Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2022 (alias Längstah)


Dark Of Light

Recommended Posts

Hmm finns tydligen ett bra hundpesionat några mil härifrån. Skulle gå på 5500kr att ha hundarna där i en vecka. Låter ju som ett rimligt pris, kan jag tycka. Får nog åka dit och kolla hur det stället verkar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
4 minuter sedan sa Neosus:

Hånkatorpet! 560 på 2 hundar per dygn.

Oj nu fastnade jag med det här.

 Sorry! 😂

Haha! Tack för hjälpen. Kollade dem jag med, men det ligger längre bort så jag måste muta någon för att köra dem dit och hämta dem senare. Så bensinkostnaderna kommer äta upp det jag sparar, typ.

Vill ju dessutom besöka stället innan jag lämnar in hundarna där. Går nog att pruta på det stället som kostar 5500 för en vecka med. 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan sa -k9-:

Haha! Tack för hjälpen. Kollade dem jag med, men det ligger längre bort så jag måste muta någon för att köra dem dit och hämta dem senare. Så bensinkostnaderna kommer äta upp det jag sparar, typ.

Vill ju dessutom besöka stället innan jag lämnar in hundarna där. Går nog att pruta på det stället som kostar 5500 för en vecka med. 

Ja de va ju de å! 😄 Det löser sig nog med det där (sa han som sket i vasken..)!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan sa slejnard:

Bytt en lampjäkel på bilen som gäckat mig ett tag. Hatar när det lyser symbolen trasig lampa på instrumentpanelen. 
 

Sett alla dom där serierna ni pratat om. Bra grejer! 👍

Går att bara tejpa för själva symbolen med, eller så kan man åtgärda problemet som orsakar att lampan lyser med. Ofta är det senare alternativt bättre än att byta till en trasig lampa som inte kan lysa upp symbolen alls. 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan sa Neosus:

Byta grejer är kul!

Jo, men det är bara kul att byta sådant som är kul att byta. Tycker jag. Det som är tråkigt att byta tycker jag är tråkigt att byta. Men att redan ha bytt något som var tråkigt att byta är ju iofs kul. Så då är det ju kul att byta grejer, hur som helst... antar jag... 🤔

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu sa Dark Of Light:

Du har lagat den trasiga lampan alltså?

Tror att han satte dit en trasig lampa för att släcka symbolen, för att sedan åtgärda felet och sätta dit en hel lampa igen. Kanske? 🤨

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa Neosus:

DU kan ha en poäng där! Jag menar de e ju kul när de e kul men samtidigt är det kul när det inte kul innan men kuligare efter och de e ju kul!

Kulva?

Nu blev det ju ett riktigt kullager här. Många lager av kul alltså. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...