Jump to content
Annons

Hur ser du ut? Släng upp ett foto.


Recommended Posts

Så här minns jag mig själv från att ha tittat i spegeln i morse.. Huvudsaken att frisyren är rätt.. resten skiter jag i..

*Bild på en död? hund*

Hahaha. Gulligt. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Så här minns jag mig själv från att ha tittat i spegeln i morse.. Huvudsaken att frisyren är rätt.. resten skiter jag i..

ugly3_lg.gif

Hehe, världens fulaste hund.

Synd att den gått bort.. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här minns jag mig själv från att ha tittat i spegeln i morse.. Huvudsaken att frisyren är rätt.. resten skiter jag i..

ugly3_lg.gif

fy fan va otäck!! det var det värsta jag sett.. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Här är en liten bild som jag tog för att utveckla den här idén.

Börjar gilla dig mer och mer, Daniel. Du har Kent-tröja på den ena bilden och Depeche-tröja på den här:

73ee66f55a4a4b80c348aaded8f6ae28.jpg

...och av bildadressen att döma pysslar du med trackers?

😲

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

Här är en liten bild som jag tog för att utveckla den här idén.

Börjar gilla dig mer och mer, Daniel. Du har Kent-tröja på den ena bilden och Depeche-tröja på den här:

73ee66f55a4a4b80c348aaded8f6ae28.jpg

...och av bildadressen att döma pysslar du med trackers?

😎

🙂

Jepp, trackers är kul som fan! Har ju sysslat med det sen åtminstone 1989 .. Nuförtiden varvar jag Cubase med Madtracker, och ibland startar jag upp Amigan (eller WinUAE) och kör Protracker.

Så du gissar helt rätt 😆.

kent, kraftwerk, depeche, björk och the cure är väl de influenser som är basic för mig 🙂

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är en liten bild som jag tog för att utveckla den här idén.

Börjar gilla dig mer och mer, Daniel. Du har Kent-tröja på den ena bilden och Depeche-tröja på den här:

73ee66f55a4a4b80c348aaded8f6ae28.jpg

...och av bildadressen att döma pysslar du med trackers?

😎

🙂

Jepp, trackers är kul som fan! Har ju sysslat med det sen åtminstone 1989 .. Nuförtiden varvar jag Cubase med Madtracker, och ibland startar jag upp Amigan (eller WinUAE) och kör Protracker.

Så du gissar helt rätt 🙂.

kent, kraftwerk, depeche, björk och the cure är väl de influenser som är basic för mig 🙂

/Daniel

Har du funderat på Renoise? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är en liten bild som jag tog för att utveckla den här idén.

Börjar gilla dig mer och mer, Daniel. Du har Kent-tröja på den ena bilden och Depeche-tröja på den här:

73ee66f55a4a4b80c348aaded8f6ae28.jpg

...och av bildadressen att döma pysslar du med trackers?

😱

😉

Jepp, trackers är kul som fan! Har ju sysslat med det sen åtminstone 1989 .. Nuförtiden varvar jag Cubase med Madtracker, och ibland startar jag upp Amigan (eller WinUAE) och kör Protracker.

Så du gissar helt rätt 🙂.

kent, kraftwerk, depeche, björk och the cure är väl de influenser som är basic för mig 🙂

/Daniel

Har du funderat på Renoise? 😉

Renoise är iofs funktionsmässigt knappast bättre än Madtracker 2. Det handlar däremot om smaksak vad gäller interfacet, och där gillar jag Madtracker bättre. Renare och tydligare interface på nåt sätt.

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du funderat på Renoise? 😉

Renoise är iofs funktionsmässigt knappast bättre än Madtracker 2. Det handlar däremot om smaksak vad gäller interfacet, och där gillar jag Madtracker bättre. Renare och tydligare interface på nåt sätt.

/Daniel

🙂

Kan inte hålla med dig där.. Jag använde MadTracker ett tag, men steg in i ren eufori när jag upptäckte Renoise. Älskar det programmet något så innerligt. ALLT man önskar finns där, precis i det utförande man önskar sig. Och det är jävligt snyggt. 😉 Jag ska uppgradera till senaste versionen, som verkar innehålla en hel del mums. Lite OT nu kanske... 😱

För övrigt gissar jag att det är du som är c-frog på MadTracker-forumet. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

DexiL (oregistrerad)
Vem är bruden på keyboard till höger på första bilden? 🙂

Hon är snygg 🙂

Hon är min. 😎

Redigerat av DexiL
Link to comment
Dela på andra sajter

Och så här ser jag ut i ett flummigt skede.

Ohhhh Cyberdog tröja..

trevligt.

ohh yeah.

301722963_423363117f.jpg

full fräs

139652923_6db427b623.jpg

så.. nu viker man ut sig över hela internet. Kicka på mina Google-ads gör mig rik. ^_-

Redigerat av zakenaio
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...