Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Inte är det väl dags för en... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Epic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 1 timme sedan sa slejnard: Geoff Tate - Queensryche kommer till Luleå 😮 Lite sugen att åka och se/höra. Åh, se där. En av mina husgudar, ja rent sångmässing alltså. Håller fortfarande förvånansvärt bra med tanke på åldern. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 februari 2023 Trådstartare Dela Postat 4 februari 2023 BankID-problem (iOS). Verkar vara flera som haft/har problemet. Strul efter senaste uppdat? Någon annan längstahian som har samma problem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Funkade för mig i morse iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 februari 2023 Trådstartare Dela Postat 4 februari 2023 Hey, nu kickade det igång igen. Mystiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Bitande kyla ute. -21 grader. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Nu ska jag gå och handla cips Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 8 timmar sedan sa slejnard: Nice. 8 timmar sedan sa slejnard: Bitande kyla ute. -21 grader. I Nice? 1 timme sedan sa Fidden: Nu ska jag gå och handla cips Ja, man vill ju veta vad det blev för kvalisort!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 En kollega har sagt att brynt smör chilli är det bästa som hänt chipssmaksmarknaden sedan refflorna uppfanns. Så dom fick det bli. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Tone sekelskifteshus sjunger väl Spaniens bidrag från ifjol? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Nu är det nån såndär kaffehämtarlåt. Och jag som inte bryggt nåt kaffe... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Epadunk trodde jag hade med HB att göra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Krävs en hel dunk för att sprita bort den där spyan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Nu är det nån låt om LSD tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Bäst hittills, men bara för att Crone visade sitt "badrum badrum" innan bidraget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Mycket skånska i år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Eva och Ewa sjunger en tjäck låt från 20-talet, från när de var unga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Vänta nu, 20-talet? Det är ju nu det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 (redigerat) Kvällens sista låt är en jojk, men inte i klass med den där som låter såhär: Ejååe låle låle låååå låle lååa Redigerat 4 februari 2023 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Ja denna alltså, jävligt fin låt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Jon Henrik bäst ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Nybaletten var finast. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Det var USA som skjöt sönder Jesper Rönndahls ballong. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Tjipsen är schlutt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Snygg version av Cornelia. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Låten var snygg också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Jahopp, där dog streamen på svtplay. Göteborg sprängdes förmodligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts