Jump to content
Annons

Hej


Roxy

Recommended Posts

Hej, halkade in av en slump men jag tror jag stannar ett tag. Verkar kul.

Är en 25-årig student från Umeå som spelat lite bas tidigare men nu även börjat plinka gitarr sista året. Har för avsikt att lära mig spela in saker och tycker detta verkar vara ett mycket bra forum. Gillar det mesta i musikväg. Fråga om ni vill veta något mer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej, halkade in av en slump men jag tror jag stannar ett tag. Verkar kul.

Är en 25-årig student från Umeå som spelat lite bas tidigare men nu även börjat plinka gitarr sista året. Har för avsikt att lära mig spela in saker och tycker detta verkar vara ett mycket bra forum. Gillar det mesta i musikväg. Fråga om ni vill veta något mer.

Tjena!

Spelat i något band man kanske känner till?

Är själv Ume-bo. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Pico! Nej, jag har nog inte spelat i något band som du hört talas om. För närvarande så spelar jag bara i ett hårdrockscoverband som lirar 70- och 80-tal, därav får vi inte så mycket spelningar. För att vara helt korrekt så kommer jag ursprungligen från Skellefteå och spelade där i lite olika rock- och pop-band. Jag har dock pluggat här så länge att jag känner mig som ume-bo.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, halkade in av en slump men jag tror jag stannar ett tag. Verkar kul.

Är en 25-årig student från Umeå som spelat lite bas tidigare men nu även börjat plinka gitarr sista året. Har för avsikt att lära mig spela in saker och tycker detta verkar vara ett mycket bra forum. Gillar det mesta i musikväg. Fråga om ni vill veta något mer.

Tjena!

Spelat i något band man kanske känner till?

Är själv Ume-bo. 😆

Hej hej

Är också Umeå bo spelat i en grupp som heter Lucky. Spelar i Bleeding (Florida döds) och mitt egna projekt Bone (låtar finns på Demoforumet, låååååångt bak.) nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Faan min hund heter ju Roxy  😳

COOLT!

Det ÄR kanske han som reggat sig? 😳

Ujuj! Man vet aldrig, det är en rätt cool vovve så... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...