Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
On 2020-01-28 at 22:30, slejnard said:

[...]Provade en massa pedaler jag haft i gömmorna men är nog en icke pedalist. [...]

Nu ska du inte sitta här och vara ful i mun!😠

Link to comment
Dela på andra sajter

En annan fråga som är minst lika aktuell. Angående det nu så populära Coronaviruset, jag har grunnat på en aning. 

Jag beställer en vara från Kina. Denna vara paketeras av av flinka barnahänder som sig bör landet där solen jämt går upp.. Om detta barn råkar bära på Coronaviruset, råkar hosta eller nysa i paketet innan emballering. Finns det då en risk, att efter de 1-2 månader de tar för detta paket att anlända till våra breddgrader, att jag kan bli smittad av eländet vid öppning av sagda försändelse?

# frågalund

 

Kpd?

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, det låter riskabelt, typ som en tidsinställd bomb. 

Du bör ikläda dig munskydd och allt det där andra de på smittskyddsinstitutet går runt med. Kanske bör du bränna paketet ute på gården innan öppning? Eller direkt utanför  paketutlämningsstället. Eller adressera om det till en fiende!!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, SnigelDynamit said:

Japp, det låter riskabelt, typ som en tidsinställd bomb. 

Du bör ikläda dig munskydd och allt det där andra de på smittskyddsinstitutet går runt med. Kanske bör du bränna paketet ute på gården innan öppning? Eller direkt utanför  paketutlämningsstället. Eller adressera om det till en fiende!!

 

Ju mer jag tänker på detta.... Du menar att jag ENDAST ska iklä mig munskydd? Hur skulle det se ut? Samt bränna "paketet" ute på gården..? Låter bra smärtsamt! Samt efter det det adressera densamma till intet ont anande jeffel? 

Allt detta låter en smula kinky... eller är det bara jag?

Kpd. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...