Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
10 hours ago, Dark Of Light said:

Åh vagott!!! 👍 Bra skit det där, man blir inte frisk men det blir bra jeffla roligare att vara sjuk. En rökig djävel det också, nästan så man behöver bestick. Har ett par rör liggande också. I förebyggande syfte.

Verkligen! 
Bowmore 12 är min favorit bland ”billiga” single malts. 🙂

Första dagen idag på en fyra dagars låtskrivarcamp mot Japan och Korea.

Har elva låtidéer med mig. Ska förhoppningsvis räcka. 🤔

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, Fidden said:

spacer.png

Lite småborgerligt av den där Bonham att med skylt visa ägarförhållandet. Är inte han död förresten?

1 timme sedan, Naymari said:

Verkligen! 
Bowmore 12 är min favorit bland ”billiga” single malts. 🙂

Första dagen idag på en fyra dagars låtskrivarcamp mot Japan och Korea.

Har elva låtidéer med mig. Ska förhoppningsvis räcka. 🤔

Virre ja... Tröttnade faktiskt på whiskyriet Jag gick över till the dark side och grottade ner mig i konjak. Men sedan så upptäckte jag rom. Ja inte staden och inte heller fisk ägg, utan sockerrörsdestillat.

Lycka till!!!!!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

51 minutes ago, Dark Of Light said:

Virre ja... Tröttnade faktiskt på whiskyriet Jag gick över till the dark side och grottade ner mig i konjak. Men sedan så upptäckte jag rom. Ja inte staden och inte heller fisk ägg, utan sockerrörsdestillat.

Lycka till!!!!!!!!!

Har hört många prata om rom också, men inte vågat gå dit. Visst ska det generellt vara lite rundare och snällare?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, Naymari said:

Har hört många prata om rom också, men inte vågat gå dit. Visst ska det generellt vara lite rundare och snällare?

Oja! Mycket sötare, ingen rökighet i allmänhet. Mycket kolatoner och vanilj/chocklad mm.

En av mina favoriter, går ner som saft.

En annan favorit

Rom är måhända inte lika komplex som virre eller cognac för den delen, men det kan ibland vara en lättnad. Att hålla det enkelt. Nåja, det går allt att komplicera romandet också. Ljust - mörkt - olika länders varianter mm.

Röker pipa och cigarr emellanåt och dessa drycker är ett fint komplement.

 

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...