koffe666 Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 hallo tänkte bara kolla ifall någon vet vad som händet med addic59 trumguide? var ju sådnat himla stå hej över den! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 Addic flyttar/jobbar/skottar snö och annat som tar tid... Tror den ligger på is tillsvidare. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 Jag har gjort en hel del på den. men pga flytt och en massa frilans så är jag tyvärr tvungen att lägga den på is. Men den KOMMER bli klar utan tvekan. Håll ut kära vänner. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wintermute Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 (redigerat) Ångrade mig. Öl + ironi går inte hem. Redigerat 28 juli 2005 av Wintermute Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 29 juli 2005 Dela Postat 29 juli 2005 Jag har gjort en hel del på den. men pga flytt och en massa frilans så är jag tyvärr tvungen att lägga den på is. Men den KOMMER bli klar utan tvekan. Håll ut kära vänner. 😄 Den som väntar på nåt gott... 😄 .Viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
freddie Postat 29 juli 2005 Dela Postat 29 juli 2005 (redigerat) Ångrade mig. Öl + ironi går inte hem. Det har jag sagt till mej själv många ggr! Som nu ungefär. Varför spammar jag forumet med detta? Jaja, kanske detta försvinner imårrn. Nu ska jag hämta mer bajjer... 😄 Edit: Nu e de dagen efter & jag ångrar mej en aning, men inte värre än att det får stå kvar. Redigerat 29 juli 2005 av freddie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 29 juli 2005 Dela Postat 29 juli 2005 Äsch, skriv på guiden och lägg flytten på is istället. Du måste lära dig att prioritera, Addic! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 29 juli 2005 Dela Postat 29 juli 2005 hehe.. ja det var ett tag sen som det var tjöt om den. fått några pengar än? 😎 Ska bli kul å kika i när den kommer iaf. Är det verkligen så många som är i så skriande behov av en trumprogrammeringsguide? Finns det inte andra.. Eller ska din vara på svenska? Har ju glömt allt om din guide för tusan! 😉 Gött mos och sjysst schamponering. Nu ska jag leta efter ett M90ställ (eller va det nu heter.) Hur kul som helst. Lycka till med flytt, frilans och trummandet. //smulan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robertus Postat 16 augusti 2005 Dela Postat 16 augusti 2005 Vi väntar... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.