skriver fel.

Vad skriker du för?

Det heter "ett helt djävla forum", inte "en hel jävla forum". 😉

Skämt o sido, jag passar mig noga för att påpeka stavfel om jag tror det beror på dyslexi, eftersom personen i fråga då inte kan rå för det. Men om jag tror det är rent slarv och/eller brutal misshandel av språket har jag svårare för att hålla käft.

Att försöka läsa inlägg som "jag tyker detta emnet håller på att döut" kan vara enerverande för vissa (jag erkänner mig tillhöra den gruppen) och därför funkar det mindre bra på vissa forum och bättre på andra (som t.ex Lunarstorm).

*kjam*

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Vi tjejer i 5C håller med, det är irriterande med alla slappisar som inte orkar anstränga sig!

Jag är en utav de sämre i min klass på stavning men jag anstränger mig för att det ska bli så korrekt som möjligt

och frågar ibland äldre kompisar (som Johan i 6D, han e så söt!) hur man stavar vissa svåra ord! Sedan finns faktiskt

utomordentliga resurser såsom exempelvis ordlexikon samt Google "sidor på svenska" lätt tillgängliga för alla på nätet.

Hej då 😉! (B.t.w. det finns riktiga 5:klassare som stavar och uttrycker sig minst lika väl som jag!)

Just det, kanske ska tillägga att jag då är betydligt äldre än 12 år, ty annars tappar ju ovanstående helt sin innebörd! (Om det nu hade nån?)

Redigerat av Hans
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...