Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Jag vet inte jag... Alltså allt hänger ihop. Corona, krig, politik. Spelar ingen större roll på lång sikt. Det är så jag tänker, började rätt tidigt med fonder. Ibland går det upp, just ner en smula men det lär ta sig igen. Som sagt, så svårt att sia om sådana här saker. Gillar inte att prata om pengar, men jag ska inte klaga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä Pengar är inte allt... långt ifrån! Det jag lägger undan tänker jag att ha och använda till instrument och resor medans jag lever. Även om  jag sparar lite till en ev pension så småningom. Om man har råd att bli pensio vs. Min sambo är ju litt äldre så vore kul att kunna gå liiiite i förväg

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, Fidden said:

Det har för övrigt spåtts om börskrasch ända sedan förra kraschen kraschade. Livet är som en chokladask. Man vet inte när dom tar bort den gottigaste biten. 

Vad som sägs är att Trump gärna vill att börsen ska gå och gå.. men för eller senare rasar det. Brukar det inte vara typ vart 10e år det barkar? Den gick ju ner för nåt år sen men återhämtade sig och går nu som ett väl fungerande tåg ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, slejnard said:

Vad som sägs är att Trump gärna vill att börsen ska gå och gå.. men för eller senare rasar det. Brukar det inte vara typ vart 10e år det barkar? Den gick ju ner för nåt år sen men återhämtade sig och går nu som ett väl fungerande tåg ☺️

Som sagt... Det behövs inte mycket för att få det att spåra ur. Det är ett spel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...