slejnard Posted September 21 Report Share Posted September 21 (edited) Hej forumister! Hur låter detta? Jobbat ett tag med den och slänger upp en snutt för feedback på nivåer och effektanvändande etc. Alla tankar välkommet. 😊 Nu helt klar ✅ Edited October 27 by slejnard Låten klar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pär Nord Posted September 23 Report Share Posted September 23 Jag har ett förslag men eftersom det bara angår dig så lägger jag inte upp det här. Min epost (om intresse finns!) pairnord@icloud.com. (all 3/4 är inte vals f.ö.) hälsar Mr Besser Wisser Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted September 23 Author Report Share Posted September 23 Nä kanske inte är en direkt vals men lite åt det hållet. Skicka gärna förslaget som personligt meddelande här på forumet. Tycker det är en bra funktion. Har förresten en nyare där jag strypt basen ytterligare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
perlindholm Posted September 26 Report Share Posted September 26 Så långt jag lyssnade från soundcloud dessa är bara mind blowing .. men dropbox länken fungerar inte 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted September 26 Author Report Share Posted September 26 Har mixat om en del så tog bort den korta länken. Förhoppningen är att kunna lägga upp det färdiga resultatet här så småningom. Har fått en del tips som jag är tacksam för. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flizzaff Posted October 24 Report Share Posted October 24 Jag fick inte höra låten. Den är raderad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted October 24 Author Report Share Posted October 24 39 minuter sedan sa Flizzaff: Jag fick inte höra låten. Den är raderad. Den kommer i sin helhet på fredag 👍😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flizzaff Posted October 24 Report Share Posted October 24 Tack. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted October 27 Author Report Share Posted October 27 Nu är den klar och släppt. Hoppas ni gillar den 🎸😊☕️ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
janebjensen Posted October 29 Report Share Posted October 29 Har lyssnat i mina monitorer och har inget att anmärka på. Låter balanserat och bra! Gillar pukorna 🙂 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flizzaff Posted October 29 Report Share Posted October 29 En 3:a av 5. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted October 29 Author Report Share Posted October 29 2 timmar sedan sa janebjensen: Har lyssnat i mina monitorer och har inget att anmärka på. Låter balanserat och bra! Gillar pukorna 🙂 Tack! Vad bra. Det var ganska mycket mixande fram och tillbaka innan det kändes ”rätt”. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted October 29 Author Report Share Posted October 29 36 minuter sedan sa Flizzaff: En 3:a av 5. Tack för betyget Flizzaff. En lite annorlunda låt från min sida som kanske kräver ett par lyssningar innan den ”sätter sig”. Hoppas du inte tyckte ljudet var för kallt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts