Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
30 minuter sedan, Fidden said:

Hittade förresten ett Facebookinlägg av den godes syster, som bekräftar hans bortgång. 

Vila i frid, längstahbroder. 

Det var som jag misstänkte. Tråkigt, mycket tråkigt. han var en färgklick här i trådarna. har tappat räkningen på hur många gånger han blev avstäng både här och p Flashback. En rakryggad man som sa det han tyckte, utan en massa PK filter eller ängsliga politiska positioneringar. Det gick inte hem hos alla. Inte i den här tråden heller, vem minns inte Mickes, DGs och min åsikts krock här inne, men det är priset en får betala för ärlighet. Att stå upp för det man tror på.... Sådan rakryggad handling möter man inte ofta längre.

Fast han gillade ju inte kaffe. Alltid är det något...

Hwila i frid. 🙁

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja och då dammade han på ordentligt! 😄

Samt så hette han Joadgegoeajojvadfjnoifjaegafkjakmxzmljljgoeja ett tag... 😳

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eller om det bara var Quetzalcoatl 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är svårt att bedöma hur en människa egentligen är när man bara sitter och chattrar över nätet och inte har träffat dom i riktiga livet... men jag upplevde honom som en mycket rak och ärlig men genuint snäll människa. Det är min bild av honom.

Såna människor växer inte på trän. 

 

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, Neosus said:

Det är svårt att bedöma hur en människa egentligen är när man bara sitter och chattrar över nätet och inte har träffat dom i riktiga livet... men jag upplevde honom som en mycket rak och ärlig men genuint snäll människa. Det är min bild av honom.

Såna människor växer inte på trän. 

 

Precis. Har fått samma känsla

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...